Hotel H10 Ocean Dunas

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

4.4Onvoldoende

• Animatie
  • Sauna

72 reviews over Hotel H10 Ocean Dunas

• 2ouder stel04-03-2020

Jammer van de details

Prima ontvangst, met glaasje cava inchecken terwijl de koffers worden weggebracht. Uiterst vriendelijk personeel. Alles zag er prima onderhouden en schoon uit. Zeer fraaie badkamer, kamer niet al te royaal. Ontbijt zeer uitgebreid maar niets speciaal. Avondeten was ronduit slecht. Regelmatig dingen teruggestuurd en dan maar elders gaan eten. Maar, waarom de slechte beoordeling? * Als je 150 € vraag voor de kamer, waar haal je dan het lef vandaan om nog eens 2,50 € huur te vragen voor de safe ???? * De kleer hangers zitten vast aan de roede. Bang voor diefstal? In ieder geval vreselijk gast onvriendelijk maar heeft in deze blijkbaar minder belang

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    7Leny23-03-2019

Goed hotel, maar zonder diner.

De ligging van het hotel is prima. Het diner vonden wij wat minder. Het voor en nagerecht was in buffetvorm, het hoofdgerecht kon je kiezen van de kaart. Deze was zeer beperkt, zeker als je niet van vis houd. Ik zou niet meer voor halfpension kiezen, er zitten heel veel lekkere eettentjes in de buurt. De kamer was wat aan de krappe kant met maar 1 stoel. Verder is in het hotel zelf niks te beleven, je moet echt de deur uit.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9T. Mertens21-02-2018

We'll be back

In het vliegtuig hoorden we al dat er 'niets te doen is' op dit eiland. Van iemand die er al was geweest. We begrijpen hem heel goed. Het is er heerlijk rustig en toch levendig als je het opzoekt. We komen zeker terug. En misschien ook wel dit hotel, waar we het prachtig hebben gehad. Heerlijk geslapen in de ruime bedden met stevige matrassen. Grote kamer met dito balkons. Heel rein allemaal. Ontbijt en diner waren voor de buffetvorm helemaal goed. Enorm veel keuze, en bij het diner toch elke dag weer anders. En wat een lief personeel! Wij zijn niet van de all-inclusive, maar dit was bijzonder prettig. Overdag heel wat afgelopen langs de stranden, naar de haven, etc. Zeer mooie ervaring. Er is 'niets te doen' , maar veel te zien. Prachtige natuur.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Fam.van den Berg13-02-2017

Ideaal gelegen hotel

Een heel erg goed hotel gelegen op een gunstige locatie in Corralejo. Zowel de zee als het centrum waren op loopafstand. Ook de maaltijden waren prima!

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Delmer06-02-2017

Gewoon een goed hotel in corralejo

Het Hotel is schoon de kamers ruim en het buffet is zondemeer heel goed. De bediening heel vriendelijk en behulpzaam.

Fuertaventura is een vrij kaal vulkaan eiland zoals Lanzerote er is zeker wel wat te doen je kan naar de zoo dan halen ze je op en brengen je weer terug naar je hotel een wandeling maken op Lobos 2,5 uur of naar Lanzerote varen en terug (30 min via versa) met een leuke wandeling langs de zee naar de markt op Lanzerote. Corralejo is een plaatsje waar het levendig is met winkels cocktailbars en andere leuke zaakjes. De boulevard is een leuke wandeling

Gereisd met partner in februari 2017

• 8M.v.d.Bosch21-12-2016

Prima Hotel,goede kamer,goed buffet,en service

Hotel ligt om de hoek van drukke maar gezellige hoofdstraat,eenmaal binnen hoor je niks meer,het eten"wat was er niet"zoveel keuze.Vriendelijk personeel,Kamer was prima,goede bedden,koffiesetje,TV met BVN,bank,buro,goede badkamer,mooi niet zo groot zwembad,met lifegard elke dag aanwezig! Strand lag niet direct aan het hotel,moest je de straat uitlopen,en als je een auto hebt is het moeilijk in de buurt parkeren(erg druk) Gang naar kamers kan idd wat opgepimpt worden.

Gereisd met partner in december 2016

• 7Dick van de Vis20-12-2016

Erg gedateerd wel schoon

Geen 4 sterren ,eten zowat geen variatie,elke dag veel het zelfde. Stres onder het personeel. Wel een mooie ligging kort bij de winkels en strand, mooi zwembad,eetzaal kan wel wat gezellige.Mij advies ,neem een andere chef kok.

Gereisd met partner in december 2016

• 7schilder09-11-2016

Goede ligging direct in t centrum

Kamers waren goed en schoon. Het ontbijt was goed, avond eten vonden wij minder niet veel keuze en vaak zat er niet veel smaak aan. Geen gezellig terras waar je savonds kunt zitten zoals op de foto's te zien is. En er is maar 1 bar aanwezig geen 2. Waar niemand zit. Je kunt beter gezellig in het centrum terrasje pakken.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Jenny en Jacob Vink30-10-2016

uitstekende prijs/prestatieverhouding

Interieur wat gedateerd, maar super-schone kamers. Personeel blijft hun best doen om het je naar de zin te maken. Dat alles met een glimlach en uiterst vriendelijk. Zowel avondeten als ontbijt van goede kwaliteit.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Jetty05-09-2016

Lekker relaxen

Wat verouderde accommodatie, met zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Kamers niet aan de straatkant nemen, want dan heb je 's nachts lawaai. Wij hebben daar geen last van gehad. Strand, winkels, haven allemaal op loopafstand. Aanrader: huur een auto voor een paar dagen.

Gereisd met partner in april 2016

Hotel H10 Ocean Dunas info