Hotel H10 Ocean Dreams

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Animatie

Op Fuerteventura, Spanje vind je H10 Ocean Dreams Boutique Hotel. Een net en verzorgd hotel met ruime kamers. Bij het ontbijt vind je elke ochtend verse producten. Hou er rekening mee dat je vooraf door moet geven hoe laat je wilt dineren. H10 Ocean Dreams ligt in een rustige zijstraat van Corralejo en op loopafstand van het strand.

33 reviews over Hotel H10 Ocean Dreams

• 9Fam. Jansen14-02-2017

Prima hotel

We hebben genoten van onze week in dit hotel. Het personeel is heel vriendelijk, de kamer is ruim en heel schoon, heeft een heerlijk bed en in ons geval een balkon waar je met 2 personen royaal kunt zitten. Je hoort wel wat verkeer, maar wij hebben daar geen "last" van gehad. Je kunt lekker bij het zwembad liggen, maar wij vonden het leuker om naar het strand te gaan. De grote stranden bij het duinengebied zijn snel te bereiken met de bus en de bushalte is niet ver lopen. Wil je winkelen dan zijn er winkels en winkeltjes in overvloed vlakbij en ook voor je lunch is er keuze genoeg in de buurt. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en je kunt ook nog allerlei ei gerechten en pannekoekjes enz. bestellen. Het diner 's avonds is goed van kwaliteit, maar de keuze is wel een beetje saai: de kaart verandert niet, wel is er elke dag een ander dagmenu. Eén keer geluncht in het hotel en dat was een heerlijke pizza. Wat ons verder opviel is dat het goed aangepast lijkt voor rolstoelgebruikers: overal opritjes ed. en een zwembadlift. Kortom een prima hotel wat we zeker aan kunnen raden.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Fia & Agnieta12-02-2017

Fantastisch nieuw hotel

Hotel H10 Ocean Dreams is een uitstekend hotel waarbij service hoog in het vaandel staat. Nog niet zo lang geleden geopend en dat merk je aan alles, Goede kamers met fijne bedden, een ruime badkamer met heerlijke douche en een even zo ruim balkon met zitje. Het ontbijt is een buffet, je kunt er van alles krijgen en ook nog eens aan te vullen met bijv eieren, pancakes etc. Het diner is a la carte met een ruime keus en van zeer goede kwaliteit. Het personeel is zeer behulpvaardig en vriendelijk, de schoonmaak ook heel zorgvuldig. Het zwembad is verwarmd (lekker in de winterperiode) maar gezien het aantal kamers zijn er denk ik niet voldoende ligbedden. Hotel heeft een prima ligging in het centrum van Corralejo echter heb je absoluut geen last van rumoer op straat. Wil je wat van Fuerteventura zien is een auto huren aan te raden. Al in eerdere recensies werd geopperd om hier een all-inclusive van te maken maar dat is geen goed idee. Het hotel verliest daardoor zijn eigen unieke charme, Bovendien is het H10 Ocean Suites aan de overkant van de straat wel een all-inclusive. We zijn hier een week geweest wat veel te kort was, we hebben het hier prima naar de zin gehad. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8de Jong12-02-2017

warm,prachtig complex,niet te groot

wachttijd bij aankomst,borg betalen!,2persoonsbed!,waterketel vragen,2e week wel overal Wifi,goed ontbijt,ook bij vproeg vertrek en prima dinerbuffet

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Frank25-01-2017

Zonder meer aan te bevelen

Een rustig, niet al te groot hotel alleen voor volwassenen. Royale kamers die elke dag worden schoongemaakt. Helaas zonder zitje (waar wel ruimte voor is). De meeste kamers met uitzicht op het zwembad, maar een aantal ook op de achterkant van de kamers aan het zwembad. Prima verwarmd zout water zwembad, ook toegankelijk voor gehandicapten. Overal wifi. Nederlandstalige tv (bvn). Zeer royaal ontbijt met bediening aan tafel (ei of flensjes). Drie gangen diner a la carte of dagmenu. Dessertbuffet. Soms moet je wachten tot je naar je tafel begeleid wordt, maar wordt veraangenaamd door een glas cava met een hapje. Zeer vriendelijk personeel. Op een paar minuten lopen van het centrum en nog dichterbij een van de winkelcentra met supermarkt en fraaie modewinkels. Ook het strand is dichtbij. Vooral niet all inclusive maken, zoals hiervoor gesuggereerd werd. Aan de overkant van de straat is H10 Hotel Ocean Suites waar wel all inclusive genoten kan worden.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Peter & Angelique30-12-2016

Adults only, heerlijk rustig

Lekker rustig hotel, heerlijke loungebedden bij het zwembad. Mooie en ruime kamers met grote badkamer. Wifi werkt overal in het hotel. Hotel ligt niet aan het strand, een stukje lopen via de winkelstraat.

Je kunt ook heerlijk eten op het strand bij Toro Beach. Alles in Corralejo is goed aan te lopen, de haven, de diverse strandjes als ook het grote strand bij de RIU hotels.

Een beetje een gedoe is als je een drankje of iets te eten besteld in het hotel dat je elke keer een bonnetje moet tekenen. Een tip is om dit hotel all inclusive maken.

Gereisd met partner in december 2016

• 8in t veld19-12-2016

voor ons iets te rustig

Gisteren terug van 14 dagen vakantie, betreft een kleinschalig top hotel, voor ons 1ste keer adults only toch te stil, eten top en genoeg keus, kamer suite erg ruim en schoon, (minder zijn kamers 1100 uitzicht op straatje) bedden heerlijk, nieuw en groot 240x240, vriendelijk behulpzaam personeel en bediening.

Min punt: animatie 2x per week zanger(s) en yoga, konden met de H10 kaart geen gebruik maken van bufet, bar ed. in zusterhotel H10 suites aan overkant. Bij ontbijt (prachtig hoor) het stunten en vingers breken met 3 stuks koffie en melk thermoflessen. Lunch a la card soms te lang wachten.
    Het heen en weer stormen van bediening.

Gereisd met partner in december 2016

• 10Monique27-10-2016

boven verwachting goed!

Vriendelijk personeel, voldoende ligbedden. Mogelijkheid om je diner om te ruilen voor een lunch bij half pension. Diner en lunch zijn beiden meer dan oké en veelzijdig. Mooie grote hotelkamers , erg schoon complex en goed onderhouden

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Sophia08-08-2016

Superrustige vakantie!

Het hotel is dik in orde, rustige ligging, zeer proper, vriendelijk personeel, geen drukte aan het zwembad. Toch heb ik enkele opmerkingen. - Het eten is à la carte. De smaken zitten goed maar veelal werd het té koud geserveerd. Wij hebben op de duur gevraagd of dat het warmer kon en vanaf dan werd het warm geserveerd. - Voor ons veel te weinig groenten! Bij bijna ieder hoofdgerecht werd hetzelfde pallet groenten geserveerd: courgette, aubergine, ajuin en raapjes. Dat is lekker maar na 3 avonden is dat wel te veel. Graag hadden wij een buffetje rauwkost gehad zodat we een slaatje konden nemen maar dat was er jammer genoeg niet. Dessert buffet ook alle dagen hetzelfde en niet zo lekker. - Als je daar, zoals wij, 14 dagen vertoeft steekt het eten wel tegen omdat de kaart niet zo groot is. Tip: kies zoveel mogelijk van de suggesties. - 's Avonds is er buiten muziek. Op zich niet storend als die op tijd afgezet wordt. Meerdere avonden tegen 23.30u moeten vragen of dat ze die konden afzetten omdat we er niet konden van slapen. Wij bevelen dit hotel zéker aan en hebben er een super vakantie gehad. Het enige grote minpunt is dat voor grote groenten eters het eten beetje tegenvalt. Personeel super vriendelijk en behulpzaam, niets van te zeggen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Henri19-07-2016

Super hotel!

Mooi nieuw hotel. De kamers zijn prima en schoon met een heerlijke douche. Eten was a la carte en smaakte heerlijk. Er was niet heel veel keus, maar kwaliteit was prima! Personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Zodra je bij de receptie het hotel verlaat, ben je binnen 5 minuten op de boulevard. Ook het strand is maar 10 minuten lopen. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10corineterlage25-06-2016

Prachtig hotel waar je echt tot rust komt

Ocean dreams is een prachtig gerenoveerd hotel, mooie kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten. We hebben er een heerlijke tijd gehad en daar echt tot rust gekomen. De ligging is perfect rustige straat en je bent in 2 minuten in het centrum en dicht bij het strand.

Gereisd met partner in mei 2016

Hotel H10 Ocean Dreams info