Hotel H10 Ocean Dreams

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Animatie

Op Fuerteventura, Spanje vind je H10 Ocean Dreams Boutique Hotel. Een net en verzorgd hotel met ruime kamers. Bij het ontbijt vind je elke ochtend verse producten. Hou er rekening mee dat je vooraf door moet geven hoe laat je wilt dineren. H10 Ocean Dreams ligt in een rustige zijstraat van Corralejo en op loopafstand van het strand.

33 reviews over Hotel H10 Ocean Dreams

• 2018
    9Both/Bodde22-11-2018

Geweldig!

schoon hotel lekker rustig.Goede ligging,goede service en het eten was lekker alleen vond ik bij het avondmenu te weinig keus daar ik niet van vis hou.Je kunt trouwens wel bij het avondhoofdmenu sla vragen en ook extra aardappeltjes of patat.restaurant was gezellig .We gaan januari 2019 weer.O ja u kunt een loyaliteit kaart krijgen.Mocht u dan weer naar een H10 hotel gaan dan krijgt u leuke voordeeltjes.Persoonlijke benadering d.h.personeel.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Dh en Mevr. Steenackers13-09-2018

Prima rustgevend hotel .

Ruime kamers , rustig gelegen met meestal zicht op de binnentuin. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Heel het hotel straalde netheid uit. Mooi zwembad , doch watertemperatuur mocht op winderige dagen hoger ingesteld worden. Ontbijt zeer verzorgd en verse producten.

Gereisd met partner in september 2018

• 4Paul,L21-08-2018

Opgepast voor kamer 4009!

Kamer 4009: kamer met open douche (zelfs nog geen douchegordijn en zogezegd kamer geschikt voor rolstoelpatient) waardoor je nadat één persoon gedoucht heeft een volledig ondergelopen badkamer krijgt, zowel aan de lavabo als aan het toilet sta je volledig in het water. Ook nergens plaats om je toiletspullen te plaatsen en je handdoeken op te hangen, enkel 2 haakjes om de badjassen op te hangen maar deze zijn zo laag geplaatst dat je badjassen ook in het water hangen. We hebben er bijna een hele week om een andere kamer gevraagd, zowel aan het hotel zelf als aan de reisgids ter plaatse en aan de touroperator zelf in belgie... ze hebben ons allemaal ferm in de steek gelaten’; we konden pas op zondag een andere kamer krijgen terwijl we op dinsdagmorgen vroeg naar huis terugkeerden, dan hoefde het ook niet meer voor ons. De andere standaardkamers beschikten nochtans over een mooie afgesloten inloopdouche, hebben wij ginder zekf gezien zn zo staan ook de fotos op internet. Ondanks al de positieve commentaren over het eten vonden wij dit ook niet goed. Op de dag van aankomst moet je al beslissen om welk uur je elke avond naar het diner zal gaan. Het ontbijt was oke maar zowel de kwaliteit als de kwantiteit van het avondeten was allesbehalve. De ene keer had je amper enkele minuten tussen voor- en hoofdgerecht, de andere dag moest je heel lang wachten tussen de 2. We hebben dan diner geruild voor lunch maar dit xas dan ook maar fastfood, pieza, hamburger,... de eetzaal bevindt zich in de kelder en heeft een slechte akoestiek en als er zich een grote groep in bevindt dan is het er ook niet aangenaam tafelen terwijl wij graag genieten van ons eten als we oo vakantie zijn. Het is nochtans een kleinschalig, mooi hotel en qua hygiene is er niets aan op te merken. We hebben ondertussen wel een financiele compensatie gekregen (vinden wij wel aan de kleine kant). Maar voor ons was dit onse slechtste vakantie ooit en zeker na ons gesprek met Mrs Garcia, een van de hotelmanagers. Dit hitel nooit meer voor ons!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ineke14-05-2018

Een aanrader.

Alles was goed zo niet perfect. Een hotel alleen voor volwassenen. Prima kamers, supervriendelijk personeel. Ontbijt perfect en het diner was a la carte, dus altijd wel iets te vinden dat naar je smaak is. Het hotel staat in een rustig zijstraatje van de gezellige winkelstraat. Het strand is op loopafstand en hoewel wij het eiland zelf niet heel mooi vinden (erg dor en weinig groen) is er genoeg te doen.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Tjerk wolsak14-12-2017

Unique boutique hotel voor weinig geld

Een nieuw, charmant en eigentijds boutique hotel. Hotel heeft 4 maar verdient alle opzichten 5. Zowel kamers als gemeenschappelijke ruimtes zijn schoon en zeer onderhouden. Faciliteiten zoals gym (gratis) en wellness (5€)zijn klein maar passend bij de omvang van het hotel en alles wat je daar verwacht is er. Personeel (of beter gezegd: gastheren en -vrouwen zijn oprecht vriendelijk, professioneel, toegankelijk maar niet opdringerig). Eten (zowel ontbijt als diner is a la carte) is smaakvol en zeer goed. Menu is uitgebreid genoeg voor een week. Hotel is gelgen in het betere gedeelte van coralejo en dichtbij strand. Als ik een minpunt moet noemen is het de werking van de airco. Deze functioneert matig en ik kan me voorstellen dat dit in de zomer best vervelend is. Maar dit is ook het enige minpunt. Een tip zou zijn om in het restaurant wat kaarsen op tafel te zetten. De ruimte is mooi maar enigszins verlicht op z'n Spaans.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Jan Peters17-06-2017

Prachtig hotel dicht bij centrum

Onlangs zijn we in dit hotel geweest. Zeer goede ligging op loopafstand centrum. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk. Accommodatie ziet er prima uit. Mooie moderne kamers. Goede bedden. Kinderen niet toegestaan. Ook mooi zwembad met voldoende ligstoelen. Strand redelijk dichtbij. Zowel ontbijt als avondeten, al la carte is prima. Voldoende keuze ..gezellig restaurants. Al met al een echte aanrader dit hotel. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Christie van den Berg17-05-2017

Perfect verblijf, goede service en ultiem relaxen.

Een heerlijk luxe hotel. Je voelt je hier snel thuis. Het hotel ligt er keurig verzorgd bij en de service is goed. Elke dag wordt het zwembad schoongemaakt en de sfeer rondom het zwembad is heerlijk rustig. De kamers zijn erg schoon en netjes. Oftewel: voor een heerlijke relaxte vakantie, ga hierheen!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Cindy05-05-2017

heerlijk rustig

rustige ligging, dichtbij de hoofdstraat. Goede service, heel vriendelijk behulpzaam personeel. Geen minpunten.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Cindy04-05-2017

Zalig hotel en heerlijk eten

De kamers zijn prachtig, lekker ruim, en met een heel groot bed, een luxe boxspring. De douche en wastafel zijn mooi nieuw. Een mooie tv in de kamer maakt het af (maar gebruik ik nooit op vakantie, zonde van mijn tijd haha) Het eten is erg goed, niet van die belachelijk grote porties, precies goed. Heerlijk dessertbuffet, het eten zelf van de kaart. Niet zo heel veel keus, maar voor mij was het voldoende. Maar ik denk dat als je er 2 weken bent het ietwat weinig is. Het avondeten mag je overigens omruilen voor de lunch. De lunchkaart is ook erg fijn, neem vooral eens de hamburger, heerlijk vers, en super van smaak. Het zwembad is prachtig, mooie ligbedden. In januari ook voldoende ligbedden, geen handdoekje leggen (hopelijk blijft dat ook zo...) De wifi, ook niet geheel onbelangrijk, was erg goed van kwaliteit, ook op de kamer. Het personeel is super aardig, bij aankomst wordt je al verwelkomd met een lekker drankje. Minpuntjes kan ik eigenlijk niet noemen. Echt een aanrader als je gewoon lekker een weekje van de zon wil genieten, maar ook wat luxe op je kamer wilt. En... kindvrij, zalig!

Alleen gereisd in januari 2017

• 9Nicolette18-02-2017

Super hotel!

Vorig jaar september verbleven wij 2 weken in dit splinter nieuwe hotel, het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar opnieuw geboekt hebben! Mooie kamers, schoon, heerlijke bedden, vriendelijk personeel! De ligging is perfect, vlakbij de winkels en gezellige restaurantjes. We hebben fietsen gehuurd om elke dag naar het grote strand te rijden. Het ontbijt is prima, verse smoothies, lekkere broodjes etc. Over het avondeten waren we niet enthousiast, elke dag dezelfde kaart, geen salade bar en we vonden het ook niet echt van die kwaliteit die je van dit hotel zou verwachten! We hebben dus buiten het hotel gegeten, ook geen straf, genoeg leuke tentjes, ook veel Italiaanse. Op het eten na vind ik het hotel zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

Hotel H10 Ocean Dreams info