Hotel H10 Ocean Dreams

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°20°
8,6

Op Fuerteventura, Spanje vind je H10 Ocean Dreams Boutique Hotel. Een net en verzorgd hotel met ruime kamers. Bij het ontbijt vind je elke ochtend verse producten. Hou er rekening mee dat je vooraf door moet geven hoe laat je wilt dineren. H10 Ocean Dreams ligt in een rustige zijstraat van Corralejo en op loopafstand van het strand.

27 reviews over Hotel H10 Ocean Dreams in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Geert Veenstra
19-3-2019

Prima hotel, zeer schoon en fantastisch personeel.

Heerlijk hotel

Wim en Annet
11-3-2019

Heerlijk Hotel. Vriendelijk personeel. Netjes schoongehouden. Prima a la carte menu voor diner. Voor elk wat wils en mooi opgediend. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat er geen stoel aanwezig is op de kamer. Wel zo makkelijk. Tevens geen toiletborstel. Voor de rest uitstekend

Gereisd Met partner in maart 2019

Fantastisch in een woord.

Ger
10-2-2019

Het hotel was perfect, kamers schoon en prima bedden, vriendelijk personeel, ontbijt en diner smaakvol en verzorgd. Zeker :“voor herhaling vatbaar “.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima voor een zonvakantie

Rieke
18-1-2019

Prima hotel. Schoon, vriendelijk personeel, lekker zwembad, goed ontbijt, gym en sauna. Winkels, restaurants en strand op loopafstand.

Geboekt bijneckermann.nl

zeker een aanrader.

Jan Meesen
13-1-2019

mooi en zeer net hotel op rustig gelegen centrale plaats, alles op loopafstand. super vriendelijk personeel, service is perfect, eten is er fantastisch.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Cocktails and dreams @ fuerteventura :-)

Matthieu
6-1-2019

H10 Ocean Dreams is een prachtig concept. Architecturaal is dit een pareltje!. Qua design, betegeling en afwerking is dit hotel niet te overtreffen! De kamer (bed ) is top. Het personeel is top, zowel aan de receptie als tijdens het diner in het restaurant. Wij hadden half-pension geboekt en aten dus ’s avonds in het restaurant à la carte. Een kaart met voorgerechten zoals soep, slaatjes e.a. De hoofdgerechten vis of vlees werden op ons bord gepresenteerd als echte kunstwerken. Vol met smaak en textuur. Er is ook een uitgebreide vegetarische kaart met gevarieerde gerechten. Mooi gepresenteerd en smaakvol. Het restaurant zat elke avond slechts halfvol omdat de meeste reizigers ‘ ontbijt’ hadden geboekt. Erg aangenaam op die manier om te eten en vooral erg rustig. Na het diner is er de mogelijkheid om dessert (buffet) te eten. Door die mooie kleine kunstwerkjes op ons bord hebben wij elke avond dessert gegeten. :-) Het ontbijt vonden wij iets te eentonig. Zeker voor een verblijf van 8 dagen. Elke dag pistolets of toast brood of kleine koffiekoeken. Ik miste versgebakken brood dat je aan het buffet kan snijden met een broodmes. Je kon wel een Engels à la carte ontbijt verkrijgen of een suggestie zoals een pannenkoek met gele crème en nutella of een bordje churros met chocoladesaus. Dat heb ik 2x gekozen omdat het zo lekker was. Oudejaarsavond verliep van een leien dakje. Een lekker menu waarbij je vlees of vis kon kiezen als hoofdgerecht met vooraf enkele kleine bordjes en amuses. Heel verzorgd. Als vegetariër kon je 3 gerechten kiezen als ‘special option’. Kortom een geslaagde avond! Conclusie: wij hebben genoten van dit prachtig hotel en hebben er een fantastische vakantie gehad [29/12/’18 - 05/01/’19]. Het concept ‘boutique ‘& ‘à la carte’ is wel niet aan ons besteed maar dat is eerder persoonlijk. Het hotel is zéker een Recommended Hotel.

Geweldig!

Both/Bodde
22-11-2018

schoon hotel lekker rustig.Goede ligging,goede service en het eten was lekker alleen vond ik bij het avondmenu te weinig keus daar ik niet van vis hou.Je kunt trouwens wel bij het avondhoofdmenu sla vragen en ook extra aardappeltjes of patat.restaurant was gezellig .We gaan januari 2019 weer.O ja u kunt een loyaliteit kaart krijgen.Mocht u dan weer naar een H10 hotel gaan dan krijgt u leuke voordeeltjes.Persoonlijke benadering d.h.personeel.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima rustgevend hotel .

Dh en Mevr. Steenackers
13-9-2018

Ruime kamers , rustig gelegen met meestal zicht op de binnentuin. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Heel het hotel straalde netheid uit. Mooi zwembad , doch watertemperatuur mocht op winderige dagen hoger ingesteld worden. Ontbijt zeer verzorgd en verse producten.

Opgepast voor kamer 4009!

Paul,L
21-8-2018

Kamer 4009: kamer met open douche (zelfs nog geen douchegordijn en zogezegd kamer geschikt voor rolstoelpatient) waardoor je nadat één persoon gedoucht heeft een volledig ondergelopen badkamer krijgt, zowel aan de lavabo als aan het toilet sta je volledig in het water. Ook nergens plaats om je toiletspullen te plaatsen en je handdoeken op te hangen, enkel 2 haakjes om de badjassen op te hangen maar deze zijn zo laag geplaatst dat je badjassen ook in het water hangen. We hebben er bijna een hele week om een andere kamer gevraagd, zowel aan het hotel zelf als aan de reisgids ter plaatse en aan de touroperator zelf in belgie... ze hebben ons allemaal ferm in de steek gelaten’; we konden pas op zondag een andere kamer krijgen terwijl we op dinsdagmorgen vroeg naar huis terugkeerden, dan hoefde het ook niet meer voor ons. De andere standaardkamers beschikten nochtans over een mooie afgesloten inloopdouche, hebben wij ginder zekf gezien zn zo staan ook de fotos op internet. Ondanks al de positieve commentaren over het eten vonden wij dit ook niet goed. Op de dag van aankomst moet je al beslissen om welk uur je elke avond naar het diner zal gaan. Het ontbijt was oke maar zowel de kwaliteit als de kwantiteit van het avondeten was allesbehalve. De ene keer had je amper enkele minuten tussen voor- en hoofdgerecht, de andere dag moest je heel lang wachten tussen de 2. We hebben dan diner geruild voor lunch maar dit xas dan ook maar fastfood, pieza, hamburger,... de eetzaal bevindt zich in de kelder en heeft een slechte akoestiek en als er zich een grote groep in bevindt dan is het er ook niet aangenaam tafelen terwijl wij graag genieten van ons eten als we oo vakantie zijn. Het is nochtans een kleinschalig, mooi hotel en qua hygiene is er niets aan op te merken. We hebben ondertussen wel een financiele compensatie gekregen (vinden wij wel aan de kleine kant). Maar voor ons was dit onse slechtste vakantie ooit en zeker na ons gesprek met Mrs Garcia, een van de hotelmanagers. Dit hitel nooit meer voor ons!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een aanrader.

Ineke
14-5-2018

Alles was goed zo niet perfect. Een hotel alleen voor volwassenen. Prima kamers, supervriendelijk personeel. Ontbijt perfect en het diner was a la carte, dus altijd wel iets te vinden dat naar je smaak is. Het hotel staat in een rustig zijstraatje van de gezellige winkelstraat. Het strand is op loopafstand en hoewel wij het eiland zelf niet heel mooi vinden (erg dor en weinig groen) is er genoeg te doen.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKitesurfen, Surfen, Zeilen
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Ocean Dreams in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Ocean Dreams zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.