Hotel H10 Ocean Dreams

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Animatie

Op Fuerteventura, Spanje vind je H10 Ocean Dreams Boutique Hotel. Een net en verzorgd hotel met ruime kamers. Bij het ontbijt vind je elke ochtend verse producten. Hou er rekening mee dat je vooraf door moet geven hoe laat je wilt dineren. H10 Ocean Dreams ligt in een rustige zijstraat van Corralejo en op loopafstand van het strand.

33 reviews over Hotel H10 Ocean Dreams

• 10Ludo Borghs29-01-2020

H10 Ocean Dreams hotel is echt een droom.

Dit hotel is echt een aanrader, alles en overal zeer proper, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en ook zeer belangrijk heel rustig. Onze toegewezen kamer 4109 was perfect in orde met alle nodige voorzieningen en werd dagelijks goed onderhouden. Het à la carte restaurant heeft een menu kaart waar zeker iedereen zijn gading op kan vinden en het eten is zeer lekker. Voor het ontbijt heeft men ook de keuze uit alle mogelijke eiergerechten, beleg, brood en granen. De sfeer in het hotel is zeer rustig, wij hebben op geen enkel ogenblik lawaai gehoord, zowel gedurende de dag als 's nachts. Als je echt eens wil uitrusten en bekomen van het drukke dagelijkse leven thuis dan is dit het uitgelezen hotel.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8TerpieTerp13-08-2019

Prima hotel op een centrale locatie.

Hotel is prima schoon, moderne nette kamers, centrum om de hoek, zeer vriendelijk personeel, en zeer goed betaalbare consumpties aan de bar en op het terras. Het enige wat ons tegenviel was dat de a la carte kaart voor het avondeten niet veranderd er staat wel elke avond 1 daghap bij, maar na een week heb je de a la carte kaart wel gezien. Daarentegen hebben ze wel weer het geweldige concept dat je het diner om kan ruilen voor lunch en dan kan je dus 's middags lekker op het terras buiten genieten van een heerlijke lunch (max 3 gangen) en 's avonds lekker het centrum in gaan.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Sonja01-08-2019

Bijna nieuw hotel Stijlvol Modern Adults only Schoon Goede keuken met verse producten S ochtends te kiezen tussen alle eiergerechten die je maar kunt bedenken die vers bereid worden en aan tafel geserveerd worden Maar 2 hoog dus geen massa toerisme Zijstraat vd hoofdstraat waar je alle winkels vind Nog 1 straat verder zit je aan de strandboulevard S avonds is er altijd live muziek op t plein en bij diverse horecagelegenheden Inmiddels 2 x geweest en zeker niet de laatste

Gereisd met partner in februari 2019

• 7Fam. Brand22-07-2019

Tot rust komen maar receptie tikkeltje arrogant

Kamer is top en een hotel voor rust! Elke dag wordt de kamer netjes schoongemaakt! Overdag kan je lekker bij het zwembad liggen en het hotel is centraal gelegen. Het personeel van het restaurant en bar zijn vriendelijk. Wij verbleven 10 dagen en hadden een half board (ontbijt en diner). Mijn partner is zwanger en werd vanaf de 5de dag misselijkheid en was niet in staat om in het restaurant te dineren (3 gangen). Ik heb de receptie gevraagd of er roomservice mogelijk was. Echter was dit niet mogelijk. Kortom er is geen gepaste oplossing aangeboden door de receptie waardoor mijn partner niet heeft kunnen avond dineren terwijl wij wel hebben betaald. Het personeel van het restaurant heeft mij wel de mogelijkheid gegeven om iets mee te nemen van het toetjes buffet zodat mijn partner iets kon eten. Teleurstellend dat h10 geen goede oplossing heeft gegeven en ons wel laat betalen voor diner voor 2 per avond.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Geert Veenstra19-03-2019

Voor herhaling vatbaar.

Prima hotel, zeer schoon en fantastisch personeel.

• 8Wim en Annet11-03-2019

Heerlijk hotel

Heerlijk Hotel. Vriendelijk personeel. Netjes schoongehouden. Prima a la carte menu voor diner. Voor elk wat wils en mooi opgediend. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat er geen stoel aanwezig is op de kamer. Wel zo makkelijk. Tevens geen toiletborstel. Voor de rest uitstekend

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Ger10-02-2019

Fantastisch in een woord.

Het hotel was perfect, kamers schoon en prima bedden, vriendelijk personeel, ontbijt en diner smaakvol en verzorgd. Zeker :“voor herhaling vatbaar “.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Rieke18-01-2019

Prima voor een zonvakantie

Prima hotel. Schoon, vriendelijk personeel, lekker zwembad, goed ontbijt, gym en sauna. Winkels, restaurants en strand op loopafstand.

Geboekt bij neckermann
  • 9Jan Meesen13-01-2019

zeker een aanrader.

mooi en zeer net hotel op rustig gelegen centrale plaats, alles op loopafstand. super vriendelijk personeel, service is perfect, eten is er fantastisch.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 10Matthieu06-01-2019

Cocktails and dreams @ fuerteventura :-)

H10 Ocean Dreams is een prachtig concept. Architecturaal is dit een pareltje!. Qua design, betegeling en afwerking is dit hotel niet te overtreffen! De kamer (bed ) is top. Het personeel is top, zowel aan de receptie als tijdens het diner in het restaurant. Wij hadden half-pension geboekt en aten dus ’s avonds in het restaurant à la carte. Een kaart met voorgerechten zoals soep, slaatjes e.a. De hoofdgerechten vis of vlees werden op ons bord gepresenteerd als echte kunstwerken. Vol met smaak en textuur. Er is ook een uitgebreide vegetarische kaart met gevarieerde gerechten. Mooi gepresenteerd en smaakvol. Het restaurant zat elke avond slechts halfvol omdat de meeste reizigers ‘ ontbijt’ hadden geboekt. Erg aangenaam op die manier om te eten en vooral erg rustig. Na het diner is er de mogelijkheid om dessert (buffet) te eten. Door die mooie kleine kunstwerkjes op ons bord hebben wij elke avond dessert gegeten. :-) Het ontbijt vonden wij iets te eentonig. Zeker voor een verblijf van 8 dagen. Elke dag pistolets of toast brood of kleine koffiekoeken. Ik miste versgebakken brood dat je aan het buffet kan snijden met een broodmes. Je kon wel een Engels à la carte ontbijt verkrijgen of een suggestie zoals een pannenkoek met gele crème en nutella of een bordje churros met chocoladesaus. Dat heb ik 2x gekozen omdat het zo lekker was. Oudejaarsavond verliep van een leien dakje. Een lekker menu waarbij je vlees of vis kon kiezen als hoofdgerecht met vooraf enkele kleine bordjes en amuses. Heel verzorgd. Als vegetariër kon je 3 gerechten kiezen als ‘special option’. Kortom een geslaagde avond! Conclusie: wij hebben genoten van dit prachtig hotel en hebben er een fantastische vakantie gehad [29/12/’18 - 05/01/’19]. Het concept ‘boutique ‘& ‘à la carte’ is wel niet aan ons besteed maar dat is eerder persoonlijk. Het hotel is zéker een Recommended Hotel.

Hotel H10 Ocean Dreams info

• Animatie programmaAanwezig