Géén boekingskosten

8.5FantastischScore uit 36 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Op Fuerteventura, Spanje vind je H10 Ocean Dreams Boutique Hotel. Een net en verzorgd hotel met ruime kamers. Bij het ontbijt vind je elke ochtend verse producten. Hou er rekening mee dat je vooraf door moet geven hoe laat je wilt dineren. H10 Ocean Dreams ligt in een rustige zijstraat van Corralejo en op loopafstand van het strand.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

36 Reviews over H10 Ocean Dreams

• 9Fam. Rosa10-08-2022

Heerlijk vakantiehotel

Een heerlijk hotel met een prachtige kamer. Goed bed en het eten is heerlijk. Geen buffetten maar menu van de kaart. Genoeg ligbedden bij het zwembad en adults only. Erg fijn. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Levendige omgeving in het plaatsje correljeco. Ligging hotel perfect. Heerlijke temperatuur doordat er altijd een windje staat. Top vakantie gehad.

Sophie, Eigenaar, 18-08-2022

Beste familie Rosa,

Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling van uw recente verblijf bij ons hier op Zoover!

We zijn blij te lezen dat u genoten heeft van elk aspect van uw vakantie en dat u ook genoten heeft van ons kleine stadje Corralejo en zijn levendigheid. Wij hebben het geluk dat ons hotel zo centraal en tegelijkertijd zo rustig gelegen is. Dit, samen met het adults only concept, biedt een puur ontspannen sfeer.

Wij zouden het fijn vinden u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen om deze speciale ontspannende vakantie opnieuw te beleven!

Met vriendelijke groeten, Sophie Grobe Public Relations Manager

• 9Kelly06-12-2021

Rustig, verzorgd & fantastisch modern hotel!

Wij zijn net weer een paar dagen thuis van een heerlijke vakantie bij H10 Ocean Dreams. Zeer goed & verzorgd modern hotel. Het hotel personeel was uitmuntend vriendelijk. Het ontbijt was elke dag weer een feestje. Naast verse broodjes, verschillende soorten beleg, fruit, yoghurt & zoetigheden kon je via de menukaart nog extra’s bestellen O.a; gebakken ei, sandwiches & English Breakfast. De hotelkamer was netjes & modern. Een grote badkamer met dubbele wastafel en genoeg opberg ruimte. Het kingsize bed lag heerlijk en het balkon was ruim genoeg. Als we dan een klein minpuntje moeten geven op ons verblijf was het dat we liever een kamer hadden gehad aan de zwembad zijde. Gym & Spa was ook heerlijk! Ligging is goed. Het hotel is rustig gelegen maar de hoek om en je staat in het centrum. Kortom; H10 Ocean Dreams is zeker de moeite waard om te verblijven!!

• 7Stefan03-11-2021

Te duur voor wat het is.

Zwembad is ijskoud. Kamer is proper, maar aan de kleine kant. Ontbijt beperkt, eitjes moeten besteld worden (duurt +/-15 min!). Fitness veel te klein, slecht onderhouden. Is z'n prijs niet waard.

• 9Anoniem24-08-2021

Rustig hotel, levendige omgeving

We hebben een geweldige vakantie gehad in H10 ocean dreams in augustus 2021. In en rondom het hotel is het erg rustig. De appartementen zien er heel modern en netjes uit. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. Badhanddoeken, handdoeken voor het zwembad, shampoo, een kingsize bed, een kluisje en een balkon met een zitje. Het zwembad is netjes en er zijn genoeg ligstoelen en parasols. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Naast alle broodjes, sapjes en yoghurt die je kan pakken is er nog een menukaart waar je onder andere sandwiches en eieren kunt bestellen. Dit is inclusief. Zodra je het hotel uit gaat en 100 meter loopt, loop je zo het centrum in met vele supermarkten, winkeltjes, restaurants en bars. Ook het strand is op loopafstand, op ongeveer tien minuten. Er wordt goed omgegaan met de corona maatregelen. Mondkapje in de publieke ruimtes van het hotel, desinfectie zeep en temperatuurscheck iedere keer als je het hotel binnen komt.

• 10Ludo Borghs29-01-2020

H10 Ocean Dreams hotel is echt een droom.

Dit hotel is echt een aanrader, alles en overal zeer proper, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en ook zeer belangrijk heel rustig. Onze toegewezen kamer 4109 was perfect in orde met alle nodige voorzieningen en werd dagelijks goed onderhouden. Het à la carte restaurant heeft een menu kaart waar zeker iedereen zijn gading op kan vinden en het eten is zeer lekker. Voor het ontbijt heeft men ook de keuze uit alle mogelijke eiergerechten, beleg, brood en granen. De sfeer in het hotel is zeer rustig, wij hebben op geen enkel ogenblik lawaai gehoord, zowel gedurende de dag als 's nachts. Als je echt eens wil uitrusten en bekomen van het drukke dagelijkse leven thuis dan is dit het uitgelezen hotel.

• 8TerpieTerp13-08-2019

Prima hotel op een centrale locatie.

Hotel is prima schoon, moderne nette kamers, centrum om de hoek, zeer vriendelijk personeel, en zeer goed betaalbare consumpties aan de bar en op het terras. Het enige wat ons tegenviel was dat de a la carte kaart voor het avondeten niet veranderd er staat wel elke avond 1 daghap bij, maar na een week heb je de a la carte kaart wel gezien. Daarentegen hebben ze wel weer het geweldige concept dat je het diner om kan ruilen voor lunch en dan kan je dus 's middags lekker op het terras buiten genieten van een heerlijke lunch (max 3 gangen) en 's avonds lekker het centrum in gaan.

• 9Sonja01-08-2019

Bijna nieuw hotel Stijlvol Modern Adults only Schoon Goede keuken met verse producten S ochtends te kiezen tussen alle eiergerechten die je maar kunt bedenken die vers bereid worden en aan tafel geserveerd worden Maar 2 hoog dus geen massa toerisme Zijstraat vd hoofdstraat waar je alle winkels vind Nog 1 straat verder zit je aan de strandboulevard S avonds is er altijd live muziek op t plein en bij diverse horecagelegenheden Inmiddels 2 x geweest en zeker niet de laatste

• 7Fam. Brand22-07-2019

Tot rust komen maar receptie tikkeltje arrogant

Kamer is top en een hotel voor rust! Elke dag wordt de kamer netjes schoongemaakt! Overdag kan je lekker bij het zwembad liggen en het hotel is centraal gelegen. Het personeel van het restaurant en bar zijn vriendelijk. Wij verbleven 10 dagen en hadden een half board (ontbijt en diner). Mijn partner is zwanger en werd vanaf de 5de dag misselijkheid en was niet in staat om in het restaurant te dineren (3 gangen). Ik heb de receptie gevraagd of er roomservice mogelijk was. Echter was dit niet mogelijk. Kortom er is geen gepaste oplossing aangeboden door de receptie waardoor mijn partner niet heeft kunnen avond dineren terwijl wij wel hebben betaald. Het personeel van het restaurant heeft mij wel de mogelijkheid gegeven om iets mee te nemen van het toetjes buffet zodat mijn partner iets kon eten. Teleurstellend dat h10 geen goede oplossing heeft gegeven en ons wel laat betalen voor diner voor 2 per avond.

• 8Geert Veenstra19-03-2019

Voor herhaling vatbaar.

Prima hotel, zeer schoon en fantastisch personeel.

• 8Wim en Annet11-03-2019

Heerlijk hotel

Heerlijk Hotel. Vriendelijk personeel. Netjes schoongehouden. Prima a la carte menu voor diner. Voor elk wat wils en mooi opgediend. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat er geen stoel aanwezig is op de kamer. Wel zo makkelijk. Tevens geen toiletborstel. Voor de rest uitstekend

Hotel H10 Ocean Dreams info

• MastercardBeschikbaar

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)