Appartement

13 reviews over Appartement Gran Hotel Natura in het Nederlands

Super!

Harma en Dolf Meijer,
22-6-2018

Het was geweldig! Geweldig leuke mensen in het hotel en ook heel leuke mede-vakantie gangers!

Gereisd met partner in juni 2018

Jolanda,
23-4-2018

Simpel ingericht maar compleet en met hele goede matrassen. Zeer aardig personeel en een heerlijk restaurant

Gereisd met partner in april 2018

Prima verblijf vriendelijk personeel dat ook nederlands spreekt. Ook de eigenaar is Nederlander en staat altijd klaar voor een praatje en tips. Nette bungalows goed ontbijt en diner. Zwembad is te koud.Jammer dat er in de directie omgeving weinig te beleven valt. Wil je erop uit is een auto wel makkelijk. Te voet loop je toch gauw 40 minuten voordat je in het centrum van Callejo bent.

Gereisd met partner in november 2017

Fantastisch resort

Tina Daams
2-7-2016

Gran Hotel Natura is niet al te groot, maar wel heel gezellig. Het personeel is supervriendelijk en doet echt alles om het je naar de zin te maken.

Er zijn 2 zwembaden, 1 koud en 1 warm, een fitnessruimte, een sauna, een bubbelbad en een jacouzie.

Ontbijt is heel goed. Dat kan zowel binnen als buiten. Lunch en diner is in de poolbar en heel erg goed.

Er is nog wel wat achterstallig onderhoud, maar het bestaat pas 3 jaar. Daarvoor was het een goedkoop survershotel.

Wij vinden Fuerteventura geen mooi eiland. Er is weinig groen, alleen maar vulkanen en zand. Het seizoen begint pas eind juni. Veel gaat dan pas open zoals het ecocentrum en het restaurant

op de berg bij Betacuria, waar je het hele eiland kunt zien.

El Cotillo is een erg leuk vissersplaatsje en Corralejo een gezellige plaats met veel winkels en restaurantjes.

Gereisd met partner in juni 2016

K & G Leusden
20-5-2016

De klantvriendelijkheid, de ambiance, het appartement, de voorzieningen: allemaal geweldig!

Gereisd met partner in mei 2016

een aanrader

Kees tv
12-5-2016

Wij hadden een ruim appartement op begane grond met een klein zwembad voor de deur(verwarmd)volledige keuken met oven en 4 kookplaten.ktv met ned1 rtl4 en sbs6.goed bed douchen in bad.Het complex was groter dan verwacht en zag er heel gezellig uit.

Groot zwembad (niet verwarmd) fitness ruimte jacuzzi en sauna (niet warm genoeg)waar niemand gebruik van maakte.

In winkeltje water bier wijn en een beperkt assortiment.jammer dat zij geen brood en ev andere levensmiddelen verkochten.Supermarkt op 2,5 km.ligging aan de zee,zandstrand niet direct aan het complex.auto aan te raden.vriendelijk Nederlands sprekend personeel.

Gereisd met partner in april 2016

Op Noord Fuerteventura staat continue wind, maar met hoge temperaturen is dat juist fijn...pas wel op voor zon-verbrandingsgevaar!

Kleinschalig complex waar "rennen voor een ligbedje"niet van toepassing is.

Nederlands-Brabants-Vlaamse vriendelijkheid en gastvrijheid.

Zeer goed eten dus half pension is absoluut een aanrader.

Half uurtje van Corralejo lopen, langs strand of weg.

Hotel-appartement inrichting iets gedateerd maar schoon en voldoende.

Als je wilt kun je er koken/koffie en thee zetten. Koelkast aanwezig.

Adult only, dus rustig. Bezoekers toen wij er waren gemiddeld 55+

Gereisd met partner in april 2016

Gran Hotel Natura is prachtig gelegen vlakbij Corralejo en grenst aan het mooie strand. Het ziet er allemaal prachtig uit en reeds van bij de aankomst wordt je in de watten gelegd door personeel dat attent is voor al je noden en behoeften. Je voet je vrij snel thuis. De kamers zijn mooi en vrij goed ingericht. Wij hadden een kamer op de eerste etage met tuinzicht. Eten en drinken is zeer goed en alhoewel je in Corralejo zeer goed en goedkoop kunt eten, is het zeker de moeite waard om half board te nemen of minstens een paar keer in het hotel te eten. Aangeboden kwaliteit is hoog en de prijzen zijn zeker schappelijk. Het versterkt ook snel de band met de andere gasten. Minstens één keer per week wordt er een tapaz avond, een BBQ of dergelijke georganiseerd waarbij iedereen aan gezamenlijke tafels zit, wat meestal uitloopt in het leren kennen van andere gasten. Het personeel (bijna allemaal meertalig en zeker ook Nederlands talig) loopt de benen onder het lijf uit voor je. Britt aan de receptie, Bianca aan het diner, Veronique aan het ontbijt: proficiat! Echter de beste voor mij was ongetwijfeld de meid in de poolbar (de enige die ik niet bij naam ken): outstanding! Altijd vriendelijk, altijd bezig en trots op haar werk!

Gedurende de week werden we geconfronteerd met een klein communicatie probleem. Een goed gesprek met de manager heeft dat snel uit de wereld geholpen. Zo zou het moeten! Ik heb de manager wel voorgesteld om in elke kamer een uitgebreidere informatie waarin het reilen en zeilen in het hotel uit de doeken wordt gedaan. Zeker voor nieuwe gasten helpt dat veel misverstanden voorkomen.

Het pool gedeelte is netjes afgesloten door grote glazen wanden wat het ook bij krachtige wind wel aangenaam vertoeven maakt. Het grote zwembad is niet verwarmd, het kleine is te warm en niet aangenaam. Misschien zouden een paar zonnepanelen hier een oplossing kunnen bieden.

Kamers worden elke dag prima onderhouden en ook de tuin en de gebouwen zijn leuk en aangenaam. Wel

Gereisd met partner in november 2015

Prima ervaring

ZooGer
7-5-2015

Van 19 t/m 26 maart 2015 in GHN verbleven in een bijzonder ruim premium-appartement op de begane grond. Op het terras van dit appartement heb je nooit zon, wat als het wat frisser is wel jammer is. Op een platje achter de slaapkamer kun je wel in de zon zitten.

Het personeel is top!

Mede doordat het 's avonds nogal regenachtig was, hebben we voornamelijk in het restaurant van GHN gegeten. Het eten is goed, maar niet bijzonder. De avonden waarop gezamelijk gegeten wordt (tapas en bbq) zijn erg gezellig.

De kwaliteit van het eten bij de poolbar is ook goed. Lekker om aan de rand van het zwembad van een hapje en drankje te genieten.

Ondanks dat het niet echt geweldig weer was, hebben we het toch erg naar onze zin gehad.

Ons bezoek zal hoogstwaarschijnlijk niet eenmalig zijn.

Gereisd met partner in maart 2015

Geweldige naturistische bestemming

Peter
5-5-2015

De accomodatie is prima in orde, op wat kleine dingen na. De locatie ligt perfect je loopt direct op het strand. Naar het centrum is het 30 minuten lopen. Een taxi kost € 4,-. Het personeel van Gran Hotel Natura is zeer prettig en behulpzaam. Het restaurant is prima, de prijzen zijn redelijk. Enkele dagen per week kun je opgeven voor bv. een gezamelijke BBQ of Italiaans buffet waardoor je snel contact krijgt met de andere gasten. Al la carte eten is altijd mogelijk. In het stadje kun je ook goed eten. bv la Playita voor tapas.

Gereisd met partner in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gran Hotel Natura in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gran Hotel Natura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.