Appartement Galera Beach

• 7.6Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

Galera Beach op Fuerteventura is rustig en kleinschalig. In je appartement heb je een eigen keuken die compleet is uitgerust. Zo vind je hier een koffiezetapparaat en magnetron. Op het terras van het hotel is er elke avond een DJ aanwezig. De appartementen liggen aan het strand waar je een bar en restaurant vindt. Bij de boulevard met winkeltjes.

72 reviews over Appartement Galera Beach

• 8Jopie10-07-2019

Nooit meer

Bij aankomst was de receptie nog net open anders hangen je gegevens buiten aan de deur!! Ook wij kregen appartement nr 1 naast het restaurant, met jonge kinderen niet te doen aangezien ze rond 20.00 uur gaan schoonmaken/met alles gooien. De deur zit naast het appartement dus moeten daar de kliko's uit met het nodige lawaai en staan ze naast het slaapkamerraam te bellen. Wij hebben om een ander appartement gevraagd, kon pas na 1 week en met bijbetaling van € 30,-!! Hebben er het beste van gemaakt en buiten ons terrasje ons terras van gemaakt, dit was goed te doen maar plak dan alle ramen van het restaurant af en doe iets aan de tuin bij het appartement. Het zwembad was zeer teleurstellend en ligt lager zodat er vanalles in het zwembad waait. Dames van receptie zijn zeer vriendelijk en nadat we gelijk het gordijn hadden losgetrokken werd dit gelijk gemaakt. De ligging is perfect maar voor ons geen 2e keer meer. Niemand van touroperator gezien

Met oudere kinderen

• 8Paula Markesteijn14-05-2019

Mooi aan het strand, maar geluidsoverlast.

Mooi kleinschalig complex. Vriendelijke mensen. Appartement was ruim genoeg en schoon. Om de dag schoonmaak en schone handdoeken. Heel fijn dat je zo het strand op loopt! Helaas zaten wij in appartement 1, aan de keuken van de beachbar, wat behoorlijk gehorig was. Elke middag een dj tot 20:00. Ook een aantal middagen een zanger vanaf 13:00(Dit was voor ons niet handig met een kind wat in de middag nog slaapt) Ook 2 avonden tot 23:30 harde muziek gehoord. Als je aan de andere kant van het complex verblijft heb je hier waarschijnlijk veel minder last van.

• 6Harry25-04-2019

In deze staat nooit meer.

Appartementen moeten gerenoveerd worden, echter de ligging is prachtig.

• 7Ronald03-03-2019

Geluidsoverlast, geen tweede keer

Positief: Lokatie, net appartement, schoon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Negatief: Elke middag/avond geluidsoverlast door dj in de beachbar (van ca 1600 tot 1900 uur) Restaurant naast Galera beach organiseert rooftop party’s in het weekeinde, geluidsoverlast. We zaten in het appartement direct tegen het restaurant aan, dus ook de keuken kon je door de muren heen horen. Vanwege geluidsoverlast komen wij hier niet meer terug en dat is jammer want voor de rest zijn we zeer tevreden.

• 8Tadek Schaaphok01-01-2019

Leuk kleinschalig complex op een prachtige locatie

Wij waren hier in de kerstperiode van 2018 met onze dochter van 4,5 en zijn overwegend tevreden over ons verblijf. Er heerst een beetje een Ibiza sfeer.

Pluspunten: - uitstekende ligging, direct aan het prachtige strand - op loopafstand van het centrum - kleinschalig complex, gerund door aardige mensen - nette, gerenoveerde appartementen - goede schoonmaak Minpunten: - ons appartement had slechts 2 pitten om te koken - slechte waterdruk en niet altijd even warm water - badkamer rook muf en heeft geen raam - flinke werkzaamheden aan de zijstraat bij het complex zorgt voor een slordig aangezicht, gelukkig weinig geluidsoverlast gehad.

Wij hebben laat geboekt en kregen appartement 1 op de begane grond toegewezen. Deze grenst aan de beach club en heeft daardoor wat meer last van "werkgeluid" en een wat minder uitzicht op de zee dan andere appartementen. Hou daar rekening mee en geef op tijd preferenties op voor de optimale ervaring.

• 2018
    9Carla en Jantine30-12-2018

Zorgeloze vakantieplek

Een zeer vriendelijk en kleinschalig complex. Het appartement is schoon, functioneel en de airco geeft ook warme lucht voor de koele avonden in december. Prachtig uitzicht op zee en alle restaurantjes en winkels goed aan te lopen. Ons appartement (9) lag wel naast de dancebar die in het weekend open is, maar het werd niet heel laat en met oordopjes goed op te slapen. De dames van de receptie zijn super vriendelijk en behulpzaam. Ze weten veel en kunnen van alles voor je regelen. Een heerlijke week gehad!

Met vrienden

• 9Marja Hoogteijling19-12-2018

Klein en erg fijn

Gelegen op het strand. Fantastisch uitzicht op zee vanuit alle, met smaak gerenoveerde, appartementen. Goede keukenuitrusting. Fijne (grote) handdoeken. Attente staf. Leuk terras 'voor de deur', met levende muziek in de middag. 's Avonds gesloten. Waikiki op 100 m. afstand is een prima diner-adres aan het strand. Supermarkt en geldautomaat op ca. 5 minuten loopafstand. Voldoende ligstoelen rondom de appartementen/zwembad.

• 8Vincent22-08-2018

Prima app. complex een super locatie!

Geen idee waar we terecht zouden komen maar wat een leuk klein complex is dit! Wij zaten in app. nr. 14; mooi gerenoveerd met een kleine maar complete keuken incl. broodrooster, koffiezetapp. en theekoker. Mooie badkamer en goede bedden. de bedbank was ook prima om op te slapen. Goede airco aanwezig alsmede in de kamer zelfs een WIFI modem voor perfect internet. Het appartement bevindt zich zo goed als op het strand met een leuke bar en goed restaurant ernaast. een kleine 10 min lopen en je zit in de hoofdstraat met alle supermarkten en eettentjes. Ongeveer 35 min lopen en je zit op een van de allermooiste stranden die je op de Canarische eilanden kan vinden! Mooie wit zandstrand met Caribisch blauw water! Als je geen zin hebt in all inclusive is dit een perfect app complex en locatie, voor wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Met oudere kinderen

• 2017
    9Bart de Vries01-11-2017

Schoon en ruim appartement. Top locatie.

Wij zaten in kamer 10. Dit is op de eerste verdieping. Het was een ruim appartement met een aparte slaapkamer. Het gehele appartement was erg netjes. De keuken is ingericht met een combi magnetron, koelkast met vriesvakje en een koffie zet apparaat(kunnen alleen specifieke pads in,verkrijgbaar bij de receptie). We hebben zelf niet gekookt want we zijn immers op vakantie. Ruim balkon met zeezicht en zicht op de galera beach bar. Elke dag is er van ongeveer 17:00 tot 20:00 een dj. Deze draait dance muziek. Wij vonden dit niet heel storend maar kan me voorstellen dat mensen zich hier aan kunnen ergeren. Om de dag werd er schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. De bedden lagen heerlijk, zelden zulke goede bedden gehad op vakantie. Het zwembad en binnenplaats zag er schoon en netjes uit. Personeel was benaderbaar en je werd geholpen met aanstekelijk enthousiasme. Je loopt zo het strand op en voor 8 euro kun je met de taxi naar een groter strand. Er is een supermarkt op 8 minuten slentertempo met elke dag vers brood en alles wat je nodig hebt. Je kan via het strand(is korter) of via de hoofdstraat naar de boulevard lopen, hier zijn veel leuke restaurants.(10 minuten lopen). In de hoofdstraat zijn winkelcentra, winkels en ook restaurants.(5 minuten lopen) Ik zou de restaurants in de hoofdstraat mijden, dit is echt voor de massa en dat komt de kwaliteit niet ten goede.

Wij vonden dit appartementen absoluut 4 sterren waardig, al heb ik wel begrepen dat de kamers op de eerste verdieping mooier zijn dan de begane grond.

• 10Joyce Arens05-08-2017

A Time To Smile bij Galera Beach (én bar) !!

Oke, het zwembad vertoond wat ouderdom, de ruimte in de kledingkast is beperkt en er zijn maar twee kookpitten.... maar dan heb je alle minder goede dingetjes gehad :) WAT EEN GEWELDIGE ACCOMMODATIE, LOCATIE ÉN GASTVRIENDELIJKHEID! Galera Beach valt onder Time To Smile van een touroperator en dat is ook goed beschreven. Wat een lieve mensen! Alles is op loopafstand, je komt via een weg bij een lange gezellige hoofdstraat met winkels en restaurants, maar ook via het mooie en gezellige strand loop je daar naartoe, via een andere straat kom je bij een gezellig gebouwd winkelcentrum welke 2x in de week vol staat met kraampjes, er is oa een pleintje met terrasjes waar het savonds heel erg gezellig is met muziek én waanzinnige dans-showtjes tot 23.30u, mooie robuuste natuur van vulkanen, lava, palmbomen én gave cactussen en de zee is zo helder dat je zichtbaar omringt wordt door heel veel visjes :)

3 tips over Appartement Galera Beach

• wim van der steen, 05-03-2012

Kies i.v.m. dse bezonning voor een appartement op de etage

• Petra , 23-09-2014

Bij dit appartement is in de straat naar de winkelstraat toe een restaurant genaamd little Italy's. Niet goedkoop, maar heerlijk eten met ook daar een zeer vriendeijke bediening. Aanrader!!

Kranen in het appartement zijn oud, deze zouden vervangen kunnen worden maar voor de rest heb ik helemaal niets op dit appartement aan te merken. Pluim ook voor de schoonmaakster!

• Yvonne Vermeulen, 20-07-2015

Tip: huur een auto en ga naar de grandes playas en naar El Cotillo.

4 vragen over Appartement Galera Beach

• Jutta Spijksma, 07-03-2019

Handdoeken

Gratis bedlinnen ,zijn er ook handdoeken bij ?

• Marga, 26-10-2017

Keuken

Wij staan graag op met de geur van heerlijke D.E. koffie. Is er in de keuken een koffiezetapparaat aanwezig om zelf koffie te zetten?

bart de Vries, 01-11-2017

Er is een apparaat voor pads. Deze pads kun je kopen bij de receptie voor 85 cent per stuk. Ze hebben verschillende sterktes.

• Bernard Lucas, 19-11-2016

Ontbijt Galera Beach

Kun je ook in de buurt ontbijten en wat is de prijs p.p.?

Appartement info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats