Appartement Galera Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°22°
Appartement Galera Beach
8,2

60 reviews over Appartement Galera Beach in het Nederlands

Prima app. complex een super locatie!

Vincent
22-8-2018

Geen idee waar we terecht zouden komen maar wat een leuk klein complex is dit!

Wij zaten in app. nr. 14; mooi gerenoveerd met een kleine maar complete keuken incl. broodrooster, koffiezetapp. en theekoker. Mooie badkamer en goede bedden. de bedbank was ook prima om op te slapen. Goede airco aanwezig alsmede in de kamer zelfs een WIFI modem voor perfect internet. Het appartement bevindt zich zo goed als op het strand met een leuke bar en goed restaurant ernaast. een kleine 10 min lopen en je zit in de hoofdstraat met alle supermarkten en eettentjes. Ongeveer 35 min lopen en je zit op een van de allermooiste stranden die je op de Canarische eilanden kan vinden! Mooie wit zandstrand met Caribisch blauw water! Als je geen zin hebt in all inclusive is dit een perfect app complex en locatie, voor wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Schoon en ruim appartement. Top locatie.

Bart de Vries
1-11-2017

Wij zaten in kamer 10. Dit is op de eerste verdieping. Het was een ruim appartement met een aparte slaapkamer. Het gehele appartement was erg netjes.

De keuken is ingericht met een combi magnetron, koelkast met vriesvakje en een koffie zet apparaat(kunnen alleen specifieke pads in,verkrijgbaar bij de receptie).

We hebben zelf niet gekookt want we zijn immers op vakantie.

Ruim balkon met zeezicht en zicht op de galera beach bar.

Elke dag is er van ongeveer 17:00 tot 20:00 een dj. Deze draait dance muziek.

Wij vonden dit niet heel storend maar kan me voorstellen dat mensen zich hier aan kunnen ergeren.

Om de dag werd er schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken.

De bedden lagen heerlijk, zelden zulke goede bedden gehad op vakantie.

Het zwembad en binnenplaats zag er schoon en netjes uit.

Personeel was benaderbaar en je werd geholpen met aanstekelijk enthousiasme.

Je loopt zo het strand op en voor 8 euro kun je met de taxi naar een groter strand.

Er is een supermarkt op 8 minuten slentertempo met elke dag vers brood en alles wat je nodig hebt.

Je kan via het strand(is korter) of via de hoofdstraat naar de boulevard lopen, hier zijn veel leuke restaurants.(10 minuten lopen).

In de hoofdstraat zijn winkelcentra, winkels en ook restaurants.(5 minuten lopen)

Ik zou de restaurants in de hoofdstraat mijden, dit is echt voor de massa en dat komt de kwaliteit niet ten goede.

Wij vonden dit appartementen absoluut 4 sterren waardig, al heb ik wel begrepen dat de kamers op de eerste verdieping mooier zijn dan de begane grond.

A Time To Smile bij Galera Beach (én bar) !!

Joyce Arens
5-8-2017

Oke, het zwembad vertoond wat ouderdom, de ruimte in de kledingkast is beperkt en er zijn maar twee kookpitten.... maar dan heb je alle minder goede dingetjes gehad :) WAT EEN GEWELDIGE ACCOMMODATIE, LOCATIE ÉN GASTVRIENDELIJKHEID!

Galera Beach valt onder Time To Smile van een touroperator en dat is ook goed beschreven. Wat een lieve mensen!

Alles is op loopafstand, je komt via een weg bij een lange gezellige hoofdstraat met winkels en restaurants, maar ook via het mooie en gezellige strand loop je daar naartoe, via een andere straat kom je bij een gezellig gebouwd winkelcentrum welke 2x in de week vol staat met kraampjes, er is oa een pleintje met terrasjes waar het savonds heel erg gezellig is met muziek én waanzinnige dans-showtjes tot 23.30u, mooie robuuste natuur van vulkanen, lava, palmbomen én gave cactussen en de zee is zo helder dat je zichtbaar omringt wordt door heel veel visjes :)

Tjingo

Wij zijn een weekje in appartement 1 geweest. Dit ligt wel naast het openbare restaurant dat bij het complex hoort, maar dat vonden wij niet storend. Af en toe wat meer lawaai, sluitingstijd rond 21.00 uur en openen om 10.00 uur. Iedere dag van 16.00 tot 19.00/20.00 uur draait er ook een dj op het terras van dit restaurant. Wij vonden dit super relaxed en maakte voor ons het vakantiegevoel compleet. Dat vonden onze meiden van 2 en 5 jaar overigens ook!

Zwembad is klein maar genoeg voor even spelen met de kids.

Ligging is echt perfect. Je loopt zo het strand op. Weg naar supermarkt is 10 minuten lopen. Restaurants kun je ook goed bereiken door even een stukje af te snijden via het strand.

Bedden ook goed en douche e.d. Allemaal niks bijzonders, maar schoon en leuk ingericht. Receptioniste ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Wasservice voor €5 voor een volle tas is ook super makkelijk met 2 kleine kids.

Heerlijke vakantie gehad

Vera Voortman Schiedon
14-4-2017

Vakantie is erg goed bevallen. Appartementen zijn mooi gerenoveerd. Er wordt om de dag schoongemaakt, dit gebeurd netjes. Personeel is ook erg vriendelijk. Overdag een gezellig muziekje van strandtent ernaast. Dit stopt om 20 uur ongeveer dus geen problemen mee

heerlijk

Bernard Lucas
27-3-2017

Ja we hadden heerlijk weer . Veel zon en konden lekker in badkleding genieten van de zon rond het appartement. Er stond wel een harde wind zodat je bij het appartement vooral bij het zwembadje beter zat dan op het strand. De beachbar ging pas na 10.00 uur open zodat je wel zelf broodjes (lekker vers) moest halen bij de supermarkt. makkelijk te vinden en 5 min. lopen. De beachbar heeft overigens een lekker biertje en lekkere sandwiches.Ga zeker wandelen op het eilandje Losbos. Zeker de moeite waard! lekker gegeten bij Pescador-vis uit oven of zoute vis mmmm. Leuk stadje met Rock Cafe.

schitterent aan zee gelegen appartementen

Ed de Koning
13-3-2017

De ligging is geweldig, weinig opbergruimte. Helaas is er 's middags altijd harde muziek bij het ernaast gelegen restaurant/terras. Sommige appartementen liggen er direct naast. Geluidsmetingen gaven uitschieters tot 85 decibel. Vooral de zware bassen zijn irritant en dan lig je echt niet rustig te zonnen. Zelfs aan de overkant van de baai hoor je het geluid. Voor mij is dit een reden om dit complex niet meer te boeken.De hostess heeft al enkele keren zonder resultaat geklaagd.

Ondanks een ongelukje ...genoten

Cornelia Kalden
9-3-2017

De ligging geweldig aan het strand. Gezellig ingericht. Hele goede bedden. Behulpzaam personeel, niets was te veel.

Na een paar dagen ben ik geblesseerd geraakt door een behoorlijke valpartij op het strand. Kon absoluut niet lopen. Naast het appartement is er een gezellige beachbar (we hebben in het begin daar heerlijk genoten van drankjes en hapjes)Mijn partner vertelde aan de ober dat ik helaas voorlopig uit beeld was....Hij serveerde in ons appartement een engels ontbijt

Geweldig!!

Het enige nadeel is niet rolstoel vriendelijk (alhoewel als de klusjesman er was duwde hij samen met mijn partner mij met rolstoel naar boven...(heel stijl)..

Nooit meer!

Esther Rasch
27-2-2017

Jammer genoeg 3 dagen regen gehad en verder veel bewolking. Appartementen aan buitenkant echt schattig als complex.Binnen wat ongezellig. Regenwater bleef dik op balkon staan.Het kleine strandje aan de zee was net als het zwembad echt heel koud.Wel super leuk een drankje te drinken op het strand in de avond bij de buren.

Ideaal voor mensen die van iets luxer dan kamperen houden ! Maar niets voor mij.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Jeff en Winny van Doren
6-2-2017

Super locatie, aan het strand en vlakbij het gezellige centrum met vele winkels en restaurants. Zeer vriendelijke en behulpzame receptioniste (Karin). Mooie appartementen met een geweldig uitzicht. Schoonmaak was ook erg goed. Een aanrader om een heerlijke, rustige vakantie te vieren. Door het kleinschalige is het er heerlijk rustig.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Galera Beach in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Galera Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.