Appartement Fuentepark Apartamentos

8Fantastisch

• 7.1Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fuentepark Apartamentos voor je op een rij gezet:

79 reviews over Appartement Fuentepark Apartamentos

• 8Ron29-03-2019

Topper!

Leuke appartementen met gunstige ligging. Vlakbij de winkels en strand en toch rustig gelegen. We komen er al jaren!

• 2017
    8wim kamphuis22-05-2017

altijd weer een feestje

het is er lekker rustig. voor kleine kinderen is er een kinderbadje. voor de iets oudere kids is het zwembad saai. perfecte ligging van het complex. kan wel een opknap beurt gebruiken!!.

• 10Joska Scholte23-03-2017

Geweldig

Wij hebben een fantastische week gehad. Het appartement was ruim en gezellig,de mensen waren aardig . De mensen bij de receptie deden alles om te zorgen dat je een leuke vakantie had. Het zwembad en de tuin waren prachtig. De snacks die je bij het zwembad kon krijgen vonden wij niet bijzonder.

• Oude reviews

6Daan05-09-2016

Redelijk

Ligging is goed maar het park is sterk verouderd!

• 8familie Smits01-09-2016

perfecte ligging en klimaat

fijn kleinschalig complex, perfecte ligging, groot terras bij het appartement en zeer vriendelijk personeel

Met oudere kinderen

• 5Fons02-05-2016

Het park is sterk verouderd!

De appartementen liggen centraal in het dorp maar, er moet hoognodig worden gerenoveerd want de appartementen worden nu toch wel heel erg gedateerd!

• 8fam Nouweland12-02-2016

fijne vakantie in Fuentepark

Kleinschalig appartementencomplex midden in het centrum, vlakbij winkels en restaurants. Goede schoonmaak, en wisseling van bed en badhanddoeken. App. zijn wel wat verouderd, maar hebben een ruim balkon of terras. Behulpzaam personeel aan de receptie.

• 8Ellen B04-02-2016

Heerlijke vakantie

Het is een klein en rustig appartementencomplex. Het is vlakbij de hoofdstraat met winkeltjes en restaurantjes en vlakbij het strand. Het personeel was zeer vriendelijk. De service was erg goed. Er waren 2 appartementen voor gehandicapten. Daar kan wel wat verbeterd worden. De badkamer was goed met een douchestoeltje (te dicht op de kraan) en een wc met een beugel, echter beide te laag. Het bed was ook te laag, maar daar is een topmatras opgelegd. De bedbank in de kamer was voor een gehandicapte ook te laag en de stoelen bij het opklaptafeltje waren onpraktisch (geen armsteunen).Beter zou een tafel met 2 stoelen zijn. Ook comfortabele stoelen i.p.v. de slaapbank. Deze appartementen worden ook door anderen gebruikt. De keuken heeft een oven en 4 kookplaten. Er is afwasmiddel aanwezig, maar ze kennen geen theedoeken (dus meenemen). Wifi is aanwezig (je krijgt 2 inlogcodes). Ondanks de kritische kanttekeningen, hebben we een uitstekende vakantie gehad.

• 9Henk van Wijk01-02-2016

volgend jaar weer!!

Prettig personeel. Prima locatie, vlak bij het strand en vlak bij de winkel straat. Poolbar met eten en drinken.

• 7Karin28-08-2015

Heerlijke vakantie

Qua ligging fantastisch! Vlak bij het standsstrand, winkeltjes en restaurants. Kleine supermarkten om de hoek, Spar op 5 minuten lopen (goedkoper) en op 10 min. loopafstand een grote Hiperdino.

Appartement: goede bedden en hoofdkussens. Inrichting woonkamer wat gedateerd. Geen geluidsoverlast gehad!

Mooi strand (bij RIU hotel), neem bus 6 á 1,40 p.p. enkele reis. De bushalte is op ruim 5 minuten loopafstand. Bij appartement rechts, weer rechtsaf, aan eind vd straat de helling op. Rechts is de bushalte. Oversteken om in te stappen. Aanrader: auto huren. Wij hebben veel van het eiland gezien. Het is een must om naar Ajuy te gaan om daar de grotten te bekijken. Parkeren op 5 minuten van het strand. Dan naar boven lopen, prachtige route langs de kalksteenrotsen. Na ong. 15 minuten lopen kom je bij de grotten uit.

Dagtrip naar de vulkanen op Lanzarote is ook de moeite waard. Eenvoudig bij LastMinuteTravel te boeken.

Met jonge kinderen

10 tips over Appartement Fuentepark Apartamentos

• Auke , 11-11-2013

Bezoek zeker de Caleta Negra bij het plaatsje Ajuy. Eventueel met een huurauto, voor het mooiste plekje van Fuerteventura wat ons betreft. Als je de mogelijkheid hebt om te blijven hangen voor de zonsondergang, zeker doen! En ga de grot in met wat klim en klouter werk voor bijzondere uitzichten op zee!

• pascal & mieke, 01-08-2012

Huur een auto. Dan ben je binnen 10 minuten bij de prachtige stranden van de RIU hotels. Eventueel kun je dan ook nog 1,5 uur rijden naar het mooie zuiden. Daar zit een prachtstrand en dat heet Mal Nombre, afslag 77. Pure rust, bijna bounty-achtig

• Monika, 14-09-2012

De duinen van Corralejo. Het kleine dorpje Pajara is ongelooflijk gezellig en rustgevend.

12 vragen over Appartement Fuentepark Apartamentos

• Hendrikus, 10-03-2017

Zwembad verwarmd ?

Voornemens om hier in oktober/november/december 2017 heen te gaan voor een paar weekjes. Zou leuk zijn als in die tijd het zwembad verwarmd zou zijn.

• jolanda, 17-04-2016

Strandbedjes

Zijn er op het strand ook bedjes en parasols te huur, en wat kost dat?

• Robin, 10-02-2013

Verschil kamertype 2b en 3b

Weet iemand het verschil tussen kamertype 2b en 3b?

Robin, 29-04-2013

Beste Koos,

Bedankt voor je antwoord. Had inmiddels ook hotel gemaild en die zeiden dat inderdaad alle kamers hetzelfde waren en adviseerde mij de goedkoopste te boeken. Zelf kenden ze het verschil niet eens direct.

Koos , 22-04-2013

volgens mij zijn alle kamers hetzelfde, voorkeur zou voor mij uitgaan voor begane grond, ruim terras

Appartement info

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats