Appartement Erika

Appartement Erika

7 reviews over Appartement Erika in het Nederlands

Claudette
14-8-2018

Super goeie ligging centraal en hele aardige eigenaar niks is teveel wordt elke dag goed schoongemaakt komen graag weer een keer terug .

Gereisd Met partner in oktober 2016

We komen zeker terug!

Milan
24-7-2015

We hebben een hele leuke week gehad in dit appartement erg vriendelijke eigenaren en het centrum was erg dichtbij. Als je het complex uit liep was he meteen op het strand wij gingen zelf naar het witte strand verderop dat is namelijk wat groter en lekkerder water on in te zwemmen. Het appartement had ook een klein zwembad maar groot genoeg om er even in te spelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima gunstig gelegen kleinschaling complex

m. verbrugge
8-12-2013

Mooi klein complex van 14 appartementen met klein zwembad en voldoende ligbedden. Twee verdiepingen, bovenste verdieping met zeezicht. Zeer vriendelijke eigenaren. Schone appartementen die dagelijksworden schoongemaakt inclusief schone handdoeken. Strand op 30 meter en winkelstraat op 100m. Zeker aanrader voor koppels die rust willen maar toch een gunstige ligging ten opzichte van het centrum.

Gereisd Met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk appartement

w.m.kaandorp
13-4-2013

prima appartement op 20 meter van het strand in het centrum van Corralejo. Neem een appartement op de eerste etage, dan heb je uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Het appartement wordt vijfmaal per week schoongemaakt, zelf de afwas wordt gedaan.

Gereisd Met partner in april 2013

Mooie plek en fantastische service

Kim
3-8-2012

Mooi appartement, wij hadden een kamer met zeezicht en daarom een mooi uitzicht over zee, Lanzarote en Los Lobos. Strand van Corralejo ligt voor de deur, maar de stranden ten zuiden van de plaats zijn wel veel mooier (10 autominuten). Zeeeer vriendelijke eigenaresse die erg behulpzaam is. Ze ging als tolk mee naar het politiebureau omdat een zatlap onze huurauto had beschadigd en konden zelfs onder die omstandigheid erg met haar lachen...

Gereisd Met partner in Tue Jul 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super appartement. Zeer aardige mensen

marleen
Mon Jun 04 2012 20:23:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn afgelopen woensdag terug gekomen. Het is een zeer mooi appartementen complex. De eigenaar is van Italiaanse afkomst en zijn vrouw uit Spanje. Zeer vriendelijke mensen. Voor 25 euro komt hij je van luchthaven ophalen/brengen Wij waren met zijn 2tjes, maar omdat het volgeboekt was kregen wij het 5 persoons appartement.( nr 9) Deze heeft als enige een groot prive zonneterras. Ook erg mooi uitzicht. Elke dag wordt er keurig schoongemaakt en worden de handdoeken verwisseld. WIj hebben een auto gehuurd wat echt prima te doen is. Zijn op aanwijzing van eigenaar naar zuidste puntje van Fuerteventura gereden waar we ook de mooiste stranden hebben gevonden. Erg mooi en altijd een heerlijk windje over het eiland. Ideaal!!! Omdat het al een tijd niet heeft geregend hebben de dieren die in de bergen/duinen lopen erg veel dorst. Zelfs de hagedissen kwamen uit je hand drinken.. zo droog was het. Dus een tip!! Ga je op pad. Neem een fles water mee voor de beesten die je tegen komt

Gereisd Met partner in mei 2012

Mooi appartementencomplex !

Pietersz
5-4-2012

Dit is een fraai, rustig en modern appartementencomplex in het centrum van Corralejo. Het is recent gerenoveerd en van alle gemakken voorzien (oa. flatscreen tv met BVN kanaal, gratis wifi, een heerlijke douche, een aircosysteem). Het bevindt zich op loopafstand van de haven / centrum en strand is aan het eind van de straat op circa 25 m1. De appartementen op de 1 ste verdieping hebben zicht op zee en Isla de Lobos, maar dat geldt niet voor de appartementen op begane grond. Er is ook een klein zwembad aanwezig met voldoende ligstoelen. De eigenaar(s) Maurizio en Luisa zijn super vriendelijke mensen en willen maar een ding, dat de gasten het naar hun zin hebben tijdens het verblijf. We hebben in ieder geval genoten van onze week in het appartement op nummer 13 op de 1 ste verdieping. We kunnen dit complex zeker aanraden en hebben besloten nog een keer terug te komen.

Gereisd Met partner in Sun Mar 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erika in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.