Appartement Dunas Club

37 reviews over Appartement Dunas Club

• 2019
    9Vivian van05-04-2019

Super!

Fantastisch hotel/appartement voor een heerlijke vakantie op Fuerteventura en specifiek Corralejo. Perfecte locatie voor uitjes met de bus, boot en voor naar het centrum. Allemaal binnen 5 minuten lopen. De supermarkt zit ook op de hoek. De schoonmaak is top. Voor het eerst tijdens een vakantie in Corralejo geen kakkerlak gezien in de accommodatie. Het appartement is gerenoveerd en ziet er heel netjes uit. Beschikt over een magnetron, waterkoker, föhn, broodrooster, kookplaat, droogrek en gratis wifi. Het personeel is zeer vriendelijk en onder de appartementen zit een prima restaurant, La Luna. Dunas Club is een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8mary van riel30-12-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Fijn appartementen complex, schoon en overzichtelijk. Erg vriendelijk personeel. Fijn zwembad, ruim aantal ligstoelen. Fijn dat je, binnendoor, naar restaurant La Luna kan, voor een fijn ontbijt of perfect diner. Ook fijn dat je voor het diner een kortingskaart, 10% hebt.

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

7peter04-10-2016

handige uitvalbasis

de kamers zijn pas gerenoveerd en voorzien van een grote tafelventilator waardoor het ook bij warm weer lekker slapen is. vlak bij honderden eetgelegenheden en de haven waarvanuit je ook naar lanzarote kan. we hadden ontbijt inbegrepen en dat was erg uitgebreid en goed hoewel je op de terassen ook goed kunt ontbijten voor nog geen 3 euro.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Joop25-02-2016

Aan te bevelen

Een leuk appartementen complex. Goede service. We hadden een studio geboekt en kregen een 5 persoons appartement. Alles netjes schoon en vriendelijk personeel. Goede ligging, op loopafstand van het centrum. Kies voor uitzicht op zee, voor een geweldig uitzicht. Wi-Fi op de kamer voor 15 euro per week, wel een matig signaal. In de openbare ruimtes gratis Wi-Fi met een goede snelheid.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8heer De Cock24-10-2012

ok

vriendelijk proper lekker eten ruime appartementen

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Stephanie16-03-2012

Prima prijs kwaliteit verhouding!!!

We verbleven 2 weken in de studio. We hadden de studio aan de straatkant. Gehele dag zon op het balkon. We zaten uit de wind. Bij het zwembad waaide het erg en het water was ijskoud. En een verschrikkelijke badjuffrouw! Verder was het erg gehorig, bedden waren niet echt optimaal, maar wij hebben ons prima vermaakt! Prijs kwaliteit verhouding echt goed! Wij stellen geen hoge eisen. elke dag werd er schoon gemaakt en kregen we schone handdoeken. Binnen 5 minuten ben je in het ´ oude centrum´, waar je heel veel leuke gezellige restaurantjes hebt! Binnen 10 minuten ben je in het touristische centrum.

Gereisd met partner in december 2011

• 5Jessica11-01-2012

zucht

Totaal niet wat er beschreven staat en ik vraag mij af waar de fotos vandaan komen. De kamers zijn klein, we hadden aan zwembad kant, dus geen last van de weg. Maar weinig prive. Je kan zo naar elkaars balkon lopen. Oude bedden, erg hard. (kan je geen bed nomen) klein, kleine keuken, vieze keuken, opzich wel oke schoongemaakt. Gehorig, eigenlijk net niet.. dus niet doen

Gereisd met partner in december 2011

• 5Echtpaar26-09-2011

Nooit meer

De kamer leek totaal niet op de foto's op de site. Wij zaten aan de straatkant met uitzicht op de achterkant van een supermarkt en flats aan de andere kant van de weg. De zon stond de hele dag op het balkon en deze was niet overdekt. Op zich niet erg maar er was totaal geen schaduw waardoor het zitten op het balkon zich tot de avond beperkte. De kamer was heel erg warm, niet op aangename temperatuur te krijgen, was geen airco, alleen een ventilator. De straat waaraan onze kamer lag was de aanrijweg naar de haven waardoor er al vroeg in de ochtend (ca. 06.30) verkeer (vrachtwagens en bussen) langsdenderde. Dit duurde de hele dag en een deel van de avond. De bedden waren slecht, wij hebben erg slecht geslapen door de temperatuur, het verkeer en de kwaliteit van de bedden. De ligging in het algemeen is goed. Net buiten de drukte maar alles is in principe goed aan te lopen.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Liesbeth Munter- van Liere10-09-2010

Leuk

Was een leuk appartementencomplex met een mooie tuin. De appartementen waren in mooie aardekleuren en de tuin vol met palmbomen en andere exotische planten en bloemen. Het zwembad was druk bezocht en daardoor wat rumoerig, vooral omdat er veel jonge Engelse ouders met harde muziek buiten hun appartement aan de rand van het zwembad lagen. Een eindje verder was de eetgelegenheid, waar veel keus was, in buffetvorm. Het strand was enorm, wel wat verder weg, maar met de huurfietsen goed te doen, alhoewel het fietsen niet op fietspaden kan..want die zijn er niet, het langsrazende verkeeer is wel een beetje beangstigend. Het eiland is heel steenachtig, en we hadden ook na de luchthaven in de bus zoiets van waar is nu het zand? Maar toen we eenmaal in zandgebied kwamen maakte dit alles ook weer goed. Leuk om een auto te huren en de andere kust/ touristen plekke te bezoeken, de zuidkust is bv. echt heel anders dan de noordkust of westkust!!

Gereisd met partner in juni 2003

• 7yvonne21-07-2010

gezellig plaatsje

De appartementen waren oke. Het zwembad ook, alleen de bedjes waren erg doorgezakt. Er was een all-in arr. maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Het ligt erg centraal, je bent in 10 minuten op een strand(zand), in 3 minuten op de hoofdstraat. Er is een grote supermarkt op 3 minuten lopen.

Gereisd met partner in januari 2010

Appartement Dunas Club info