Villa Corralejo

Kleine hotelsWeer vandaag32°22°
Villa Corralejo
8,5

11 reviews over Villa Corralejo in het Nederlands

Levendige plaats met veel vertier

Freek
9-10-2016

Er is 1 hoofdstraat met heel veel winkel(tjes), wel veel van hetzelfde. Langs de hele straat restaurants en aan het eind, richting de haven, alleen maar restaurants en (tapas)bars. Hier is ook het gezellige muziekplein. Er is een mooi strand maar bij eb is het wat lastig zwemmen. We hebben een hele fijne vakantie gehad met vooral veel zon.

Super huisjes!

emma_emmaa
17-7-2013

Hebben hier echt een heerlijke vakantie gehad! Het privé zwembad is heerlijk. Het huisje is ruim en heeft alles wat je nodig hebt, wasmachine, vaatwasmachine etc. Je hebt totaal geen last van de buren. Je zit lekker dicht bij het centrum, waar veel eettentjes zijn! Super!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Geweldige service

fam.Pompe
17-12-2012

Net terug van een weekje Corralejo. Wij hebben met 5 volwassenen in villa Venetia gelogeerd. Hebben erg genoten van de heerlijke accomodatie en het mooie weer. De omgeving is prima en het uitzicht is ook perfect, zeker vanaf het dakterras gezien. Het was er heerlijk rustig,en een wandeling naar het centrum is goed te doen. Wij zijn erg te spreken over de zeer goede service die wij hebben ondervonden bij het oplossen van een probleem bij het toilet en bad. Kosten nog moeite werden gespaard om het probleem op te lossen. Zelfs de schoonmaakster kwam langs om alles op te dweilen. Toppie. En als goedmaker kregen wij ook nog een doos bonbons. We hebben erg genoten van ons weekje weg

Gereisd Met vrienden in december 2012

Geweldige plek

Conneke ten Bokkel Huinink
13-11-2011

Gweldige villa,s. Door een overboeking zijn we hier terecht gekomen. Supergoed voor elkaar daar. Correlejo is een leuke plaats voor ieder wat wils.

Gereisd Met partner in Thu Oct 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super tijd gehad!!

D. van Krimpen
Fri Oct 21 2011 14:08:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eind september in villa Chemas gezeten. Zijn overgeplaatst van Villa Margaritha naar villa Chemas i.v.m. onderhoudswerkzaamheden. Super!!! Alle luxe bij de hand en met een meisje van 3 is dat heel comfortabel. We hebben ons vermaakt zowel in de villa als daarbuiten. Klein winkelcentrum dicht bij maar de hoofdstraat is voor een zwangere dame een eind lopen naar de hoofdstraat.( 20 min ) Geen nood want een tax kost 3 euro om er te komen. Villa goed beveiligd met alarmsystemen. Prijs kwaliteit was ook super waren nu net zo veel kwijt als een 3 kamer app. maar dit is zeker een veel betere optie dan een app. is onze mening. Zwembad was ook heerlijk..Kortom hebben het fantastisch gehad en hopen zeker terug te komen

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

Ruime villa in villawijk.

Lucienne Vossen
11-1-2011

Mooie villa, ruim en goed ingericht. Jammer dat het verwarmen van het zwembad apart betaald moet worden en dat dat nergens is terug te vinden in de voorwaarden. Absoluut veel privacy door hoge muur en af te sluiten hek. Dichtbij allerlei voorzieningen. Minder kindvriendelijk wanneer kinderen klein zijn en in kinderbed moeten slapen, dit stond opgesteld met een aantal stekkers en stopcontacten binnen handbereik (verplaatsen dus dat bedje!) Trap naar dakterras is een uitdaging om op te klimmen en stopcontacten zijn onbeschermd. Lijkt me niet geheel veilig. Huurauto kan evt op eigen terrein geparkeerd worden. Ik zou hier best nog eens naartoe gaan. Service van de eigenaren van de villa (engelse organisatie) is redelijk goed. Wij hadden problemen met een toilet en er kwam direct iemand kijken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"fantastische plek"

Barry Meulenbeld
2-5-2010

Prachtig huis, mooi uitzicht over de oceaan. Wij gaan zeker weer terug. Een aanrader is 'bruin cafe BUGALOO!

groet vanuit Nederland,

Barry & Marry

Gereisd Met partner in januari 2010

Lekker relaxed!!!!!

Marieke
24-3-2009

Heerlijke vakantie gehad, auto vanaf vliegveld geeft met 5 pers. en wat koffers een klein probleem maar met een beetje proppen goed gelukt! Auto wel noodzakelijk voor ritjes naar het strand en dorp! Villa nr 7 van Chema's was heerlijk, huisje ruim, buiten heerlijk vertoeven... Zwembad lekker warm, vaak gebbq, helemaal top. We konden op de laatste dag een kamer bij huren bij het het hotel waar we ook gratis van de faciliteiten gebruik konden maken de hele vakantie! Hostess komt 1x per week langs goed bereikbaar en evt problemen zoals kapot broodrooster werd direct op gelost! ons zoontje van 2 's middags lekker te bed wij lekker zonnen heerlijk. Twee oudere kids lekker zwemmen! Volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

mooi huisje, service minder, wel duur

vredegoor
6-1-2009

Mooie huisjes, ruim. alleen de service minder , de watertank was echt heel vies de dode vliegen dreven erin rond, dit is wel het water wat uit je kraan komt. Dit aangegeven bij de reisleidster, maar er is niets aan gedaan, ook het zwembad werdt pas in de 2e week gereinigd, ook hebben we in de 2e week maar 1x schoonmaak gehad (handoeken verwissellen en bed opmaken, er werd niet geveegd), we gaven aan dat de deurijzers erg scherp waren (kleding al aan opengehaald), technische dienst kwam en vertelde er de volgende dag wat aan te doen, die is dus de hele vakantie niet meer geweest. Voor de hoge prijs had de kwaliteit wel iets beter kunnen zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 06 2009 13:33:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Leuke goed verzorgde villas

Fam. Lenssen
15-2-2008

Leuke goed verzorgde villas. Van privacy was geen sprake, aangezien er altijd minimaal 5 huizen in je tuin kijken. Wij zaten in villas margarita. Schoonmaak goed. Een auto is ook echt een must op deze locatie. 's avonds naar het dorp lopen is dan net te ver en naar het strand zeer zeker. Wel een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in januari 2008

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBowling, Minigolf

• AdresCalle La Gomera, Avenida Fuerteventura E-35660(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Corralejo in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Corralejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.