Appartement Caleta Playa

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Caleta Playa

• 8marijke20-09-2014

Budget aanrader!

Echt een budget aanrader! Voor 500 euro 12 dagen geboekt. Op korte loopafstand van het centrum en direct aan het strand. Wat klein maar prima zwembad met ligstoelen. Eenvoudige maar schone en prima appartementen. Vriendelijke eigenaar. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Rien10-01-2014

Prima plek en lekker dicht bij het strand

In acccomodatie op bovenste verdieping prima wifi internet!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 8mimminoppie21-09-2013

Knus park.

Schoon en netjes, klein park rondom het zwembad, leuk geschilderd in de kleur geel, alle appartementen hebben boven en beneden, ruime slaapkamer met goede bedden, de badkamer is goed ingericht alleen de douche doet raar, hard zacht, warm koud, Het complex ligt aan het strand, je kan kiezen uit appartementen rondom het zwembad, wil je rustig verblijven kan je ernaast kiezen, wij zaten nr 10, zit je in een hoek, de keuken is dan een soort V wat afwassen wel apart maakt, in de woonkamer nog een wc en wastafel, kortom een leuk gezellig rustig park waar je snel met je buren praat, genoeg ligstoelen en parasols, gezellig barretje in het midden, klein kinderbadje.

Gereisd met partner in september 2013

• 9José Spillekom06-09-2013

prachtig plekje aan zee

Wij hebben een zalige vakantie gehad,wat een mooie plek zeg.Wij hadden twee appartementen naast elkaar,heerlijke grote balkons met ligbedden.Veel ruimte binnen,nette badkamer en een volledig ingerichte keuken(app. 102) Prima schoonmaak.Bedden inderdaad waardeloos maar hebben onder het laken een deken gedaan.Beneden het strand met leuke barretjes en eettentjes,happy hour!Heerlijk voetjes in het zand,koud biertje,wat wil je nog meer.Van het zwembad weinig gebruik gemaakt,weinig bedden en die waren in gebruik genomen door een hele grote spaanse familie. Het dorpje is ook heel leuk,lekkere eettentjes en barretjes,voor ieder wat.En dan die temperatuur zalig,lekker windje niet warm gehad.

Gereisd in juli 2013

• 6Ruud05-04-2013

Mooie ligging, matige inrichting

Appartementen liggen op een toplokatie aan het strand. Inrichting van de kamers is minder dan sober, krakend meubilair, matige bedden, badkamer die nodig moet worden rerenoveerd. Prima keuken met koelkast, waterkoker, broodrooster en 2 pitskookplaat. Prima schoonmaak, elke 2 dagen schone handdoeken en beddegoed, vriendelijke dames. Onvriendelijke receptiebezetting, meer gesloten dan open. Toch door de gunstige ligging aan het strand en het centrum is het complex wel een aanrader. Ook moet je het voor lief nemen, als je een 3 kamerappartement hebt, je reisgenoten door jou slaapkamer naar de andere slaapkamer moeten. In ons geval geen enkel probleem, maar ik geef het even mee. Voordeel: 3 kamer app hebben wel zeezicht!

Gereisd in maart 2013

• 8boswinkel07-02-2013

in januari heel stil,

wij verbleven er in januari, het weer viel tegen en het was allemaal vrij stil in vergelijking met gran canaria, evengoed een lekkere vakantie gehad,

Gereisd met partner in januari 2013

• 7kees17-01-2012

uitstekende lokatie

Wij hadden 2 app, 1 in blok D wat goed was, alleen jammer dat de kwaliteit van de bedden minder was en ze waren ook te kort voor mensen die langer zijn dan 1 m 90 . Maar je loopt zo het strand op. 1 app bij zwembad, helaas kwam als je een douche nam het water door het plafond in de keuken, dus enige renovatie is hier wel op zn plaats. en ook de bedden waren niet van goede kwaliteit. Er zijn app die al gerenoveerd zijn. Maar ook voor mensen die slecht ter been zij is dit geen goede keuze ivm 2 trappen in het app . Wij zouden dan ook niet meer voor deze app kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10anna16-11-2011

ideale ligging aan zee

Een prima schoon, goed onderhouden appartementencomplex. Ideale ligging aan zee. Wij hadden een driekamer-appartement met een heel groot balcon (4x6m) direkt aan het strand. Het was in het D-blok. De tweede slaapkamer kwam uit op een patio, via de eerste slaapkamer via de patio naar de andere kamer, kan een bezwaar zijn met kinderen. Wij vonden het helemaal prima! Klein opgezet complex. Aardige eigenaar, goede restaurantjes aan het strand. Klein zwembad, maar met het strand voor de deur is dat niet erg. Kortom: een aanrader, zeker als je in Blok D zit!! De benedenappartementen in Blok D zijn groot en hebben een enorm terras, waar vandaan je zo op het strand loopt. Ideaal met kleine kinderen. Een nadeel misschien (of wel een voordeel): GEEN WIFI.

Gereisd met oudere kinderen in november 2011

• 0Marjolein20-10-2011

prima plek

Caleta Playa is echt schoon. Er wordt om de dag schoongemaakt maar wel zo dat het de andere dag ook niet nodig is. Ik heb in 2 weken 2 kakkerlakken gezien en dat was niet in het complex. Prima ligging aan strand en centrum. Geen al te groot complex en je komt er alle nationaliteiten tegen. Van de bar bij het zwembad geen last gehad. Het ene feestje dat er was was om middernacht afgelopen. Kortom, een aanrader.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Antoinette15-08-2011

Aanrader

Zeer schone , en ruime nb. 2 verdiepingen app. rondom zwembad en aan pad (20 mtr) naar zee en strand (sommige app. zien hier ook op uit) Poolbar aanwezig, gezellig openingstijden flexibel. Vriendelijke mensen, heel relaxed. De dichtsbijzijnde supermarkt is zo'n 5 minuten lopen (alle supermarkten sluiten om 22.00 uur) maar vanaf het app. kan je voor ontbijt tot diner overal heen, ook via het strand, eettentjes genoeg in Corralejo. Bij/ naast het app. zit een restaurant waar je meest heerlijke kaas - omelette kan eten (maar je ook ...via de receptie je ontbijt kan laten bezorgen) Top douche,evt ook groot bad :-) wel wat hardere bedden maar met genoeg kussens , verse knisperende lakens en dekens als je wilt.kluis in de kast (ssst niet vertellen)

Gereisd met partner in augustus 2011

Appartement Caleta Playa info