Appartement

20 reviews over Appartement Caleta Playa in het Nederlands

Perfecte ligging.

Ron
17-2-2018

Perfecte ligging aan de rand van het centrum aan het strand, vlakbij een enorm aanbod winkels en horeca.

Gereisd Met partner in februari 2018

tegenvaller

kim
1-2-2018

qua kwaliteit/ prijs vond ik het appartement tegenvallen, onze reisorganisatie bied deze aan als selections dus ik verwachte hier meer van en heb er te veel voor betaald, locatie is prima, huisjes staan vreemd dicht opeen waardoor gebrek aan privacy, zwembad is niet verwarmd en ijskoud in januari, wij vroegen aan de receptioniste om een beter/nieuwere kamer die leegstonden onze hele vakantie maar opeens verstond de dame geen engels meer, schoonmaak is prima maar om de paar dagen daardoor wel wat weinig handoeken, wifi is goed, als je het appartement binnenkomt sta je gelijk op de trap naar beneden, bedden zijn 2 eenpersoons met echt waar het nachtkastje ertussen,

Gereisd Met partner in januari 2018

netjes app met airco beneden

fam de boer
26-10-2017

1 nadeel receptioniste spreekt weinig engels verder prima ligging aan het strand keuken verouderd

Gereisd Met partner in oktober 2017

Tjingo

mooi appartement met uitzicht op zee en lanzarote

liesbeth
19-9-2017

Gerenoveerd 3 kamer appartement met groot balkon met daarop tafel met 4 stoelen en 4 ligbedden. Wij hadden uitzicht op zee. Alles is goed schoon. Bedden zijn zeer goed. De 2e slaapkamer lag buiten het appartement te bereiken via een tussenterras. Schoonmaak was goed. Zwembad heel rustig maar na het strand lekker om nog even heen te gaan met de kleine.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker rustig en gelijk aan het strand.

Arno
2-9-2017

Ligt gelijk aan het strand, klein zwembad met afzetting eromheen, het park heeft update gehad, alles is nu wit geschilderd, zonde want voorheen was het geel, jammer dat ze de grote cactussen hebben weggehaald, inloopdouche,ruime badkamer, hangt een grote fan in de slaapkamer, flatscreen in de slaapkamer, woonkamer heeft airco, kleine harde zit/slaapbank, 1 persoons, flatscreen in de woonkamer, keuken nog oud en nodig aan opknapbeurt toe, moderne meubels. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam, hadden probleempje met de koelkast, werd gelijk verholpen. De bar bij het zwembad is weg, dus geen dronken Engelsen meer.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Is helaas gesloten , dichtbij het strand

Slot
21-3-2017

Te veel Engelse ( luidruchtig tot diep in de nacht ) drank

Gereisd Met partner in september 2016

leuke plaats, prima appartement

jamy
6-10-2016

ligging is perfect! inrichting is wel gedateerd, maar schoon. alles op loopafstand.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topvakantie gehad!

Nancy
22-6-2016

Ik kan kort zijn... Corralejo en ook Caleta Playa zijn dikke prima! Absoluut een aanrader.

Het appartement is qua inrichting wel verouderd (vooral in woonkamer/keuken), maar is erg ruim. De spullen in de keuken zijn beperkt, maar met een beetje creativiteit kun je prima je eigen eten koken. De bedden zijn heel erg goed. Badkamer is ook ruim voldoende. De douchecabine leek vrij nieuw te zijn. Het water was over het algemeen altijd warm. Schoonmaak was inderdaad zoals aangegeven 3x per week en dat betekent dus ook 3x per week een handdoekwissel. Het is dus wel aan te raden om zelf een paar extra handdoeken mee te nemen.

Het strand is op nog geen 50 meter lopen en het centrum van het dorpje op zo'n 200/300 meter. Er zijn ruim voldoende mogelijkheden om erop uit te gaan. Voldoende restaurants; we zijn meerdere keren uit eten geweest en het was iedere keer even goed. Personeel is overal even vriendelijk en vooral niet opdringerig.

De eerste paar dagen hebben we fietsen gehuurd om zo de omgeving te verkennen. De omgeving is redelijk vlak en de wind vormt geen belemmering om te fietsen. Oasis Park, de dierentuin, in het zuiden van het eiland is ook een absolute aanrader. Het is erg mooi aangelegd en er zijn veel dieren te zien. Op zaterdag en zondag rijdt er een gratis bus vanuit Corralejo naar de dierentuin. Verder zijn er volop mogelijkheden om excursies te boeken of de eilanden Los Lobos en Lanzarotte te bezoeken.

Gereisd Met partner in juni 2016

Vooral fijne locatie

annnn
30-4-2015

Midden in corralejo is dit echt een prima complex. Je bent binnen 200 meter bij de supermarkt en allerlei andere winkels. Complex zelf heeft een klein zwembad met paar ligbedden, prima voor een uurtje maar grote zandstranden zijn veel mooier. Achter het complex liggen kleine stranden maar beter pak je de bus of auto naar die stranden zo prachtig. Inrichting is wat verouderd maar netjes, goede schoonmaak. Lekkere douche en fijn veel ruimte. Parkeren kan overal gratis in de straten rondom het complex.

Gereisd Anders in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Weet wat je wilt...dan kan het goed zijn

Gerard
20-2-2015

Februari 2015. Een gedateerd complex, geen sfeer, oude inrichting+ basic, alleen matrassen gewoon goed, zwembad is koud. Beheerder is vriendelijk.

Onze wensen tav een app. zijn vooral: een loopje in de buurt, rustige gezelligheid, ruim balkon: met lang de zon/ vrije zit/mooi uitzicht/uit de wind

Dat laatste in picobello als je een 3 kamer app. neemt. Dus zo bezien is Playacaletta een goede keus. Maar wil je gemiddeld comfort, sfeer in app. .....dan niet boeken, is sober en kaal en slechte zitbank.

Gereisd Met partner in februari 2015

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenNiet beschikbaar
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caleta Playa in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caleta Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.