Hotel Barceló Corralejo Sands

HotelHotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°22°
Hotel Barceló Corralejo Sands
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Corralejo Sands voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Barceló Corralejo Sands in het Nederlands

Uitstekend hotel op 5 min van strand/stad.

Edwin
15-8-2018

Suite geboekt met gezin en 2 kinderen (10, 12). Complex en de kamers zijn als nieuw en luxe. Suite van alles voorzien en prima airco. Luxe badkamer met stortdouche. Een kleine koelkast (voldoende voor water/drankjes). De kamer iedere dag schoongemaakt en beddengoed iedere 3 dagen. Alles (tuin, wegen, gras, voorzieningen) wordt zeer netjes dagelijks bijgehouden. Wij zaten in nr. 3106 dat een rustige ligging had en een terras op de begane grond. Het hotel is gezellig, rustig en gemoedelijk (geen geluidsoverlast of dronken mensen; 23.00 stil) en voornamelijk bezocht door ESP, UK/GB en NL. Uitermate gastvrij en servicegericht personeel. Eten via buffet is gevarieerd en prima kwaliteit met verrassende hapjes. Lekker zwembad met 2-3x per week een glijbaan/attractie. Avondshows afwisselend, van voldoende tot uitstekend. Animatie voor kinderen <10 is persoonlijk/niet massaal. Een kleine SPA met sauna/massage was prima.

Hotel ECHT een aanrader!!

Anneke
5-6-2018

zeer goed hotel

prachtige kamers

schone kamers

personeel is zeer behulpzaam

buffet en diner is uitmuntend

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 7-6-2018

Beste gast,

Bedankt voor deze prachtige recensie na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van het comfort van onze kamers evenals van de nauwkeurige schoonmaak van de installaties. Beide belangerijke aspecten om volop te genieten van een aangenaam verblijf in ons Hotel.

Tot slot, bedankt voor de fijne feedback over onze buffets, deze worden zorgvuldig bereid door onze Chefs om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden.

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Barceló Corralejo Sands

Heerlijk genieten en een echt vakantiegevoel

Marijke
18-5-2018

Heerlijk verblijf gehad in dit nette hotel met veel faciliteiten. Een nadeel is dat ze geen kamers met aparte kinderkamer hebben, maar de kamers zijn groot (suites) en daardoor kan je kindje wel deels apart slapen. Het kinderbad is niet verwarmd en ligt vrij zonder beschutting waardoor je wel op moet passen met de wind en het afkoelen van je kindje. Het badje is wel erg leuk opgezet.

In de directe omgeving vind je diverse winkels, supermarkten en restaurants. Het strand is op loopafstand en daar is ruime keuze in goede plekken. Er is verder niet heel veel te doen voor een gezin met een klein kindje, maar het was voor ons ruim voldoende. Denk aan de nodige speeltuintjes (wel sterk verouderd), strandvermaak en winkeltjes.

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 1-6-2018

Best gast,

Bedankt voor het delen van deze recensie na uw recent verblijf in Barceló Corralejo Sands.

Bedankt om het comfort van onze kamers aan te halen evenals ons uitgerust zwembad en speelweide voor onze kleinste gasten, deze aspecten zijn belangrijk om volop te kunnen genieten van een aangenaam verblijf in ons Hotel.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.

Barceló Corralejo Sands

Keurig kleinschalig resort

Anoniem
6-5-2018

Super net hotel, kleinschalig en keurig verzorgd. Mooie ligging vlakbij winkelstraat, supermarkt om de hoek, en toch rustig gelegen. Goed en verzorgd ontbijt. Avondeten redelijk. Wel voldoende keuze maar eten was vaak niet goed warm en weinig variatie per dag. Kamers uitmuntend! Goede bedden, mooi balkon en alles keurig netjes en schoon.

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 7-5-2018

Beste gast,

Bedankt om het comfort van onze kamers aan te halen evenals de properheid van onze installaties. Onze installaties en kamers worden dagelijks gereinigd door ons housekeeping team.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van ons ontbijt buffet maar zijn teleurgesteld te lezen dat ons avondbuffet niet kon voldoen aan uw verwachtingen. Ons keukenpersoneel zorgt ervoor dat de schalen gecheckt worden op temperatuur en de aanvulling ervan doorheen de service. Desondanks zullen onze Chefs hun best blijven doen om een uitgebreid aanbod aan nationale en internationale specialiteiten voor te bereiden bij elke maaltijd.

Tot slot, is het fijn te lezen dat u onze centrale ligging te Corralejo, op loopafstand van het strand en winkelgelegenheden en de rust binnen onze installaties genoten heeft.

Bedankt voor uw bezoek en we hopen uw verwachtingen te kunnen overtreffen tijdens uw volgende verblijf.

Guest Experience Manager

Super geweldig fijn héérlijk relaxt wat nog meer..

Dirk en Carola Jacobs
24-3-2018

Afgelopen 10 dagen in dit fijne hotel geweest.

Mooie grote kamer. Heerlijk eten.

Lekker rustig en toch dichtbij de winkel straat.

De straat uit lopen en dan ben je al bij de zee.

We kunnen iedereen dit hotel aanraden.

We hebben 1 min puntje.

Jullie moeten snel de stoelen vervangen in het buiten restaurant.

Deze kunnen echt niet meer.

Zo jammer de rest is zo schoon.

Midden in het dorp alleen heb je dat niet in de gaten. Er heerst een serene rust met op de achtergrond en licht muziekje. Ruime nette kamers met heerlijke bedden en een goede douche. Qua eten is het echt elke dag iets anders. Genoeg variatie en voor ieder wat wils. Erg vriendelijk personeel. Kortom een echte aanrader !!

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 28-9-2017

Beste Janet,

Bedankt voor uw recent verblijf in ons hotel Barceló Corralejo Sands.

Het is aangenaam te lezen dat u de kamers en installaties zeer goed verzorgd en net vond. Barceló is er zich van bewust dat dit een bijzonder deel uitmaakt van een aangenaam verblijf.

De ligging van ons hotel is inderdaad zeer centraal, omgeven door winkels en dichtbij het strand.

Nogmaals bedankt voor deze goede score en we kijken uit naar uw volgende verblijf.

The Guest Experience Team

Fantastisch hotel met Jacuzzi op je dakterras

Richard Z
13-9-2017

Het hotel is gunstig gelegen aan hoofdstraat met veel privé-ruimte en alle voorzieningen. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten was goed met elke dag een ander thema. Goede wifi-verbinding. Een aanrader.

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 28-9-2017

Beste gast,

Bedankt voor uw verblijf in Barceló Corralejo Sands.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en van de verschillende aspecten van ons hotel: van de centrale ligging, tot de ruime kamers en het gevarieerd en uitgebreid buffet.

Nogmaals bedankt voor deze recensie en we hopen u snel terug te mogen verwelkomen.

The Guest Experience Team

Barcelo Sands is een heerlijk hotel in het centrum van Corralejo direct naast de winkelstraat en op loopafstand van de zee

Het hotel heeft een prima zwembad en mooie kamers met een royale stortdouche.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, de dames van het animatieteam (waarvan een Nederlandse) zijn van alle markten thuis en brengen er duidelijk sfeer in.

Het buffetrestaurant is redelijk, de ene avond beter dan de andere, maar wel veelzijdig.

Wij komen nog een keer terug!!!!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Corralejo Sands in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Corralejo Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.