Hotel Barceló Corralejo Sands

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°17°
Hotel Barceló Corralejo Sands
9,1

Omschrijving
Bij Barceló Corralejo Sands verblijf je in een schone kamer met fijn bed. Bij het hotel vind je twee zwembaden, waarvan één met apart kinderbad en speeltoestellen. Hou er rekening mee dat dit zoutwaterbaden zijn. Barceló Corralejo Sands ligt op het Spaanse eiland Fuerteventura op loopafstand van het oude centrum van Corralejo.

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Corralejo Sands voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Barceló Corralejo Sands in het Nederlands

Heerlijke luxe vakantie

Michelle,
12-11-2018

Prachtig nieuw hotel aan de winkelstraat. Wij hadden geen enkele last van de winkelstraat, maar wel een leuk uitzicht. Zwembad is met zout water, dus neem voor kinderen een duikbril mee. Er is ook een apart kinderzwembadje.

Eten is prima, maar boek geen all in. Avondeten wordt snel saai en er zijn meer dan genoeg leuke eettentjes in de buurt.

Zeer nette kamers, goede service, fijne bedden, mooie badkamer, heerlijk luxe.

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 30-11-2018

Beste Michelle,

Bedankt voor deze geweldige score na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van het comfort en de schoonheid van onze kamers evenals van onze installaties en zwembad.

We bieden onze oprechte excuses aan voor het niet voldoen aan uw verwachtingen met betrekking tot ons all-inclusive aanbod. Onze Chefs doen hun best om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden. Desondanks delen we uw feedback met ons team om onze service te verbeteren voor onze toekomstige hotelgasten.

Tot slot bedanken we u om de vriendelijkheid van ons professionele team aan te halen. Deze positieve feedback zal hen stimuleren om de beste service te blijven bieden.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en hopen u snel opnieuw te mogen in de toekomst.

Fantastisch!

Nicole,
18-10-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Barceló Sands. De kamer was erg mooi en ruim. Alles zat erop en eraan. Het resort was prachtig en goed onderhouden. Twee grote zwembaden waarvan één met speeltoestellen voor de kinderen. Het eten was erg gevarrieeerd en lekker. Wat ons erg opviel was het vriendelijke personeel. Iedereen deed zijn best het je naar de zin te maken. Geweldig!

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 19-11-2018

Beste Nicole,

Bedankt voor het delen van deze fantastische recensie na uw recent verblijf in Barceló Corralejo Sands. Het is aangenaam te lezen dat u genoten heeft van onze faciliteiten.

Het doet ons ook plezier te lezen dat u genoten heeft van onze buffets, onze Chefs doen hun best om een uitgebreid aanbod aan nationale en internationale specialiteiten voor te bereiden bij elke maaltijd aangevuld met verschillende thema avonden.

Tot slot, bedankt om de vriendelijkheid van ons personeel aan te halen. Ze doen allen hun best om het onze hotelgasten naar hun zin te maken en een excellente service te bieden. We zullen deze mooie recensie in ieder geval delen met het hele team.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en deze geweldige recensie. We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Geweldig hotel!

Mevr. Daams,
10-10-2018

Het is een erg goed hotel! We hadden een heerlijk ruime moderne kamer, die van alle gemakken voorzien was. Koelkastje was erg fijn, evenals het bed met een comfortabele topper.

De buffetten waren iedere dag goed, er is altijd iets wat men lust. De bediening en koks waren uiterst vriendelijk en dienstbaar.

Er zijn twee zwembaden waarvan er 1 speciaal voor kinderen is, compleet uitgerust met speeltoestellen en kinderanimatie. De tuinen liggen er keurig bij!

In het complex is het rustig, het avond entertainment stopt rond 22.30 uur.

In de directe omgeving van het hotel vindt men diverse parfumerieën en kledingwinkels van de grote ketens (Zara, Mango etc). Voor een terrasje of restaurant moet men richting het oude centrum, wat op loopafstand is.

Het eiland Fuerteventura is vrij dor. Op nog geen 10 minuten rijden met de auto of bus ligt een prachtige duingebied en een wit zandstrand met azuurblauwe zee.

Kortom,een geweldig hotel

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 19-11-2018

Beste Mevr. Daams,

Hartelijk bedankt voor deze geweldige score en feedback over ons Barceló Corralejo Sands Hotel na u bezoek.

Bedankt om het comfort van onze kamers, de schoonheid van onze zwembaden en onze centrale locatie in Corralejo aan te halen evenals de rust binnen onze installaties, allemaal zeer belangerijke aspecten om volop te kunnen genieten van een aangenaam verblijf in ons Hotel.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

D-reizen

Uitstekend hotel op 5 min van strand/stad.

Edwin,
15-8-2018

Suite geboekt met gezin en 2 kinderen (10, 12). Complex en de kamers zijn als nieuw en luxe. Suite van alles voorzien en prima airco. Luxe badkamer met stortdouche. Een kleine koelkast (voldoende voor water/drankjes). De kamer iedere dag schoongemaakt en beddengoed iedere 3 dagen. Alles (tuin, wegen, gras, voorzieningen) wordt zeer netjes dagelijks bijgehouden. Wij zaten in nr. 3106 dat een rustige ligging had en een terras op de begane grond. Het hotel is gezellig, rustig en gemoedelijk (geen geluidsoverlast of dronken mensen; 23.00 stil) en voornamelijk bezocht door ESP, UK/GB en NL. Uitermate gastvrij en servicegericht personeel. Eten via buffet is gevarieerd en prima kwaliteit met verrassende hapjes. Lekker zwembad met 2-3x per week een glijbaan/attractie. Avondshows afwisselend, van voldoende tot uitstekend. Animatie voor kinderen <10 is persoonlijk/niet massaal. Een kleine SPA met sauna/massage was prima.

Hotel ECHT een aanrader!!

Anneke,
5-6-2018

zeer goed hotel

prachtige kamers

schone kamers

personeel is zeer behulpzaam

buffet en diner is uitmuntend

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 7-6-2018

Beste gast,

Bedankt voor deze prachtige recensie na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van het comfort van onze kamers evenals van de nauwkeurige schoonmaak van de installaties. Beide belangerijke aspecten om volop te genieten van een aangenaam verblijf in ons Hotel.

Tot slot, bedankt voor de fijne feedback over onze buffets, deze worden zorgvuldig bereid door onze Chefs om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden.

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Barceló Corralejo Sands

Heerlijk genieten en een echt vakantiegevoel

Marijke,
18-5-2018

Heerlijk verblijf gehad in dit nette hotel met veel faciliteiten. Een nadeel is dat ze geen kamers met aparte kinderkamer hebben, maar de kamers zijn groot (suites) en daardoor kan je kindje wel deels apart slapen. Het kinderbad is niet verwarmd en ligt vrij zonder beschutting waardoor je wel op moet passen met de wind en het afkoelen van je kindje. Het badje is wel erg leuk opgezet.

In de directe omgeving vind je diverse winkels, supermarkten en restaurants. Het strand is op loopafstand en daar is ruime keuze in goede plekken. Er is verder niet heel veel te doen voor een gezin met een klein kindje, maar het was voor ons ruim voldoende. Denk aan de nodige speeltuintjes (wel sterk verouderd), strandvermaak en winkeltjes.

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 1-6-2018

Best gast,

Bedankt voor het delen van deze recensie na uw recent verblijf in Barceló Corralejo Sands.

Bedankt om het comfort van onze kamers aan te halen evenals ons uitgerust zwembad en speelweide voor onze kleinste gasten, deze aspecten zijn belangrijk om volop te kunnen genieten van een aangenaam verblijf in ons Hotel.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.

Barceló Corralejo Sands

Keurig kleinschalig resort

Anoniem,
6-5-2018

Super net hotel, kleinschalig en keurig verzorgd. Mooie ligging vlakbij winkelstraat, supermarkt om de hoek, en toch rustig gelegen. Goed en verzorgd ontbijt. Avondeten redelijk. Wel voldoende keuze maar eten was vaak niet goed warm en weinig variatie per dag. Kamers uitmuntend! Goede bedden, mooi balkon en alles keurig netjes en schoon.

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 7-5-2018

Beste gast,

Bedankt om het comfort van onze kamers aan te halen evenals de properheid van onze installaties. Onze installaties en kamers worden dagelijks gereinigd door ons housekeeping team.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van ons ontbijt buffet maar zijn teleurgesteld te lezen dat ons avondbuffet niet kon voldoen aan uw verwachtingen. Ons keukenpersoneel zorgt ervoor dat de schalen gecheckt worden op temperatuur en de aanvulling ervan doorheen de service. Desondanks zullen onze Chefs hun best blijven doen om een uitgebreid aanbod aan nationale en internationale specialiteiten voor te bereiden bij elke maaltijd.

Tot slot, is het fijn te lezen dat u onze centrale ligging te Corralejo, op loopafstand van het strand en winkelgelegenheden en de rust binnen onze installaties genoten heeft.

Bedankt voor uw bezoek en we hopen uw verwachtingen te kunnen overtreffen tijdens uw volgende verblijf.

Guest Experience Manager

Super geweldig fijn héérlijk relaxt wat nog meer..

Dirk en Carola Jacobs,
24-3-2018

Afgelopen 10 dagen in dit fijne hotel geweest.

Mooie grote kamer. Heerlijk eten.

Lekker rustig en toch dichtbij de winkel straat.

De straat uit lopen en dan ben je al bij de zee.

We kunnen iedereen dit hotel aanraden.

We hebben 1 min puntje.

Jullie moeten snel de stoelen vervangen in het buiten restaurant.

Deze kunnen echt niet meer.

Zo jammer de rest is zo schoon.

Midden in het dorp alleen heb je dat niet in de gaten. Er heerst een serene rust met op de achtergrond en licht muziekje. Ruime nette kamers met heerlijke bedden en een goede douche. Qua eten is het echt elke dag iets anders. Genoeg variatie en voor ieder wat wils. Erg vriendelijk personeel. Kortom een echte aanrader !!

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 28-9-2017

Beste Janet,

Bedankt voor uw recent verblijf in ons hotel Barceló Corralejo Sands.

Het is aangenaam te lezen dat u de kamers en installaties zeer goed verzorgd en net vond. Barceló is er zich van bewust dat dit een bijzonder deel uitmaakt van een aangenaam verblijf.

De ligging van ons hotel is inderdaad zeer centraal, omgeven door winkels en dichtbij het strand.

Nogmaals bedankt voor deze goede score en we kijken uit naar uw volgende verblijf.

The Guest Experience Team

Fantastisch hotel met Jacuzzi op je dakterras

Richard Z,
13-9-2017

Het hotel is gunstig gelegen aan hoofdstraat met veel privé-ruimte en alle voorzieningen. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten was goed met elke dag een ander thema. Goede wifi-verbinding. Een aanrader.

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 28-9-2017

Beste gast,

Bedankt voor uw verblijf in Barceló Corralejo Sands.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en van de verschillende aspecten van ons hotel: van de centrale ligging, tot de ruime kamers en het gevarieerd en uitgebreid buffet.

Nogmaals bedankt voor deze recensie en we hopen u snel terug te mogen verwelkomen.

The Guest Experience Team

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Corralejo Sands in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Corralejo Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.