Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag25°19°
8,8

Bij Barceló Corralejo Sands verblijf je in een schone kamer met fijn bed. Bij het hotel vind je twee zwembaden, waarvan één met apart kinderbad en speeltoestellen. Hou er rekening mee dat dit zoutwaterbaden zijn. Barceló Corralejo Sands ligt op het Spaanse eiland Fuerteventura op loopafstand van het oude centrum van Corralejo.

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Corralejo Sands voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Barceló Corralejo Sands in het Nederlands

Uitstekend Hotel op mooie locatie

Andre Diepevven
12-10-2019

Mooi, goed verzorgd hotel, op een handige locatie op korte loopafstand van zowel het centrum als het strand . Ook het personeel is buitengewoon vriendelijk.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

SUPER

Henny en Willem Bos
24-9-2019

We kunnen alleen maar zeggen dat het echt TOP is geweest. Barcelo Sands krijgt van ons een dikke vette 9 . De ligging, personeel, eten was top ,de kamer. Het bed was keigoed. We hebben echt en dan ook echt niets te klagen. En mensen die het wel doen over dit hotel moeten zich gaan schamen. Vriendelijke groet. De Fam Bos. We komen hier zeker weer terug.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Barceló Corralejo Sands, Community Manager, Thu Oct 03 2019 12:29:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Familie Bos,

Hartelijk bedankt voor deze prachtige score en recensie na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel.

Het doet ons enorm plezier te lezen dat onze installaties en de attente service van ons personeel aan uw verwachtingen konden voldoen.

Bedankt ook voor het aanhalen van het comfort van de kamers en de bedden. We besteden speciale aandacht aan de keuze van onze matrassen aangezien we weten dat een goede nachtrust van uiterst belang is binnen de vakantie ervaring.

Tot slot bedanken we u voor de fijne feedback over onze buffets, deze worden zorgvuldig bereid door onze Chefs om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden.

We bedanken u opnieuw voor deze prachtige recensie en we hopen jullie snel terug mogen verwelkomen.

Eenmalig

Tom visser
8-8-2019

Hotel in centrum. kamers zijn mooi. Maar voor het eten hoef je er niet heen te gaan koud eten weinig tot geen smaak niet goed doorgebakken rauw vlees en ga zo maar door.

Barceló Corralejo Sands, Community Manager, Mon Aug 12 2019 17:05:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Tom,

Bedankt voor het delen van u persoonlijke ervaring na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands.

Onze oprechte excuses voor voedsel dat niet volgens uw voorkeuren werd voorbereid. We hebben uw feedback onmiddellijk gedeeld met onze Chef, die de procedures zal herzien om te voldoen aan onze strikte kwaliteitsnormen en om ervoor te zorgen dat uw verwachtingen in de toekomst worden vervuld. Bij een volgend bezoek, aarzel niet om onze medewerkers te informeren als de situatie zich voordoet.

Langs de andere kant zijn we zeer tevreden te lezen dat u genoten heeft van het comfort van de kamers en onze centrale ligging te Corralejo. We zijn inderdaad gelegen op loopafstand van het strand en winkelgelegenheden.

Nogmaals bedankt voor het kiezen van ons hotel en we kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen om uw verwachtingen in de nabije toekomst te overtreffen.

Rustgevend

Cees
24-7-2019

Het ligt centraal en het is een mooi hotel met goede service, eten en klantvriendelijkheid

Gereisd Met partner in juni 2019
Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 1-8-2019

Beste Cees,

Bedankt voor deze geweldige score na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel.

Het is fijn te lezen dat u onze centrale ligging, op loopafstand van het strand en winkelgelegenheden genoten heeft.

Ook bedankt voor de fijne feedback over onze buffets, deze worden zorgvuldig bereid door onze Chefs om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Volgend jaar weer!

Heleen
27-2-2019

Mooi hotel. Fijn zwembad. Leuk animatieprogramma, prima eten. Fantastisch centraal gelegen.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Barceló Corralejo Sands, Community Manager, Sun Mar 03 2019 12:08:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Heleen,

Bedankt voor deze prachtige recensie na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel.

Bedankt voor de fijne feedback over onze buffets, de animatie en het zwembad. Belangerijke aspecten om volop te genieten van een aangenaam verblijf in ons Hotel.

Heerlijke luxe vakantie

Michelle
12-11-2018

Prachtig nieuw hotel aan de winkelstraat. Wij hadden geen enkele last van de winkelstraat, maar wel een leuk uitzicht. Zwembad is met zout water, dus neem voor kinderen een duikbril mee. Er is ook een apart kinderzwembadje. Eten is prima, maar boek geen all in. Avondeten wordt snel saai en er zijn meer dan genoeg leuke eettentjes in de buurt. Zeer nette kamers, goede service, fijne bedden, mooie badkamer, heerlijk luxe.

Gereisd Met partner in augustus 2018
Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 30-11-2018

Beste Michelle,

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van het comfort en de schoonheid van onze kamers evenals van onze installaties en zwembad.

We bieden onze oprechte excuses aan voor het niet voldoen aan uw verwachtingen met betrekking tot ons all-inclusive aanbod. Onze Chefs doen hun best om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden. Desondanks delen we uw feedback met ons team om onze service te verbeteren voor onze toekomstige hotelgasten.

Tot slot bedanken we u om de vriendelijkheid van ons professionele team aan te halen. Deze positieve feedback zal hen stimuleren om de beste service te blijven bieden.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en hopen u snel opnieuw te mogen in de toekomst.

Fantastisch!

Nicole
18-10-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Barceló Sands. De kamer was erg mooi en ruim. Alles zat erop en eraan. Het resort was prachtig en goed onderhouden. Twee grote zwembaden waarvan één met speeltoestellen voor de kinderen. Het eten was erg gevarrieeerd en lekker. Wat ons erg opviel was het vriendelijke personeel. Iedereen deed zijn best het je naar de zin te maken. Geweldig!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 19-11-2018

Beste Nicole,

Bedankt voor het delen van deze fantastische recensie na uw recent verblijf in Barceló Corralejo Sands. Het is aangenaam te lezen dat u genoten heeft van onze faciliteiten.

Het doet ons ook plezier te lezen dat u genoten heeft van onze buffets, onze Chefs doen hun best om een uitgebreid aanbod aan nationale en internationale specialiteiten voor te bereiden bij elke maaltijd aangevuld met verschillende thema avonden.

Tot slot, bedankt om de vriendelijkheid van ons personeel aan te halen. Ze doen allen hun best om het onze hotelgasten naar hun zin te maken en een excellente service te bieden. We zullen deze mooie recensie in ieder geval delen met het hele team.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en deze geweldige recensie. We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Geweldig hotel!

Mevr. Daams
10-10-2018

Het is een erg goed hotel! We hadden een heerlijk ruime moderne kamer, die van alle gemakken voorzien was. Koelkastje was erg fijn, evenals het bed met een comfortabele topper.

De buffetten waren iedere dag goed, er is altijd iets wat men lust. De bediening en koks waren uiterst vriendelijk en dienstbaar.

Er zijn twee zwembaden waarvan er 1 speciaal voor kinderen is, compleet uitgerust met speeltoestellen en kinderanimatie. De tuinen liggen er keurig bij!

In het complex is het rustig, het avond entertainment stopt rond 22.30 uur.

In de directe omgeving van het hotel vindt men diverse parfumerieën en kledingwinkels van de grote ketens (Zara, Mango etc). Voor een terrasje of restaurant moet men richting het oude centrum, wat op loopafstand is.

Het eiland Fuerteventura is vrij dor. Op nog geen 10 minuten rijden met de auto of bus ligt een prachtige duingebied en een wit zandstrand met azuurblauwe zee.

Kortom,een geweldig hotel

Gereisd Met partner in september 2018
Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 19-11-2018

Beste Mevr. Daams,

Hartelijk bedankt voor deze geweldige score en feedback over ons Barceló Corralejo Sands Hotel na u bezoek.

Bedankt om het comfort van onze kamers, de schoonheid van onze zwembaden en onze centrale locatie in Corralejo aan te halen evenals de rust binnen onze installaties, allemaal zeer belangerijke aspecten om volop te kunnen genieten van een aangenaam verblijf in ons Hotel.

Caroline Deneyer Guest Experience Manager

Uitstekend hotel op 5 min van strand/stad.

Edwin
15-8-2018

Suite geboekt met gezin en 2 kinderen (10, 12). Complex en de kamers zijn als nieuw en luxe. Suite van alles voorzien en prima airco. Luxe badkamer met stortdouche. Een kleine koelkast (voldoende voor water/drankjes). De kamer iedere dag schoongemaakt en beddengoed iedere 3 dagen. Alles (tuin, wegen, gras, voorzieningen) wordt zeer netjes dagelijks bijgehouden. Wij zaten in nr. 3106 dat een rustige ligging had en een terras op de begane grond. Het hotel is gezellig, rustig en gemoedelijk (geen geluidsoverlast of dronken mensen; 23.00 stil) en voornamelijk bezocht door ESP, UK/GB en NL. Uitermate gastvrij en servicegericht personeel. Eten via buffet is gevarieerd en prima kwaliteit met verrassende hapjes. Lekker zwembad met 2-3x per week een glijbaan/attractie. Avondshows afwisselend, van voldoende tot uitstekend. Animatie voor kinderen <10 is persoonlijk/niet massaal. Een kleine SPA met sauna/massage was prima.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Hotel ECHT een aanrader!!

Anneke
5-6-2018

zeer goed hotel prachtige kamers schone kamers personeel is zeer behulpzaam buffet en diner is uitmuntend

Gereisd Met partner in juni 2018
Barceló Corralejo Sands, Community Manager, 7-6-2018

Beste gast,

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van het comfort van onze kamers evenals van de nauwkeurige schoonmaak van de installaties. Beide belangerijke aspecten om volop te genieten van een aangenaam verblijf in ons Hotel.

Tot slot, bedankt voor de fijne feedback over onze buffets, deze worden zorgvuldig bereid door onze Chefs om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden.

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Caroline Deneyer Guest Experience Manager Barceló Corralejo Sands

• Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Corralejo Sands in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Corralejo Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.