Villa Bahiazul Villas & Club *****

Villa Bahiazul Villas & Club *****

Villa Bahiazul Villas & Club
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Bahiazul Villas & Club voor je op een rij gezet:

8 tips over Villa Bahiazul Villas & Club

Like2travel, 5-10-2015

- Receptie BBQ pakket is 60 euro, terwijl het om de hoek bij de chinees verkrijgbaar is voor +/-15 euro.

- Zeer uitgebreide Mercadona op 5 min lopen tot 21:30 open.

- neem een mini jack kabel mee om je telefoon of ipod aan te sluiten op het audio systeem wat in de hele villa aanwezig is.

- USB stick kan handig gebruikt worden in de TV.

- Huur een auto vanwege de afgelegen ligging.

Gijs Hofman, 25-2-2014
Houd er met kleine kids rekening mee dat de 2e en 3e slaapkamers binnendoor niet bereikbaar zijn, maar alleen via buiten (waar het zwembad ligt). Er zijn wel appartementen te boeken waar de 1e en 2e slaapkamer intern met elkaar verbonden zijn. Locatie ligt op een half uur lopen van het stadscentrum van Corralejo. Wij raden daarom een auto aan.
Marianne, 18-6-2013

Huur auto ( maar niet bij Goldcar)

220 volt in de villa

Grote supermarkt Marcandona zeer dichtbij waar je gewoon met je bankpas kan pinnen.

Wi waren met zijn tweeën daar en er zijn voor 6 personen handdoeken, dus die hoef je niet mee te nemen. Badjassen zouden er moeten liggen, maar zo niet dan kan je ze bij Pascall gratis afhalen.

Fuerteventura zelf kon mij niet bekoren, Corralejo vond ik niet gezellig. Morro Jabe daar in tegen is een mooie en gezellige badplaats, vaak ook zonniger.

Feikema, 3-5-2013
Oké een auto is handig, de supermarkt is wel om de hoek, en heel goed en goedkoop, maar toch El Cotillo heeft een prachtig Laguna met wit zand en azuurblauw water. Smeren is slim, want de zon is gemeen, veel verbrande kreeftjes op het strand, au. We vonden Correllejo nix. Ga eten bij San Marco in Villaverde. Sven heeft dat aanbevolen en ik heb nog nooit zo heerlijk tapas gegeten! Deden zelfs de keuken eerder open omdat we een vliegtuig moesten halen. Top! En goedkoop!
bianca, 15-2-2013
Wel is het nodig om een auto te huren, maar die was niet duur voor 1 week via Cicars.
Stofberg, 21-10-2012
Ga eens op bezoek bij restaurant La Taberna. Heerlijk eten en een super gezellige gastheer en gastvrouw.

math, 2-3-2012
kies in de winter (of in vroege lente) een villa met een verwarmbaar zwembad (kost wel extra !), niet elke villa heeft er een zodat je dit niet ter plekke kunt regelen
sanne groen, 20-10-2011

Ga niet naar binnen bij de restaurants met "proppers". Juist de locale tentjes zijn goed en leuk zoals La Taberna, vlakbij een nederlands kroegje achter het "centro commerciale". Fijn om lekker nederlands voetbal te volgen! Vooral de tapa's proberen in het tentje tegenover de Shell!!! Lekkerste tapa's ooit!

Verder, neem niet de moeite om naar het zuiden te rijden. Het is vreselijk toeristisch, vies, druk en strand is niet mooier. Je kan beter met n lekker biertje bij je zwembad liggen!!!