Villa Bahiazul Villas & Club

Villa Bahiazul Villas & Club

9.3Fenomenaal

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 930p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer villa info

24 reviews over Villa Bahiazul Villas & Club

• 2019
    9Mariette Jolink01-02-2019

Een superdeluxe relax vakantie !

Dit is echt de plek als je een rustige vakantie wilt met alle luxe. Een warm onthaal staat je te wachten bij aankomst, aan werkelijk alles is gedacht en er wordt ruim tijd genomen voor de incheck (inclusief wat lekkers te drinken). De villa's zijn super met alle luxe, ontbijt heerlijk en vergeet vooral niet aan te schuiven bij het diner buffet in de avond! Elke avond een ander buffetthema, en als je eigenlijk niet van het complex af gaat in de avond, boek dan direct halfpension, dat is zeker de moeite waard. Wandelen naar Correlejo neemt ongeveer 3 kwartier in beslag, een auto huren is heel handig, doe dit bij de receptie. Zeker om naar het strand te gaan bij de dunas. Een grote supermarkt op 5 minuten loopafstand. Een taxi? Regelt de portier voor je...aan alles is gedacht! Hasta luego! Doei!

Marceline Abadeer, Director, 09-05-2019

Geachte Mvr. Mariette Jolinnk

We danken u voor uw reactie, uw mening is voor ons zeer waardevol.

Ik ben blij dat u heeft genoten van uw verblijf in Bahiazul Villas&Club. Wij danken u voor het kiezen van Bahiazul Villas & Club als uw vakantiebestemming in Fuerteventura en zijn blij dat u genoten heeft van uw vakantie.

We weten dat u als gast bij aankomst een lange reis achter de rug heeft, dan is een glaasje cava of jus d'orange een lekkere verfrissing.

Nogmaals danken we u voor uw positieve feedback, we kijken ernaar uit u terug te mogen verwelkomen in Bahiazul Villas&Club.

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Diana09-01-2019

Fantastisch geweldig super relax

Dat het handig is met huurauto of je moet van wandelen houden dan super om het lopend te doen

Marceline Abadeer, Director, 14-01-2019

Geachte Mvr. Diana

We danken u voor uw reactie, uw mening is voor ons zeer waardevol.

Ik ben blij dat u heeft genoten van uw verblijf in Bahiazul Villas&Club. Wij danken u voor het kiezen van Bahiazul Villas & Club als uw vakantiebestemming in Fuerteventura.

Indien u informatie wil over de betere bedrijven die een auto verhuren, dan kunnen we met Bahiazul advies geven

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Karin Zonneveld05-01-2019

Klein paradijsje op aarde

Lang voor gespaard om hier mijn 50 jarige verjaardag en oud en nieuw te vieren maar het was elke euro waard!

Alles is zo luxe het ontbreekt je aan niks! Heel erg vriendelijk personeel staat altijd voor je klaar! Villa is prachtig, jacuzzi is top zwembad ook ontbijt erg compleet. Auto huren via de receptie is een aanrader.

Marceline Abadeer, Director, 14-01-2019

Geachte Mvr. Karin Zonneveld

We danken u voor uw reactie, uw mening is voor ons zeer waardevol.

Zo fijn te horen dat u uw 50st verjaardag heeft kunnen vieren in Bahiazul.

Oud en nieuw vieren in Fuerteventura is altijd speciaal, zeker met het mooie weer.

Marceline Abadeer

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2018
    10Martin Boers12-05-2018

Hemel op Fuerteventura

Voor een geweldige luxe vakantie in een super huis met : prive zwembad , Jacuzzi op het dakterras enz enz !!!

Marceline Abadeer, Director, 06-09-2018

Geachte Mr. Martin Boers,

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

8Tessa03-10-2017

Enorm fijne plek om vakantie te vieren! Goed verzorgde villa’s en prive zwembaden. Ook het dakterras gaf wat extra vakantie gevoel vooral met de goede barbeque die zich daar bevondt. Wel net buiten de stad, maar op loopafstand van een supermarkt en het restaurant van de accomodatie zelf is ook zeker aan te raden om een keer te proberen.

Marceline Abadeer, Director, 24-01-2018

Geachte familie Brink,

We danken u voor uw reactie, uw mening is voor ons zeer waardevol.

Met de supermarkt, "mercadona", net naast ons complex, is dit mooie supermarkt.

In ons complex kan u genieten van totale rust

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Harry30-08-2017

Heerlijk relaxed, wij hebben alweer geboekt!

Positief: - vriendelijke ontvangst, uitleg in het Nederlands; - Villa's zijn net zoals in de brochures / internet weergegeven; - Mooi ingericht, alles werkte (is in Spanje niet standaard); - Schoonmaak prima; - Wifi prima (met 17jr zoon een must); - Heerlijk douche; - en het restaurant is zeer goed met een fantastische service!

Opmerkingen (Geen negatieve punten) - naar Corralejo heb je auto nodig (weet je van te voren, daarom ook zo lekker rustig); - Niet de goedkoopste lokatie (maar geld waard)

Marceline Abadeer., Director, 04-09-2017

Geachte familie Brink,

We danken u voor uw reactie, uw mening is voor ons zeer waardevol.

Het maakt ons heel blij dat u met uw familie een deugdoende vakantie heeft gehad.

Het is voor de klant altijd beter zich in zijn eigen taal te mogen uitdrukken.

Vanaf heden hebben nu glasvezelkabel internet.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 10Milou Rijnenberg23-05-2017

Geweldig!

Bahiazul is echt een paradijs op aarde. De villa is prachtig en voorzien van alles wat je maar kan bedenken. Het zwembad en de jacuzzi zijn heerlijk en dan nog het prachtige dakterras met een balinees bed en een barbecue! Je hebt voldoende privacy en de drukte is dicht bij op te zoeken dmv een auto of fiets. Wij hebben hier echt wen geweldige tijd gehad.

Marceline Abadeer., Director, 05-07-2017

Geachte Milou Rijnenberg,

Heel erg bedankt voor uw reactie, uw mening is zeer waardevol voor ons.

Ik ben blij dat u heeft genoten van uw verblijf in Bahiazul Villas&Club. Wij danken u voor het kiezen van Bahiazul Villas&Club als uw vakantiebestemming in de zon. Het weten dat een klant een leuke vakantie heeft gehad, is heel belangrijk voor ons,

Marceline Abadeer.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Like2travel05-10-2015

Zeker voor herhaling vatbaar

Wij hebben hier 2 weken gechilld. We hebben goed genoten van de rust en privacy op het park. Vanwege de opzet heb je geen direct contact/zicht met buren, tenzij je op het dakterras ligt. Dakterras heeft een goed zicht over de omgeving. BBQ werkte ideaal. Restaurant goed eten en service. Zeer vriendelijk personeel. De villa's zijn dusdanig goed, dat je gaat letten op de kleine dingen. Deze kleine dingen vallen eerder op omdat de villa's gewoon goed tot bijna perfect zijn. Wat ons voornamelijk stoorde was: - Loslatende verf op de begane grond terras. - Bouwvallige villa aangrenzend op villa 9-5 waar wij verbleven, wat het ideaal beeld verstoorde. - Zwembad is maar 2x in 2 weken schoon gemaakt, water bleef goed schoon, maar er verzamelde wel veel fijn stof op de bodem. Op verzoek wordt deze wel direct verwijderd. - Slechte Wifi bereik. - Geen satelliet maar antenne verbinding op TV, dus veel spaanse zenders. Ondanks deze kleine minpunten zijn het zeer goede villas, gewoon lekker genieten!

Gereisd met partner in september 2015

• 9Rick03-09-2015

Voor herhaling vatbaar

Super goed verzorgde villa en terrein. Wij zaten er 10 dagen en dat was ons goed bevallen. Wij hadden de villa gehuurd via Bahiazul zelf, (er zijn namelijk meerdere verhuurders), mijn advies huur via de site van Bahiazul zelf dan weet je zeker dat alles goed geregeld is. Wij hadden de Superior villa met jacuzzi in het zwembad het zag er allemaal schoon en verzorgd uit. De villa's liggen net buiten het centrum van Corralejo en liggen op een afgesloten en beveiligd terrein met slagbomen 24h bewaking. Een grote supermarkt ligt op 200m. loop afstand. In de buurt zit ook een groot water atraktiepark. Verder is er genoeg te beleven en te doen in Corralejo en de stranden zijn super mooi. Een aanrader om eens heen te gaan is, Mirador de Morro Velosa een villa op de bergtop met spectaculair uitzicht en restaurant en dan doorrijden naar het oude dorp Betancuria prachtig om te zien.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9rean07-09-2014

sprookjes bestaan!!

Prachtig mooi, schoon en onderhouden park. Met ruime, luxueuze villas. Eigen zwembad is zalig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is ook een aanrader. Zeker de tapasavond op donderdag. Grote mercadona supermarkt op loopafstand. Wifi dik in orde stiur daar nu deze beoordling mee. Ik wil niet meer naar huis. Wat een hemels plekje!!

Gereisd met partner in september 2014

• Aantal glijbanen7

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsBloemenwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden