Villa Bahia Azul

Meer villa info

4 reviews over Villa Bahia Azul

• 9Frank16-07-2016

Heerlijk huisje!

Zijn nu net terug van een vakantie van 8 dagen. Wij hadden een superior huisje. De villa is prachtig. Zwembad is heerlijk en de jacuzzi eveneens. Ook een wasmachine, afwasmachine, broodrooster,magnetron. Helaas geen oven, dit was een klein minpunt. Maar voor 15 euro in corralejo heb je een hoofdgerecht, al vond ik de kwaliteit van het eten matig. Vlakbij het huisje einde van de straat een grote supermarkt, heeft altijd verse broodjes! Ook kan je dineren bij het restaurant van bahia wat redelijk was. Carreljo zelf is erg kaal, veel rots (oud vulkaangebied) maar voor de wandelaars misschien juist heerlijk. Duinen en stranden zijn mooi maar meestal wel 2 km lopen door de duinen. De stadjes zijn vaak bezet door asociale Engelsen en Ieren. Blijf veel in je villa dan heb je weinig te klagen, geweldig huisje!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9hban08-03-2015

super mooi villa , relaxed een weekje weg

goed onderhouden villa met alles erbij wat je maar kunt wensen, zwembad met een prima temperatuur , lekkere bedden , handige keuken met afwas en free wifi dat wel handig is met tieners vriendelijke mensen . en een week mooi weer gehad

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 9Maxie28-12-2014

Wauw!

Genieten met een grote "G". Schitterend huisje met eigen zwembad, jacuzzi, heerlijk ontbijten en een fantastisch restaurant. Ook hele aardige gastheren.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 9Suze10-12-2013

Top vakantie!

Wij hebben deze locatie uitgekozen voor onze huwelijksreis en wij kunnen het iedereen aanraden! Het huis, zwembad en terras was echt zoals afgebeeld op de plaatjes! Het wordt allemaal heel netjes onderhouden. Het ontbijt bleek er bij ons wel bij in te zitten en dat was ook super! Er zit ook een restaurant op het park, waar wij een aantal keer heerlijk hebben gegeten, met vriendelijke bediening. Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is dat de handdoeken maar om de 4 dagen worden verschoond.

Gereisd met partner in november 2013

1 tip over Villa Bahia Azul

• hban, 08-03-2015

ligt 4 km van corralejo .lopen halfuurte of een taxi (5,- enkele reis) leuk dorp waar je op diverse plaatsen lekker kunt uit eten.

1 vraag over Villa Bahia Azul

• Jonnie, 05-01-2015

Buiten zwemmen

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen van buiten zwemmen in december/ januari/ februari. Hoe was de temperatuur tijdens jullie vakantie en was het met deze temperatuur fijn om in het zwembad te zwemmen?Hebben jullie gebruik gemaakt van de zwembadverwarming? Alvast bedankt voor een reactie.

hban, 08-03-2015

prima , zwembaden moeten volgens mijn voldoen aan een bepaalde max . temperatuur. eenmaal door lekker fris zwembad.

Villa info

• Aantal glijbanen7

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsBloemenwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden