Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°16°
8,4

Omschrijving
In Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort verblijf je tussen de palmen. Met zes zwembaden en meerdere bars geniet je hier van een all-inclusive vakantie. Een geschikte plek met kinderen. Ga je er tussenuit zonder kids? Dan kun je premium boeken en verblijf je in rust in het adults only deel. Het centrum van Corralejo is 10 minuten wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Fuerteventura Resort voor je op een rij gezet:

191 reviews over Hotel Atlantis Fuerteventura Resort in het Nederlands

Toppertje

mieke hooymans,
10-3-2019

Heel mooi resort, erg schoon, prima service, mooie kamers, personeel toppie, mijn complimenten hiervoor, animatie overdag prima en gezellig, de animatie

's avonds kan beter, te weinig gezellige muziek, de plaza niet gezellig aangekleed, weinig sfeervol, wat wij misten was een gezellig barretje waar je een drankje aan kon doen, zo laat in de middag en avond, de lobbybar was ook sfeerloos en de bar was net een afhaal toonbank, wat ons erg tegenviel dat de wedstrijd Real Madrid tegen Ajax niet werd uitgezonden, zo dat wij naar de stad moesten om de wedstrijd te bekijken. De bus naar het strand was ook perfect, je kan ook met de taxi, kost een paar euro, Naar de stad lopen was ongeveer 20 minuten, maar je had ook op 6 minuten afstand een klein winkelcentrum met op zondag gezellige marktkraampjes en terrasjes met muziek. Het is zeker een resort om terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Geweldige accomodatie. Zeker een aanrader!

Ruud.,
15-2-2019

Voor de 2e keer een geweldige week in dit hotel doorgebracht. Prima service in het premium only adult gedeelte. heerlijk en goed gevarieerd eten, prima schoonmaak en dagelijkse handdoeken wissel.

Prachtig resort en Coralejo, duinen en strand op loopafstand. Leuke avond animatie.

P.S. het vliegen met was teleurstellend.

Gereisd met partner in januari 2019

We waren er al voor T derde jaar

Ed,
1-12-2018

Rust ruimte luxe subliem eten prima weer

Gereisd met vrienden in november 2018

Traveltroef

Fantastich, ga volgend jaar weer...

Chris,
4-11-2018

Echt een super mooi Hotel. Heel vriendelijk personeel. Je kunt aan 6 verschillende zwembaden liggen/zwemmen en er zijn meerdere bars waar je wat kan drinken. De maaltijden zijn zeer uitgebreid en lekker en er is ook veel variatie. De schoonmaak is elke dag, dit geldt ook voor de schoonmaak buiten, zelfs de looppaden worden elke dag geboend met een bezemwagentje. Het hotel ligt in een mooi aangelegd park met allerlei verschillende soorten palmen en planten. De huisjes/kamers zijn prima. Dit 4+ sterren hotel heeft net iets meer dan de gewoonlijke hotels die je doorgaans treft in dit soort oorden, echt doen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Ronduit top!!!😎

R.H.J. van der Veer,
30-10-2018

Boek " Premium ". Is alleen voor volwassenen. Veel betere voorzieningen en veel meer rust. Zeer goed only adult gedeelte in het grote restaurant en ook een restaurant voor boven de 16 jaar. Veel extra service in de suites en..... een eigen zwembad! Dit wordt genieten!

Gereisd met partner in februari 2018

Mooi hotel, premium gedeelte aanrader

I. Walsma,
30-10-2018

Een schoon en nieuw hotel. De tuinen en aankleding zag er prachtig uit. Wij hadden all-inclusive en zaten in het premium gedeelte (adults only). Dit is ons heel goed bevallen. De kamers waren ruim en luxe, en we hadden een heerlijk bed. Er waren heerlijke (en voldoende) ligbedden bij het zwembad. Er was een ontbijt en lunchbuffet in het premium gedeelte. Dit was heerlijk en lekker rustig. De 'snacks' stellen niet zoveel voor. Het diner was in de 'grote eetzaal' waar alle hotelgasten eten. Het eten en de afwisseling was goed maar niet altijd warm. Ook vonden we de sfeer hier wat minder. Er waren ook nog 3 andere restaurants waar je voor moest reserveren, leuk voor een keertje. Centrum Corralejo op loopafstand (10 min) en we zijn 1x naar de duinen/zee gelopen (ong. 4 km lopen). Handdoeken voor het zwembad kun je bij de receptie huren (€20,00 borg per handdoek). Supermarkt zit naast het hotel. Iedere avond entertainment, ook voor kinderen

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Prima verblijf maar niet voor herhaling vatbaar

C Schoeman,
23-9-2018

Prima kamers, alles wordt keurig schoon gehouden, zo ook het park zelf

We hadden all incl maar het eten vonden we ronduit teleurstellend

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

fantastische

samantha,
15-8-2018

ik vond het een super resort! alles wat goed geregeld schone kamers goed eten! mooie omgeving heerlijk bij het zwembad kunnen liggen met me zwangere buik we hebben ontzettend genoten! personeel was ook erg vriendelijk!!! Wi-Fi was ook redelijk bij het hotel ! zou er zo weer heen willen 😃😃

Gereisd met partner in mei 2017

Petra,
25-7-2018

Onze 3e keer hier. Net vernieuwd, mooi hotel. Gelegen dichtbij prachtig strand. Erg schoon. Erg vriendelijk personeel. Heel leuk voor kinderen, ivm miniclub en minidisco, speeltuintje etc

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Topverblijf.

Ity,
16-4-2018

We hebben genoten van een topverblijf. Eten was heerlijk.

Het koelde 's avonds best wel af en dan was het bij de bar best wel koud, dat was echt ons enige minpuntje.

Gereisd met partner in maart 2018

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantis Fuerteventura Resort in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantis Fuerteventura Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.