Hotel Atlantis Fuerteventura Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°21°
Hotel Atlantis Fuerteventura Resort
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Fuerteventura Resort voor je op een rij gezet:

184 reviews over Hotel Atlantis Fuerteventura Resort in het Nederlands

fantastische

samantha
15-8-2018

ik vond het een super resort! alles wat goed geregeld schone kamers goed eten! mooie omgeving heerlijk bij het zwembad kunnen liggen met me zwangere buik we hebben ontzettend genoten! personeel was ook erg vriendelijk!!! Wi-Fi was ook redelijk bij het hotel ! zou er zo weer heen willen 😃😃

Petra
25-7-2018

Onze 3e keer hier. Net vernieuwd, mooi hotel. Gelegen dichtbij prachtig strand. Erg schoon. Erg vriendelijk personeel. Heel leuk voor kinderen, ivm miniclub en minidisco, speeltuintje etc

Topverblijf.

Ity
16-4-2018

We hebben genoten van een topverblijf. Eten was heerlijk.

Het koelde 's avonds best wel af en dan was het bij de bar best wel koud, dat was echt ons enige minpuntje.

Heerlijk verblijf gehad

Charlotte
16-4-2018

Erg fijn hotel, alles netjes geregeld. Erg schoon, vriendelijk personeel, mooie kamers super goed eten.

Geweldig, wij hebben genoten

Piet
14-4-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed eten, schone kamer, meerdere zwembaden.

Afstand tot centrum is te doen maar zou iets korter mogen zijn.

Voldoende variatie in eten, iedere dag wat anders en een goede keuze aan diverse soorten vlees en desserts.

top vakantie

monique vermeulen
7-3-2018

kwaliteit perfect, liging goed, erg schoon, alles wat verteld was was waar. excurie goed prijs goed goed onderhouden zwembad lekker rustig hostes behulpzaam

Fantastisch eiland voor nog een keer een vakantie.

Gonnie Rumping
6-3-2018

Heerlijke plaats waar je lekker kan wandelen, goede en veel keuze uit restaurants.

Jammer dat het strand te ver ligt om er lopend heen te gaan.

Geweldig! Echt een aanrader!

Ruud.
2-3-2018

Prima hotel. Boek premium, wel wat duurder, maar zeker de moeite waard! Luxe resort, adults only in premium gedeelte. Eigen zwembad met veel betere ligbedden dan in " gewone " gedeelte. 4 goede restaurants met voldoende en ruim gevarieerd aanbod. Uitstekende service van personeel. Heb je een probleempje, dan wordt dat met een glimlach binnen 10 minuten voor je opgelost! Elke dag goede schoonmaak en handdoeken wissel. We hebben een heerlijke week gehad!😉

precies waarvoor ik geboekt had!

Joop van de Rijke
1-3-2018

Roraal en netjes mooi en verblijf .

het word goed schoon gehouden door zeer vriendelijke personeel

een dik compliment.

Gewoon een fantastische bestemming

Paul
12-2-2018

Een resort met alles erop en eraan. Accomedaties uitstekend. Schoonmaak geweldig en niet te vergeten het allincl. waanzinnig goed. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.

Voor mensen niet goed ter been liggen sommige accomedaties wat moeilijk v.w. trappen.

Omgeving veel bossen en rustige wandelpaden. Het geheel ligt zowat aan het strand dus ver lopen hoef je niet.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantis Fuerteventura Resort in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantis Fuerteventura Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.