Hotel Atlantis Fuerteventura Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°19°
Hotel Atlantis Fuerteventura Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Fuerteventura Resort voor je op een rij gezet:

182 reviews over Hotel Atlantis Fuerteventura Resort in het Nederlands

Topverblijf.

Ity
16-4-2018

We hebben genoten van een topverblijf. Eten was heerlijk.

Het koelde 's avonds best wel af en dan was het bij de bar best wel koud, dat was echt ons enige minpuntje.

Heerlijk verblijf gehad

Charlotte
16-4-2018

Erg fijn hotel, alles netjes geregeld. Erg schoon, vriendelijk personeel, mooie kamers super goed eten.

Geweldig, wij hebben genoten

Piet
14-4-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed eten, schone kamer, meerdere zwembaden.

Afstand tot centrum is te doen maar zou iets korter mogen zijn.

Voldoende variatie in eten, iedere dag wat anders en een goede keuze aan diverse soorten vlees en desserts.

top vakantie

monique vermeulen
7-3-2018

kwaliteit perfect, liging goed, erg schoon, alles wat verteld was was waar. excurie goed prijs goed goed onderhouden zwembad lekker rustig hostes behulpzaam

Fantastisch eiland voor nog een keer een vakantie.

Gonnie Rumping
6-3-2018

Heerlijke plaats waar je lekker kan wandelen, goede en veel keuze uit restaurants.

Jammer dat het strand te ver ligt om er lopend heen te gaan.

Geweldig! Echt een aanrader!

Ruud.
2-3-2018

Prima hotel. Boek premium, wel wat duurder, maar zeker de moeite waard! Luxe resort, adults only in premium gedeelte. Eigen zwembad met veel betere ligbedden dan in " gewone " gedeelte. 4 goede restaurants met voldoende en ruim gevarieerd aanbod. Uitstekende service van personeel. Heb je een probleempje, dan wordt dat met een glimlach binnen 10 minuten voor je opgelost! Elke dag goede schoonmaak en handdoeken wissel. We hebben een heerlijke week gehad!😉

precies waarvoor ik geboekt had!

Joop van de Rijke
1-3-2018

Roraal en netjes mooi en verblijf .

het word goed schoon gehouden door zeer vriendelijke personeel

een dik compliment.

Gewoon een fantastische bestemming

Paul
12-2-2018

Een resort met alles erop en eraan. Accomedaties uitstekend. Schoonmaak geweldig en niet te vergeten het allincl. waanzinnig goed. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.

Voor mensen niet goed ter been liggen sommige accomedaties wat moeilijk v.w. trappen.

Omgeving veel bossen en rustige wandelpaden. Het geheel ligt zowat aan het strand dus ver lopen hoef je niet.

heerlijk!

alie alink
30-1-2018

goed hotel, vriendelijke reisgids. eten was heel goed verzorgd, fijne sfeer! echt een relax vakantie waarin je tot de puntjes verzorgd word

Premium geeft veel meer mogelijkheden, is echt de prijs waard. Het gevulde minibarretje, de slippers en de badjas, de ruimere suites, de grotere keus voor het diner, de betere kwaliteit van het eten, het mindermassale restaurant, het afgesloten gedeelte waar je echt geen 16-er ziet........het maakt t allemaal waar(d)! En ja we zijn écht wel wat gewend.

Wil je midden in de drukte, voor zover mogelijk in Corralejo, dan niet dit resort boeken. T is wel een kwartier lopen naar het gezellige centrum, dus geen probleem. Ga vooral bij het haventje een bakkie doen.

Hygiéne op t park is prima. Alles netjes en schoon, men staat tot 2100 uur te poetsen. Kamers worden ook elke dag prima schoongemaakt. Vriendelijke staf in de restaurants. Bij receptie ook wel, maar komt soms wat hooghartig over.

Neem wel een creditcard mee, maakt t makkelijker en is heel normaal, net als in de betere hotels.

Wij zeggen een heerlijke locatie voor een week of een dag of tien. Anderen zullen echt langer kunnen en willen blijven, maar dat is niet zo ons ding. Wij zeggen: DOEN,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantis Fuerteventura Resort in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantis Fuerteventura Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlantis Fuerteventura Resort scoort een 8.03 uit 10 op basis van 199 reviews.