Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°20°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Garden Beach Mate voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Atlantic Garden Beach Mate in het Nederlands

Goed en goedkoop

R. Oostergo
9-11-2010

Ik ben met vrouw en voorheen met kind, nu ongeveer 70 keer op vakantie geweest op verschillende Canarische eilanden. En ik ben nu net terug van een 10-daagse vakantie begin November 2010 in "Atlantic Garden" in Corralejo. Vooraf heb ik er een paar nogal negatieve reviews over gelezen. Mijns inziens is er met deze appartamenten niks mis. Bijna iedere dag komt de schoonmaakster. De handdoeken en linnengoed worden ruim op tijd vervangen. En ja, de kozijnen kunnen een verfje gebruiken. De binnenverings matrassen zijn prima, maar als je thuis schuimrubber gewend bent dan zal het wel even wennen zijn. Dit complex wijkt niet af van soortgelijke in deze voordelige categorie. Ik zit liever hier dan bij de concurent aan de overkant. En geen kakkerlak gezien.

Gereisd Met partner in oktober 2010

goed te doen

Hillie van Breugel
15-10-2010

Net terug uit A.G. aardig complex, mooie tuin en schone zwembaden. Je mag geen handdoeken op de bedjes leggen en geen bal en luchtbed in het water, maar doe je dat wel dan is er ook niemand die daar iets van zegt van het personeel. App. zijn wel aan renovatie toe.Maar goed, je bent als het goed is niet de hele dag op je kamer, dus niet moeilijk doen. Op de laatste dag kregen wij een app. om te douchen. Goed restaurant is Sotavento aan de haven en Poco Loco aan de hoofdstraat.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima, goede prijs/kwaliteitverhouding!!

Lianne
27-9-2010

Vind alle kritiek op deze acco zwaar overdreven. Voor zo'n prijs kun je ook geen 5-sterren verwachten. Het was echt helemaal prima voor een appartement van deze prijsklasse. Ons appartement lag rustig, goed balkonnetje. Enige minpunten zijn koud water uit de douche, vaak maar 1 minuut warm water en daarna lauw, later koud. Bedden zijn idd wat hard maar we hebben er best op geslapen. Wel handig om zelf wat handdoeken etc. mee te nemen voor in de keuken. Zwembaden zijn super, lekker rustig en genoeg strandbedden. Ook de bar erbij is perfect, tussen 15.30u en 17.30u Happy Hour! :-) Tip is om een auto te huren en naar het zuiden (Morro Jable) te gaan, daar zijn de mooiste stranden! Los Lobos is niets aan, saai! Waikiki is leuke strandtent, verder aan het einde van de winkelstraat is een leuk pleintje waar je heerlijke tapas kunt eten. Wel vonden wij 12 dagen echt meer dan genoeg, zoveel is er ook weer niet te doen op het eiland. Maar het appartement was nogmaals prima!

Gereisd Met partner in september 2010

Prima basic accommodatie

Eddie
24-9-2010

Prima ontvangst bij receptie (let op openingstijden ivm teruggave borg kluisje). Rustig gelegen appartementencomplex, met ruime kamers en ruim balkon/terras, basic maar prima (zorg wel voor eigen pannenlappen, theedoeken, keukenhanddoek etc, koffiezetapparaat op aanvraag bij receptie; geen airco/ventilator, (wekker)radio, internet tegen betaling). Schoonmaak is vluchtig en niet altijd even grondig (slechts het hoognodige, maar wel vettige keuken e.d.). Goed qua ligging, oa naast sfeervol shoppingcentre met supermarkt, wekelijks marktje (lekkere bakker/cheesecakes), goed restaurant (Boardriders, NL eigenaar), maar ook op loopafstand van diverse stranden (5 tot 45 minuten) en dorp (Corralejo 10 min.) en met de boot naar Lobos (20 min)/goede busverbinding naar diverse plaatsen (oa El Cotillo (via Oliva) ca. 45 min). Kortom, wat ons betreft een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2010

Heerlijke vakantie

Jacqueline
22-9-2010

Ik ben hier van 9 t/m 19 september samen met een vriendin geweest. Appartement is erg eenvoudig maar netjes. Meubilair is wel wat oud. Had al gelezen van anderen hier op de site dat de bedden erg slecht waren. Dit is idd niet overdreven. Nog een minpunt is het warme water. Als de één een douche had genomen had nummer 2 koud water. Daar moet je dus op letten. Het complex zelf is erg leuk opgezet met 3 heerlijke zwembaden. Genoeg ligbedden, waarschijnlijk omdat geen hoogseizoen was, anders wat weinig denk ik. De schoonmaak zou 1 keer per week komen maar kwam met regelmaat. toestopte Naast complex ligt shoppingcenter met terrasjes en avond optredens. Ook een Dino supermarkt. Voor groenten en vlees kun je beter naar de Spar in de Mainstreet gaan. In de Mainstreet zit het Rockcafé waar elke avond een liveband speelt. Op zaterdag en maandag is er Reggaeavond. Reggaeman Michael maakt er op deze avonden echt een feest van.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed appartement

wilma en henk
19-9-2010

Bij aankomst leek het een super de luxe complex,na een dag zie je wel dat er het een en ander aan mankeert. Kapotte gordijnen,tegels hier en daar gebarsten,dunne handdoeken,gescheurde lakens. Maar ach je komt er voor de zon,het lekkere eten,het zalige zwembad,wel jammer allebei de baden even ondiep. Voor de rest vriendelijk personeel. Kortom voor de prijs kwaliteit verhouding een prima complex.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen schoonmaak en geen restaurant.

Pauline
17-8-2010

Eind juli 2009 hier 12 dagen geweest. Wij zijn echt wel wat gewend maar dit app was ronduit smerig! Is niet schoongemaakt in de 12 dagen dat wij er waren (tenzij je het snel doorvegen met een vieze bezem schoonmaken noemt...). Met een kruipende baby dus erg vervelend. Receptie doet niets met klachten hierover. Er zou een restaurant zijn in het complex, wel zo handig met een baby, was dicht en zo ver ik heb gehoord zijn ze een jr later nu nog aan t verbouwen... Liging van het complex is prima. Badmeester aanwezig. Helaas 'handoekje-leggen' in de ochtend. Waar wij weigerden aan mee te doen met als gevolg dat we zelden een bedje hadden. Moesten op de laatste dag voor 10 uur uit app transfer was pas om 19 uur. Er was geen mogelijkheid langer te boeken (evt tegen betaling uiteraard) omdat het app schoongemaakt moest worden (jaja nu wel). Het app werd echter helemaal niet schoongemaakt en er kwamen tot 19 uur ook geen nieuwe gasten. Erg klantonvriendelijk! Busvervoer op het eiland is goed.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Het Was verschrikkelijk Tip: GA ER NOOIT HEEN!

Cilia
9-8-2010

Na een aantal negatieve reviews te hebben gelezen over atlantic garden dachten wij dat het nooit zo erg kon zijn,en verheugden wij op onze vakantie. Wij zijn de moeilijkste niet en we dachten dat het wel mee zou vallen. in ons appartement: -overal haren op de grond dikke zwarte haren,op de handdoek,schaamhaar door het hele appartement echt heel smerig.( deze haren kwamen steeds terug als de schoonmaaksters waren geweest en werden erger)slecht schoongemaakt! -heel veel grote kakkerlakken in ons appartement in 3 dagen 10 stuks. Ze zaten echt overal : in de keukenkastjes ,op de keukenkastjes,in de slaapkamer,in de badkamer. Elke keer sprayen zodat de kakkerlak doodging,sloeg erg op je keel dat spul,dag/nacht gesprayed om de kakkerlakken tegen te houden. -Het personeel deed niets met de klachten,terwijl wij het op een nette manier zeiden. Het was ons eerste vakantie samen en echt een hel. Wat al eerder vermeld wij zijn de moeilijkste niet maar mensen Ga hier niet heen.

Gereisd Met partner in Sun Jul 11 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

LeuK!!

Overwijk
9-8-2010

Wij hebben een erg leuke vakantie Gehad!! het appartement was het eerste gezicht Prima en te ruim voor ons. Maar na een nacht goed slapen vonden we het toch wel vies. Overal bloedvlekken op de muur, Wc stonk elke dag naar Puttenlucht en dat was niet weg te krijgen. De Bedden lagen niet lekker en de douche kop viel elke keer naar beneden. Verder was het op ons balkon net een Mierennest en kakkerlakken waren er ook. Verder niks te klagen, Mooi zwembad, Dicht bij het Centrum en het Strand. Tip. Restaurant Poco Loco. Lekker en goed eten, veel keus en heel vriendelijk personeel die graag de tijd voor je nemen. Erg leuk Vakantie gehad !!

Gereisd Met partner in juli 2010

Prima appartementen in een rustige setting

P.v.S
4-8-2010

Grote minpunt bij atlantic garden zijn de bedden, daarnaast alleen maar pluspunten,zoals, goede ligging tov. van het strand en centrum. ( 500 mtr.) Het gehele complex ligt in een fraai aangelegde subtropische tuin, 3 grote zwembaden, waarvan 1 zeer groot peuterbad. De andere 2 baden zijn max. 1.40 mtr diep en ideaal om in te zwemmen en allerlei spelen in te doen. Zwembad is met toezicht en is door de hoeveelheid en grote van de baden altijd rustig. Het gehele complex straalt rust uit, zowel overdag als mede s'avonds. Dus gelukkig geen drankzuchtige en lawaai makende engelsen. Direct naast het complex zit een modern winkelcentrum in de vorm van een spaans dorpje met een goedkope dino- supermarkt. Het grote strand ( oogverblindend en kilometers lang is goed bereikbaar met de bus ( halte op 100 mtr. ) of taxi ( 4 euro )

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantic Garden Beach Mate in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantic Garden Beach Mate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.