Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°19°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Garden Beach Mate voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Atlantic Garden Beach Mate in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Zonneschijn
5-9-2012

Heerlijke vakantie gehad! Goed appartement met ruim balkon. Appartement met bad, netjes onderhouden, schoon, en redelijk ruim. Wij kregen op aanvraag direct een nieuw matras- na klacht over de oude. Twee zwembaden, nieuwe bedjes bij zwembad, en 2 x in de week ´live´- muziek tijdens happy hour. Bedjes zijn wel snel bezet. 's avonds is op het appartementencomplex niet veel te doen. De bar is in de avond open maar daar was niet heel veel te doen. Het personeel is heel vriendelijk. Je kan bij het terras niet eten- wel snacks. Supermarkt- shoppingcentre zit er direct naast. De 'strip' - is 10 minuten lopen- ook het kleine strand. Het oude gedeelte (restaurantjes) is 15 a 20 minuten lopen. Het grote strand is te doen met taxi (5 euro enkele rit), of met de bus maar deze vertrekt niet altijd, of als de bus vol is moet je op de volgende wachten. Fijn appartementencomplex, zeker aan te raden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Prima maar verwacht geen luxe

de boer
27-7-2012

Wij zijn een week terug van A.G, en een prima vakantie gehad. De app. zijn niet groot maar prima voor een vakantie. Eigenlijk dezelfde commentaren als voorgaande reizigers. Weinig keukengerei, oud en zeker aan renovatie toe.Wat we wel erg fijn vonden is dat er geen handdoekje leg plaats vind. Die worden door de badmeester verwijderd. Op de site vind je mooie foto's maar dat is voor het Timeshare gedeelte. Verder is het nabijgelegen winkelcentrum leuk maar rustig, het centrum ligt op 500 meter lopen. Daar vind je restaurants langs de grote weg, maar loop verder naar de boulevard daar kun je eten met een strandje voor het restaurant. Bij La Mamma pizzeria hebben wij 3 x heerlijk gegeten en goedkoop. Bij wendy s autoverhuur zijn wij prima geholpen, hier kunt u gerust een auto huren. Wij hebben het prima naar ons zin gehad in A.G maar een volgende keer zit er voor ons niet in.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

prima te doen

Anussara
16-7-2012

voor een weekje is dit te doen.. wij waren in feb een weekje maar toevallig hadden we prachtig weer gehad.. heerlijk! hotel is prima, zwembad mag alleen wel op nieuw betegelt worden, in kinder badje zijn er een paar tegels eruit dus best gevaarlijk..

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

moet nodig gerenoveerd worden

F. Korner
1-4-2012

ligging is goed, winkelcentrum Campanario naast de deur. Centrum op loopafstand. Appartement moet nodig gerenoveerd. Voordeur gaat moeilijk open, geldt ook voor slaapkamerdeur. Tegels ontbreken of zitten los. WC bril zit los. Bed kraakt afschuwelijk. Matrassen beneden de maat. Vraag naar een gerenoveerd ppartementKraan van spoelbak zit geheel los. Schoonmaak is OK maar handdoeken gerafeld. Aanleg tuin is mooi, zwembad onverwarmd.

Gereisd Met partner in maart 2012

Prima appartementencomplex

Jan en Gerke Verschure
15-3-2012

Prima appartementencomplex vriendelijk personeel mooi aangelegd, goede onderhouden zwembad en park, huisjes netjes heel eenvoudig maar prima voor een weekje !

Gereisd Met vrienden in maart 2012

wat een rust!

dafna
28-11-2011

ik ben er een weekje geweest, vond het heerlijk rustig, schoon, goede lokatie en vriendelijke mensen. enige minpunt de bedden...vreselijk hard en je voelde de spieralen er doorheen, piepend,te kort, ik had overal pijn!verder niks te klagen!

Gereisd Alleenreizend in november 2011

Mooi app. complex

Annemieke
26-11-2011

NEt terug van een weekje AG. Wij hadden een super mooi appartement, met nieuw meubilair. Waterkoker en broodrooster standaard aanwezig. Tv met BVN en een radio was ook aanwezig. AG ligt rustig met een supermarkt om de hoek. Naar de hoofdstraat is ong. 4 min. lopen. Ga al jaren naar Can. eilanden maar dit was het mooiste app. tot nu toe en dat voor 400 euro! Ik denk dat ze bezig zijn de appartementen op te knappen want nog niet alle app. hadden hetzelfde mooie meubilair wat wij hadden. BIj het zwembad waren voldoende bedjes aanwezig. Ik vind het echt een aanrader, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in november 2011

prima appartement

rian
26-7-2011

atlantic garden is een mooi wel verouderd complex,de appartementen zijn basic maar wel ruim.deuren en kozijnen zijn aan vervanging toe. weinig keukenspullen, maar uit eten gaan is lekker en zeer betaalbaar. het personeel is erg aardig en de service is goed.afstand tot centrum en strandje is goed te doen.voor deze prijs moet je geen luxe verwachten, het was gewoon goed voor het geld.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Keurig verzorgd park

André
26-6-2011

Mooi park met over het algemeen vriendelijke mensen, goede zwembaden + poolbar. Afstand naar het dorp iets te ver vooral als je helemaal achter naar de kust loopt. Restaurants in ovevloed en gezellig, sommige met een leuk stukje muziek. Corrallejo is een grote plaats met voldoende winkels en bars. Let wel op voor de kakkerlakken want die zijn er ook in grote getalen, busje haarlak meenemen en het probleem is opgelost.

Gereisd Met partner in juni 2011

Mooi complex voor 8 dagen.

Patjuh
24-6-2011

Atlantic Garden is een mooi en schoon complex voor een heerlijke rustige zonvakantie. De ligging t.o.v het centrum van Corralejo is wel te doen mits het niet te warm is. Zeer mooie verzorgde tuin en keurige zwembaden. Corralejo zelf is een gezellig vakantiedorp, aan de haven is het erg gezellig met leuke barretjes en live muziek. Een prima vakantiebestemming!!

Gereisd Met partner in juni 2011

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantic Garden Beach Mate in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantic Garden Beach Mate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.