Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°20°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Garden Beach Mate voor je op een rij gezet:

9 reviews over Appartement Atlantic Garden Beach Mate in het Nederlands

helemaal geweldig

Roel Nijland
13-12-2018

Het was helemaal geweldig. ik kwam aan en moest 30 minuten wachten voordat de kamer klaar was. werd zeer vriendelijk geholpen. op mijn kamer aangekomen werd ik helemaal blij, prachtig appartement, schoon, begane grond, en een mooi terras met tafels en stoelen en ik had zo uitzicht op het zwembad. het was 3 minuten lopen naar het kleinere winkel centrum en een kwartiertje naar de grote winkelstraat, dus goed te doen. ik ga in Maart nog een keer. 1 klein min puntje, ik miste alleen een koffiezetapparaat.

Gereisd Alleenreizend in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed basic appartement

Anoniem
23-2-2017

Ik was hier in de zomer van 2016 met een "gezondheidsreis" (sapkuur inclusief sportprogramma). Ik reisde alleen en had zodoende het 2k app voor mezelf. Ik vond het een prima acco, maar ik ken de Canarische appartementen wel. Veel beton en ietwat sfeerloos. Het was ruim, schoon, had groot terras en badkamer voldeed ook. Ik zat op de begane grond en had daardoor terras in de schaduw. Airco is er niet, maar ik hield het raam 's nachts open met luikjes ervoor. Het was niet bloedheet. Dat is het voordeel van de eilanden in de zomer. In de luxere appartementen wel, maar daar betaal je extra voor. Sommige groepsleden waren teleurgesteld en vonden het niet luxe genoeg. Het is gewoon basic. Zwembad is prima. Man bij de receptie aardig. Ligging perfect. Vlakbij winkels, strand, bussen, supermarkt. Het is schoon. Voldoende handdoeken. Het was gewoon een fijne relaxte plek. Sapkuur aan te raden. Waar voor je geld. Super begeleiding. Met groep moet je wel geluk hebben. Anders zelf iets van maken. Je valt ongeveer 3 kg af in een week.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

wat een rust!

dafna
28-11-2011

ik ben er een weekje geweest, vond het heerlijk rustig, schoon, goede lokatie en vriendelijke mensen. enige minpunt de bedden...vreselijk hard en je voelde de spieralen er doorheen, piepend,te kort, ik had overal pijn!verder niks te klagen!

Gereisd Alleenreizend in november 2011

Preisdaler

oke hotel maar wel wat verouderd

Frits v/d Straat
26-1-2010

Ik heb hier in Januari 2010 gezeten in me eentje.

Mijn eerste indruk van het hotel was best goed, nette receptie en de appartementen bevinden zich in een goed onderhouden tuin. Van de faciliteiten heb ik verder geen gebuik gemaakt dus daar kan ik verder niet over oordelen. De ligging is wat mij betreft best gunstig. Het zit naast een nieuw winkelcentrum en op loopafstand van het strand en surfspot 'rocky point' waar ik veel surfte. Het centrum is een kleine kilometer van het hotel en dus prima te lopen.

De kamers zijn kwa ruimte oke en het balkon is ruim. Wel was het een beetje vergaande glorie allemaal waarmee ik wil zeggen dat de deuren en kozijnen vrij verrot waren. Ook de douche had beperkt warm water doordat de boiler vrij klein was. Maar al met al ben ik tevreden met de prijs/kwaliteitverhouding.

Dus tot slot, als je geen extreme luxe nodig hebt en als je alleen reist dan is het een prima appartementen complex.

Gereisd Alleenreizend in januari 2010

Fantastische vakantie gehad.

Jannie
5-12-2009

Elke dag mooi weer. Lekker wandelen en winkelen in de buurt. De mannen bij de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Min punt zijn de bedden, die zijn aan vervanging toe.

Gereisd Alleenreizend in november 2009

Ruim appartement

Corine
11-4-2009

heb een geweldige vakantie gehad! Had een studio geboekt maar kreeg een 2 kamer appartement op de bovenste verdieping! Corrajelo is een heel gezellig plaatsje waar ik het erg gezellig heb gehad. Het is een levendig plaatsje, niet te druk ik was er eind maart begin april. Zeker aanrader

Gereisd Alleenreizend in april 2009

2008

Voor wanneer je weinig budget hebt OK

Marike
22-11-2008

Groot appartement, minimaal ingericht, zeer slecht schoongehouden, slecht hang-/sluitwerk. Appartementen boven hebben een heerlijk ruim balkon/dakterras, appartementen onder hebben hun buitenruimte onder het terras van de bovenburen: benauwend en vrijwel nooit zon. Complex: veel te weinig verlichting, in het donker is je voordeur nauwelijks te vinden, ook de overal aanwezige kakkerlakken zijn dan niet te ontwijken. Het is nogal Engels georienteerd, veel jongeren, wat vaak veel geluidsoverlast betekent + je moet van het Eastenders / Liverpool gevoel houden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Algemeen: voor het betaalde geld mag je ook niet veel meer verwachten. Let op: in sommige brochures staat het complex rechtstreeks aan zee aangegeven: dit is niet waar, er zitten minimaal 2 huizenblokken / 2 straten tussen.

Gereisd Alleenreizend in november 2008

Atlantic Garden / Corralejo

Hans Penning de Vries
25-6-2008

Leuk complex, rustig gelegen. +/- 10 min. lopen naar gezellige hoofdstraat. Hang- en sluitwerk is niet altijd even degelijk, maar er vindt renovatie plaats. Twee zwembaden op verschillend nivo. Voldoende zonnebedden en parasols. Vriendelijk personeel. Nieuw winkelcentrum om de hoek. Corralejo is gezellig, zeker Rock Cafe. Kom zeker terug.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug van 15 dagen vakantie en het was heerlijk

Janita
23-5-2008

Net terug van 15 dagen vakantie en het was heerlijk. Het appartement lijkt groter op de foto's, alles is simpel maar wel aanwezig: televisie (gratis), magnetron, waterkoker en broodrooster, bad, ventilatoren etc. De mensen bij de receptie zijn superaardig. Ik had gelezen bij Willeke over het schoonmaakrooster en dus het rooster gevraagd. Maar de schoonmaakster kwam toch steeds op een andere dag, dus de handdoeken werden soms om de dag en dan weer 5 dagen niet gewisseld. De zwembaden zijn super, en ook het dakterras is heerlijk. Tip 1: vraag een appartement op de bovenste verdieping, anders heb je alleen schaduw...
Tip 2: bij de receptie verkopen ze 8-liter-water voor 2,50 euro. Is niet duur en anders sjouw je je een breuk want water uit de kraan is zeewater (is trouwens niet schadelijk, maar ook niet lekker).

Loopafstand naar het strand is een paar minuten, naar het oude centrum een kwartiertje. Taxi kost inderdaad maar 3 euro ;-)

Gereisd Alleenreizend in mei 2008

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantic Garden Beach Mate in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantic Garden Beach Mate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.