Appartement Atlantic Garden Beach Mate

• 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Aan zee
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Garden Beach Mate voor je op een rij gezet:

76 reviews over Appartement Atlantic Garden Beach Mate

• 2018
    8Rita28-07-2018

Tevreden!

Aardig appartementencomplex, niet gelijk aan zee. Mooie zwembaden. Voldoende ligplekken, maar niet heel veel parasols. Appartement ruim opgezet. Balkon zonder parasol, dus soms wat te warm. Begane grond is beter. Prachtig strand met taxi te bereiken. Circa 8 euro per rit. Af en toe een kakkerlak, maar dat lag niet aan het schoonmaken. Appartementencomplex dichtbij centrum en winkeltjes. Met sapkuur gewenste resultaat bereikt. Wel inspannend, maar goede groepssfeer.

• 8L Jonkers15-03-2018

Mooi, basic doch schoon appartementencomplex

Mooi appartementencomplex en vrij basis, maar schoon. Het personeel is vriendelijk en de omgeving van het complex is mooi; mooie tuin, palmbomen, veel groen, mooi zwembad etc. De inrichting van het appartement was erg basic maar voor ons goed genoeg. De bedden waren schoon, badkamer en keuken waren netjes, de housekeeping komt elke dag je bed opmaken, prullenbakken verschonen etc. De stoelen op het balkon vonden we iets minder lekker zitten maar het was 's avonds te fris om buiten te zitten dus dat was op zich niet zo erg. Voor Wi-Fi betaalde je €20,00 voor een week maar werkte dan ook perfect. Op loopafstand van een klein winkelcentrum. Het "grote" centrum was iets verder maar de moeite waard. Een klein strandje in de buurt maar was niet heel bijzonder. Kortom voor de prijs die we hebben betaald was het allemaal erg netjes en een geweldige vakantie!

• Oude reviews

0Jan en Gerke Verschure15-03-2012

Prima appartementencomplex

Prima appartementencomplex vriendelijk personeel mooi aangelegd, goede onderhouden zwembad en park, huisjes netjes heel eenvoudig maar prima voor een weekje !

• 8Annemieke26-11-2011

Mooi app. complex

NEt terug van een weekje AG. Wij hadden een super mooi appartement, met nieuw meubilair. Waterkoker en broodrooster standaard aanwezig. Tv met BVN en een radio was ook aanwezig. AG ligt rustig met een supermarkt om de hoek. Naar de hoofdstraat is ong. 4 min. lopen. Ga al jaren naar Can. eilanden maar dit was het mooiste app. tot nu toe en dat voor 400 euro! Ik denk dat ze bezig zijn de appartementen op te knappen want nog niet alle app. hadden hetzelfde mooie meubilair wat wij hadden. BIj het zwembad waren voldoende bedjes aanwezig. Ik vind het echt een aanrader, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding.

• 8E.R Pietersen09-03-2011

Een uitstekend accomodatie voor prijs verhouding

We zijn met drie volwassene geweest wij hadden een 3 persooons geboekt, maar kregen een extra kamer, complex uitstekend, personeels vriendelijk, bij gebreken werd alles meteen opgelost.. Dit appartement is voor herhaling vatbaar..

• 7to6904-03-2011

aanrader

prima complex, geen kakkerlak te zien, de losliggende tegels in het zwembad zijn alle gerepareerd, elke dag een badmeester in het zwembad, geen koffiezetautomaat in het appartement!, dorp prima lopend te bereiken via Mainstreet of langs zee, met taxi kost het ongeveer 3 €, Corralejo is erg gemoedelijk, elke avond live muziek, prima restaurantjes en veel gezellige pubs

• 7Jacqueline22-09-2010

Heerlijke vakantie

Ik ben hier van 9 t/m 19 september samen met een vriendin geweest. Appartement is erg eenvoudig maar netjes. Meubilair is wel wat oud. Had al gelezen van anderen hier op de site dat de bedden erg slecht waren. Dit is idd niet overdreven. Nog een minpunt is het warme water. Als de één een douche had genomen had nummer 2 koud water. Daar moet je dus op letten. Het complex zelf is erg leuk opgezet met 3 heerlijke zwembaden. Genoeg ligbedden, waarschijnlijk omdat geen hoogseizoen was, anders wat weinig denk ik. De schoonmaak zou 1 keer per week komen maar kwam met regelmaat. toestopte Naast complex ligt shoppingcenter met terrasjes en avond optredens. Ook een Dino supermarkt. Voor groenten en vlees kun je beter naar de Spar in de Mainstreet gaan. In de Mainstreet zit het Rockcafé waar elke avond een liveband speelt. Op zaterdag en maandag is er Reggaeavond. Reggaeman Michael maakt er op deze avonden echt een feest van.

• 9Lianne22-07-2009

Verrassend goed

Ik ben hier begin juli geweest, het complex was heerlijk rustig en goed onderhouden. De service in de receptie is erg goed. Ze staan klaar voor je en beantwoorden elke vraag. Het appartement was erg ruim voor 2 personen. Het complex ligt erg gunstig, je bent zo bij het strand en het centrum, ideaal!

• 6hessel05-02-2009

was leuk prijs kwaliteitverhouding is goed

het is een gewoon simpel appartementen complex vond wel dat het beter schoongemaakt had kunnen worden

• 8Willeke23-03-2008

Goed verzorgd complex. Ligging ongeveer 10 minuten lopen van het centrum. Naast Atlantic Garden is een winkelcentrum met een aantal leuke winkels + supermarkt. Appartementen veelal om de zwembaden heen gelegen. Wij hadden een appartement op de 1e verdieping met een terras op het zuiden wat uitkeek over het zwembad. Tuin mooi aangelegd en onderhouden. Inrichting van het appartement eenvoudig maar wel verzorgd. Schoonmaak 3x per week. Check van tevoren even op welke dagen de schoonmaakster komt. Ik vond het handig te weten op welke dagen de handdoeken werden vervangen.

3 tips over Appartement Atlantic Garden Beach Mate

• Zonneschijn, 05-09-2012

Je kan ook vip-appartementen boeken met privé-jacuzzi. Appartementen boven de bar zijn wat rumoeriger, i.v.m. geluid van terras, maar weet niet of dit hinderlijk is.

• Jan en Gerke Verschure, 15-03-2012

Maak tocht met Scuba Libre / Mario geeft een leuke safari op plekken waar je normaal niet komt met een huurauto. Zeker de moeite waard. Op verschillende dagen per week te doen Uitleg in Waikiki in Correlejo.

• F. Korner, 01-04-2012

vraag naar een gerenoveerd appartement. Men zei dat die niet verhuurd werden maar het proberen waard.

4 vragen over Appartement Atlantic Garden Beach Mate

• Esmée , 31-03-2016

Airco

Beschikken de kamers over een airco?

• Peter, 11-11-2012

fiets

Zijn er fietsen te huur in de omgeving?

• a darwinkel, 03-12-2011

oud

Heb begrepen dat ze het aan het renoveren zijn. Klopt dit? Is het er erg gehorig? A

Zonneschijn, 05-09-2012

Nee ze zijn niet aan het renoveren, niets van gemerkt in ieder geval!

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats