Appartement Atlantic Garden Beach Mate

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

8.4Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Garden Beach Mate voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info

76 reviews over Appartement Atlantic Garden Beach Mate

• 8Zonneschijn05-09-2012

Heerlijke vakantie gehad!

Heerlijke vakantie gehad! Goed appartement met ruim balkon. Appartement met bad, netjes onderhouden, schoon, en redelijk ruim. Wij kregen op aanvraag direct een nieuw matras- na klacht over de oude. Twee zwembaden, nieuwe bedjes bij zwembad, en 2 x in de week ´live´- muziek tijdens happy hour. Bedjes zijn wel snel bezet. 's avonds is op het appartementencomplex niet veel te doen. De bar is in de avond open maar daar was niet heel veel te doen. Het personeel is heel vriendelijk. Je kan bij het terras niet eten- wel snacks. Supermarkt- shoppingcentre zit er direct naast. De 'strip' - is 10 minuten lopen- ook het kleine strand. Het oude gedeelte (restaurantjes) is 15 a 20 minuten lopen. Het grote strand is te doen met taxi (5 euro enkele rit), of met de bus maar deze vertrekt niet altijd, of als de bus vol is moet je op de volgende wachten. Fijn appartementencomplex, zeker aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7de boer27-07-2012

Prima maar verwacht geen luxe

Wij zijn een week terug van A.G, en een prima vakantie gehad. De app. zijn niet groot maar prima voor een vakantie. Eigenlijk dezelfde commentaren als voorgaande reizigers. Weinig keukengerei, oud en zeker aan renovatie toe.Wat we wel erg fijn vonden is dat er geen handdoekje leg plaats vind. Die worden door de badmeester verwijderd. Op de site vind je mooie foto's maar dat is voor het Timeshare gedeelte. Verder is het nabijgelegen winkelcentrum leuk maar rustig, het centrum ligt op 500 meter lopen. Daar vind je restaurants langs de grote weg, maar loop verder naar de boulevard daar kun je eten met een strandje voor het restaurant. Bij La Mamma pizzeria hebben wij 3 x heerlijk gegeten en goedkoop. Bij wendy s autoverhuur zijn wij prima geholpen, hier kunt u gerust een auto huren. Wij hebben het prima naar ons zin gehad in A.G maar een volgende keer zit er voor ons niet in.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8haanstra15-01-2011

Prima plek

Wij verbleven met 2 kinderen in een 2 kamerappartement op de begane grond direct aan het zwembad. De slaapbank in de kamer is 3x niks. Appartement is verder ook vrij sober. Gelukkig was de ligging van het appartement zo gunstig dat we als we al bij het appartement waren we heerlijk op ons terras konden zitten. Uitzicht over de fantastische zwembaden. Jammer dat het handoekterrorisme ook hier al hoogtij vierde. De badmeester probeerde er wel een stokje voor te steken maar tevergeefs. Wij hebben praktisch geen last gehad van kakkerlakken maar dat was bij sommige bewoners wel anders. Ligging is prima. Vlakbij het gezellige winkelcentrum met supermarkt. Binnen een minuut of 10 sta je op het strand en in het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Met baby 4,5 maanden12-01-2011

Leuk verblijf in Corralejo.

Wij (met baby van 4,5 maanden) waren in Corralejo met Oud & Nieuw. Bij Bar Tio B. 12 druiven gekregen voor Suerte: op elke klokslag een druif in je mond stoppen om 12 uur met Oudjaar brengt geluk! Sfeer was erg gezellig. Op het strand naar vuurwerk gekeken. Tegenover Hoplaco-appartments de straat in dan loop je zo langs La Mama, lekker gegeten, vooral de Tiramisu! Aardige meiden in de bediening.

Atlantic Garden is een prima plek. Het weer was op één dag na heerlijk zonnig. Het strand is op een paar minuten lopen. Iets veder kan je ook stoelen plus parasol huren. Naar het dorp zo'n 15 minuten. In het shoppingcenter naast het complex is het makkelijk boodschappen doen bij de Hyper Dino. Bij Boardriders lekker gegeten.

Het appartement is oké. Wat karig bestek. Wel een kurketrekker, maar geen pollepel. We hebben ons wel gered. Ook is zelf een theedoek, vaatdoek en schuursponsje o.i.d. meenemen wel handig.

Corralejo is leuk; voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 7Pauline17-08-2010

Geen schoonmaak en geen restaurant.

Eind juli 2009 hier 12 dagen geweest. Wij zijn echt wel wat gewend maar dit app was ronduit smerig! Is niet schoongemaakt in de 12 dagen dat wij er waren (tenzij je het snel doorvegen met een vieze bezem schoonmaken noemt...). Met een kruipende baby dus erg vervelend. Receptie doet niets met klachten hierover. Er zou een restaurant zijn in het complex, wel zo handig met een baby, was dicht en zo ver ik heb gehoord zijn ze een jr later nu nog aan t verbouwen... Liging van het complex is prima. Badmeester aanwezig. Helaas 'handoekje-leggen' in de ochtend. Waar wij weigerden aan mee te doen met als gevolg dat we zelden een bedje hadden. Moesten op de laatste dag voor 10 uur uit app transfer was pas om 19 uur. Er was geen mogelijkheid langer te boeken (evt tegen betaling uiteraard) omdat het app schoongemaakt moest worden (jaja nu wel). Het app werd echter helemaal niet schoongemaakt en er kwamen tot 19 uur ook geen nieuwe gasten. Erg klantonvriendelijk! Busvervoer op het eiland is goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8P.v.S04-08-2010

Prima appartementen in een rustige setting

Grote minpunt bij atlantic garden zijn de bedden, daarnaast alleen maar pluspunten,zoals, goede ligging tov. van het strand en centrum. ( 500 mtr.) Het gehele complex ligt in een fraai aangelegde subtropische tuin, 3 grote zwembaden, waarvan 1 zeer groot peuterbad. De andere 2 baden zijn max. 1.40 mtr diep en ideaal om in te zwemmen en allerlei spelen in te doen. Zwembad is met toezicht en is door de hoeveelheid en grote van de baden altijd rustig. Het gehele complex straalt rust uit, zowel overdag als mede s'avonds. Dus gelukkig geen drankzuchtige en lawaai makende engelsen. Direct naast het complex zit een modern winkelcentrum in de vorm van een spaans dorpje met een goedkope dino- supermarkt. Het grote strand ( oogverblindend en kilometers lang is goed bereikbaar met de bus ( halte op 100 mtr. ) of taxi ( 4 euro )

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 6Montserrat31-12-2009

redelijk appartementencomplex geen weldadige luxe

Appartementen zijn oud, deuren sluiten niet gfoed, bedden zeer slecht! Veren drukken in je lichaam en matrassen stinken! Niert echt goed schoongemaakt........veel vuil in de hoeken en op muren. Maar voor de pijs die we hebben betaald heb ik niets te klagen!

Zwembadwater ijs en ijskoud....17 graden en het water in de zee is nog warmer!!!! Dat is wel een groot minpunt! Zeker omdat we twee kindjes hebben die graag willen zwemmen!

Receptie:personeel erg vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

3 tips over Appartement Atlantic Garden Beach Mate

• Zonneschijn, 05-09-2012

Je kan ook vip-appartementen boeken met privé-jacuzzi. Appartementen boven de bar zijn wat rumoeriger, i.v.m. geluid van terras, maar weet niet of dit hinderlijk is.

• Jan en Gerke Verschure, 15-03-2012

Maak tocht met Scuba Libre / Mario geeft een leuke safari op plekken waar je normaal niet komt met een huurauto. Zeker de moeite waard. Op verschillende dagen per week te doen Uitleg in Waikiki in Correlejo.

• F. Korner, 01-04-2012

vraag naar een gerenoveerd appartement. Men zei dat die niet verhuurd werden maar het proberen waard.

4 vragen over Appartement Atlantic Garden Beach Mate

• Esmée , 31-03-2016

Airco

Beschikken de kamers over een airco?

• Peter, 11-11-2012

fiets

Zijn er fietsen te huur in de omgeving?

• a darwinkel, 03-12-2011

oud

Heb begrepen dat ze het aan het renoveren zijn. Klopt dit? Is het er erg gehorig? A

Zonneschijn, 05-09-2012

Nee ze zijn niet aan het renoveren, niets van gemerkt in ieder geval!

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats