Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°20°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Garden Beach Mate voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Atlantic Garden Beach Mate in het Nederlands

2008

Gewoon appartement

Andries
24-11-2008

Jammer dat het terras alleen 's middags zon heeft, verder is het appartement voldoende. je hebt uiteraard niet de luxe die je thuis hebt

Gereisd Familie in november 2008

heerlijk

E. Horn
6-8-2008

Het appartement werd goed verzorgd. Handdoeken en schoonmaak om de dag. Zwembad was ook goed met life guard. Receptie is van 8 uur tot 24 uur open. Werd goed geholpen. Winkels om de hoek met een gezellig plein met alle avonden live muziek

Gereisd Familie in juli 2008

Een aanrader

Sandhia
11-7-2008

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in dit appartementcomplex. Er zijn 3 zwembaden, bij elk zwembad staat de diepte voor volw. en kinderen. Je kunt er lekker lunchen in het restaurant. Wij hadden een appartement op de begane grond. Dit was erg prettig, het was er nl erg warm 's avonds, op de begane grond had je nog wat koelte. Minpunt: boiler in het appartement. Is lastig met z'n 4en. Het water is snel op. Schoonmaak was naar tevredenheid. Tip: ze nemen de handdoeken ook mee als je het niet op de grond gooit. Komen ze niet dan kun je het alsnog gebruiken. Je kunt daar erg goedkoop auto's huren en benzine kost ook niet zo veel. Erg handig als je kleintjes bij je hebt. Hierdoor hebben we veel van het eiland kunnen zien. Vers brood haalden wij bij de NETTO (supermarkt naast het app. complex). Er is een DINO supemarkt in het centrum. Onze kinderen van 4 en 5 jaar hebben het erg naar hun zin gehad. In juni is het er nog rustig. De receptie is overigens open van 8.00-24.00 uur.

Gereisd Familie in juni 2006

Corendon
Corendon
Preisdaler
Preisdaler

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantic Garden Beach Mate in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantic Garden Beach Mate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.