Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°17°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Garden Beach Mate voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Atlantic Garden Beach Mate in het Nederlands

helemaal geweldig

Roel Nijland
13-12-2018

Het was helemaal geweldig. ik kwam aan en moest 30 minuten wachten voordat de kamer klaar was. werd zeer vriendelijk geholpen. op mijn kamer aangekomen werd ik helemaal blij, prachtig appartement, schoon, begane grond, en een mooi terras met tafels en stoelen en ik had zo uitzicht op het zwembad. het was 3 minuten lopen naar het kleinere winkel centrum en een kwartiertje naar de grote winkelstraat, dus goed te doen. ik ga in Maart nog een keer. 1 klein min puntje, ik miste alleen een koffiezetapparaat.

Gereisd Alleenreizend in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tevreden!

Rita
28-7-2018

Aardig appartementencomplex, niet gelijk aan zee. Mooie zwembaden. Voldoende ligplekken, maar niet heel veel parasols. Appartement ruim opgezet. Balkon zonder parasol, dus soms wat te warm. Begane grond is beter. Prachtig strand met taxi te bereiken. Circa 8 euro per rit. Af en toe een kakkerlak, maar dat lag niet aan het schoonmaken. Appartementencomplex dichtbij centrum en winkeltjes. Met sapkuur gewenste resultaat bereikt. Wel inspannend, maar goede groepssfeer.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Mooi complex op een goede ligging.

Ron
22-4-2018

Prima appartement. Ruim, licht en keurig schoon. Zeker aan te raden. Vriendelijk personeel. Een klein probleempje werd binnen minuten opgelost. Wat helaas wel mistte was wat sfeer. 'S avonds was er niets te beleven op het complex. 2 mensen aan de bar en dat was het wel. Hier kan nog een hoop aan verbeterd worden.

Gereisd Met partner in april 2018

Preisdaler

Mooi, basic doch schoon appartementencomplex

L Jonkers
15-3-2018

Mooi appartementencomplex en vrij basis, maar schoon. Het personeel is vriendelijk en de omgeving van het complex is mooi; mooie tuin, palmbomen, veel groen, mooi zwembad etc. De inrichting van het appartement was erg basic maar voor ons goed genoeg. De bedden waren schoon, badkamer en keuken waren netjes, de housekeeping komt elke dag je bed opmaken, prullenbakken verschonen etc. De stoelen op het balkon vonden we iets minder lekker zitten maar het was 's avonds te fris om buiten te zitten dus dat was op zich niet zo erg. Voor Wi-Fi betaalde je €20,00 voor een week maar werkte dan ook perfect. Op loopafstand van een klein winkelcentrum. Het "grote" centrum was iets verder maar de moeite waard. Een klein strandje in de buurt maar was niet heel bijzonder. Kortom voor de prijs die we hebben betaald was het allemaal erg netjes en een geweldige vakantie!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

geweldig

Arie
14-3-2018

mooi en fijn park prachtige tuin en zwembad erg rustig en toch overal dicht bij. zeer goede service .wij zaten in een gerenoveerde bungalow

Gereisd Met partner in maart 2018

heerlijk complex

wilma kok
7-5-2017

Atantic Garden.ligt uit de drukte naadt ern.klein winkelcentrum masr toch vlakbij de drukye als je dat wil. heerlijke ruime appartementen groot balkon heerlijke badkamer en de keuken is super.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed basic appartement

Anoniem
23-2-2017

Ik was hier in de zomer van 2016 met een "gezondheidsreis" (sapkuur inclusief sportprogramma). Ik reisde alleen en had zodoende het 2k app voor mezelf. Ik vond het een prima acco, maar ik ken de Canarische appartementen wel. Veel beton en ietwat sfeerloos. Het was ruim, schoon, had groot terras en badkamer voldeed ook. Ik zat op de begane grond en had daardoor terras in de schaduw. Airco is er niet, maar ik hield het raam 's nachts open met luikjes ervoor. Het was niet bloedheet. Dat is het voordeel van de eilanden in de zomer. In de luxere appartementen wel, maar daar betaal je extra voor. Sommige groepsleden waren teleurgesteld en vonden het niet luxe genoeg. Het is gewoon basic. Zwembad is prima. Man bij de receptie aardig. Ligging perfect. Vlakbij winkels, strand, bussen, supermarkt. Het is schoon. Voldoende handdoeken. Het was gewoon een fijne relaxte plek. Sapkuur aan te raden. Waar voor je geld. Super begeleiding. Met groep moet je wel geluk hebben. Anders zelf iets van maken. Je valt ongeveer 3 kg af in een week.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

Niet weer...

R en I
13-1-2017

Verschrikkelijk oud appartement. We werden in de uithoek van het complex ondergebracht. Vreselijk verouderd. Krakende bedden, wc bril zat los, mieren liepen over het aanrecht en de bar, geen koffiezetapparaat aanwezig en het minimale aan bestek en keukengerei. Boiler voor douchen is te klein. Twee mensen kunnen niet na elkaar douchen, dan is het water koud. Schoonmaak is niet gebeurd in de 6 dagen dat wij er waren. Alleen één keer schone handdoeken gekregen en de prullenbak was geleegd. Niet eens even geveegd! De enige pluspunten waren de grote ruimte van het appartement en het ruime balkon met volop zo'n de gehele dag...

Gereisd Met partner in januari 2017

hardstikke mooi,schoon en netjes

harry
31-1-2016

prachtige omgeving,alleen barbequeavond was sobertjes

Gereisd Met partner in oktober 2015

Heerlijk gewandeld in het noorden

biertje
12-12-2015

Redelijke accommodatie, wel gedateerd, maar alles werkt en is schoon. Goede busverbindingen, bushaltes ook op loopafstand.. Zeer dicht bij leuk winkelcentrum met grote supermarkt. Voor strand wel een stukje lopen. Corralejo is een leuke plaats met diverse kleine strandjes en een heel groot strand op loopafstand.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantic Garden Beach Mate in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantic Garden Beach Mate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.