Appartement Atlantic Garden Beach Mate

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

6Voldoende

• 4.4Inrichting
  • 6.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Garden Beach Mate voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

78 reviews over Appartement Atlantic Garden Beach Mate

• 5Maurice19-07-2020

Niet voor herhaling vatbaar......

Twee weken geweest, moesten bij inchecken een formulier ondertekenen dat we niet konden reclameren over het ontbreken van faciliteiten. Helaas was de bar/restaurant gesloten net als de speeltuin en de gym. Dit is van tevoren niet bekend gemaakt! Eigenlijk waren er dus geen faciliteiten beschikbaar. Appartementen zijn gehorig en de matrassen zijn niet al te best. Schoonmaak 3 keer per week. Dit betekent dat je 2 dagen met 1 handdoek pp en 1 rol toiletpapier voor het hele gezin moet doen. Schoonmaak is verder wel ok. Wat andere complexen bezocht die wel alle faciliteiten beschikbaar hadden. Keukeninrichting stelt niet veel voor. Enkele kakkerlakken in het appartement gehad. Slechte WiFi, slechte tv ontvangst en de appartementen lijken niet gerenoveerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8G.Perez28-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Prima, alles dat in recensies staat klopt, schoon, netjes, goed service, mooie tuin, beetje kale inrichting maar alles is goed, ook de bedden. Sinds 2017 is alles gerenoveerd dus oudere recensies zijn niet meer bruikbaar. Vlak bij alles.

Gereisd met partner in februari 2018

• 2018
    9Roel Nijland13-12-2018

helemaal geweldig

Het was helemaal geweldig. ik kwam aan en moest 30 minuten wachten voordat de kamer klaar was. werd zeer vriendelijk geholpen. op mijn kamer aangekomen werd ik helemaal blij, prachtig appartement, schoon, begane grond, en een mooi terras met tafels en stoelen en ik had zo uitzicht op het zwembad. het was 3 minuten lopen naar het kleinere winkel centrum en een kwartiertje naar de grote winkelstraat, dus goed te doen. ik ga in Maart nog een keer. 1 klein min puntje, ik miste alleen een koffiezetapparaat.

Alleen gereisd in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Rita28-07-2018

Tevreden!

Aardig appartementencomplex, niet gelijk aan zee. Mooie zwembaden. Voldoende ligplekken, maar niet heel veel parasols. Appartement ruim opgezet. Balkon zonder parasol, dus soms wat te warm. Begane grond is beter. Prachtig strand met taxi te bereiken. Circa 8 euro per rit. Af en toe een kakkerlak, maar dat lag niet aan het schoonmaken. Appartementencomplex dichtbij centrum en winkeltjes. Met sapkuur gewenste resultaat bereikt. Wel inspannend, maar goede groepssfeer.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Ron22-04-2018

Mooi complex op een goede ligging.

Prima appartement. Ruim, licht en keurig schoon. Zeker aan te raden. Vriendelijk personeel. Een klein probleempje werd binnen minuten opgelost. Wat helaas wel mistte was wat sfeer. 'S avonds was er niets te beleven op het complex. 2 mensen aan de bar en dat was het wel. Hier kan nog een hoop aan verbeterd worden.

Gereisd met partner in april 2018

• 8L Jonkers15-03-2018

Mooi, basic doch schoon appartementencomplex

Mooi appartementencomplex en vrij basis, maar schoon. Het personeel is vriendelijk en de omgeving van het complex is mooi; mooie tuin, palmbomen, veel groen, mooi zwembad etc. De inrichting van het appartement was erg basic maar voor ons goed genoeg. De bedden waren schoon, badkamer en keuken waren netjes, de housekeeping komt elke dag je bed opmaken, prullenbakken verschonen etc. De stoelen op het balkon vonden we iets minder lekker zitten maar het was 's avonds te fris om buiten te zitten dus dat was op zich niet zo erg. Voor Wi-Fi betaalde je €20,00 voor een week maar werkte dan ook perfect. Op loopafstand van een klein winkelcentrum. Het "grote" centrum was iets verder maar de moeite waard. Een klein strandje in de buurt maar was niet heel bijzonder. Kortom voor de prijs die we hebben betaald was het allemaal erg netjes en een geweldige vakantie!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Arie14-03-2018

geweldig

mooi en fijn park prachtige tuin en zwembad erg rustig en toch overal dicht bij. zeer goede service .wij zaten in een gerenoveerde bungalow

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9wilma kok07-05-2017

heerlijk complex

Atantic Garden.ligt uit de drukte naadt ern.klein winkelcentrum masr toch vlakbij de drukye als je dat wil. heerlijke ruime appartementen groot balkon heerlijke badkamer en de keuken is super.

Gereisd met partner in februari 2017

• 8Anoniem23-02-2017

Goed basic appartement

Ik was hier in de zomer van 2016 met een "gezondheidsreis" (sapkuur inclusief sportprogramma). Ik reisde alleen en had zodoende het 2k app voor mezelf. Ik vond het een prima acco, maar ik ken de Canarische appartementen wel. Veel beton en ietwat sfeerloos. Het was ruim, schoon, had groot terras en badkamer voldeed ook. Ik zat op de begane grond en had daardoor terras in de schaduw. Airco is er niet, maar ik hield het raam 's nachts open met luikjes ervoor. Het was niet bloedheet. Dat is het voordeel van de eilanden in de zomer. In de luxere appartementen wel, maar daar betaal je extra voor. Sommige groepsleden waren teleurgesteld en vonden het niet luxe genoeg. Het is gewoon basic. Zwembad is prima. Man bij de receptie aardig. Ligging perfect. Vlakbij winkels, strand, bussen, supermarkt. Het is schoon. Voldoende handdoeken. Het was gewoon een fijne relaxte plek. Sapkuur aan te raden. Waar voor je geld. Super begeleiding. Met groep moet je wel geluk hebben. Anders zelf iets van maken. Je valt ongeveer 3 kg af in een week.

Alleen gereisd in augustus 2016

• 4R en I13-01-2017

Niet weer...

Verschrikkelijk oud appartement. We werden in de uithoek van het complex ondergebracht. Vreselijk verouderd. Krakende bedden, wc bril zat los, mieren liepen over het aanrecht en de bar, geen koffiezetapparaat aanwezig en het minimale aan bestek en keukengerei. Boiler voor douchen is te klein. Twee mensen kunnen niet na elkaar douchen, dan is het water koud. Schoonmaak is niet gebeurd in de 6 dagen dat wij er waren. Alleen één keer schone handdoeken gekregen en de prullenbak was geleegd. Niet eens even geveegd! De enige pluspunten waren de grote ruimte van het appartement en het ruime balkon met volop zo'n de gehele dag...

Gereisd met partner in januari 2017

Appartement Atlantic Garden Beach Mate info