Hotel Arena

FamiliehotelWeer vandaag28°21°
Hotel Arena
6,8

Hotel Arena op Fuerteventura heeft ruime kamers die dagelijks een schoonmaakbeurt krijgen. Hier heb je geen overdreven luxe, maar kun je wel elke avond aanschuiven bij het buffet en overdag relaxen bij het zwembad of op het strand. De animatie zorgt voor een leuke sfeer bij jong en oud. Huur een auto om het vulkaaneiland te ontdekken.

50 reviews over Hotel Arena in het Nederlands

prima adres !

Johan
14-5-2016

gewoon een lekkere vakantie gehad , badkamer gedateerd , slaapkamer wel mooi groot en goede matrassen. zwemwater steenkoud maar zwembad goed schoon.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima vakantie, met wat minpuntjes

Gonny
1-5-2016

Het hotel is op zich goed. Kamer goed, zwembad goed, schoonmaak goed. Er zijn wat kleine ongemakken, die men uit zichzelf zou moeten oplossen, zonder dat de klant klaagt. Ze moeten het allang opgemerkt hebben. Een badkamerdeur die slechts met geweld dicht gaat, en een toiletrolhouder bij de toiletten van het restaurant, die zo volgepropt is, dat de onderste rol niet meer draait. En dat dagen achtereen, terwijl de snippers papier, die men toch probeert los te trekken op de grond liggen, en opgeruimd moeten worden. Wat betreft het eten is het ontbijt perfect, het saladebuffet en dessertbuffet zijn ook prima verzorgd. Voldoet absoluut aan de normen voor 4 sterren in onze ogen. Helaas geldt dat niet voor het eten dat gekookt of gebakken moet worden. De groente is smakeloos en fantasieloos bereid. Vlees is over 't algemeen van zeer matige kwaliteit. En alles is regelmatig koud. Volle bakken frites, net neer gezet, toch koud. Gerechten zijn soms ook uitgedroogd onder de lampen. Nee de koks verdienen de 4 sterren voor dat buffet beslist niet. Maar desondanks hebben we een leuke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in april 2016

Prima

Elske
21-4-2016

Goed hotel winkels en strand op loopafstand 15 min. Personeel naar mijn inzicht oprecht vriendelijk. Zwembad idd koud, voor verwarmd zwembad zul je 5 sterren moeten boeken. Eten was uitgebreid en gevarieerd idd niet altijd even warm maar wel lekker.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dagen vlogen om!

Paul
9-4-2016

We zijn met een hele groep (ik, zwangere vrouw, kleine meid van 3, mijn ouders, zus + gezin ook kleine meid mee van 5) naar hotel Arena gegaan. We hadden 3 appartementen, allen gelegen aan het zwembad. Er was er 1 die gerestaureerd was (inloop douche) de details moesten nog wel gedaan worden. Maar was goed te doen, de niet gerestaureerde appartementen waren ook nog goed. Nette en schone appartementen! Eten was elke dag wel wat anders te vinden, dit in ochtend, middag en avond. Had beetje me twijfels na alle reacties ook hier gelezen te hebben. Maar eten was goed! Af en toe wel beetje lauw, en de friet (zo als iedereen zegt, wat slap). (Tip! bestel hamburger bij zwembad bar, vers met ui, sla etc!!) Zwembad was wel tegenvaller (ligt aan tijd van het jaar) was erg koud, niet verwarmd of iets. Zijn er wel in geweest (is zout water), maar dat hield je niet lang vol. De zee was wat dat betreft warmer (tip!). Animatie was goed geregeld, aardig wat dingen overdag mee gedaan (sjoelen, stretchen, darten etc) in avond jammer dat ze laat begonnen (rond 21:00 uur kinder disco, is echt te laat). Maar we hebben heerlijk genoten, veel gegeten, gedronken, gelachen, hard werkend personeel daar! Tevens een Nederlandse dame die in restaurant werkt, altijd handig.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

heel vriendelijk, kleinschalig hotel.

Tanja Olgers
22-3-2016

Wifi in receptie ruimte is gratis. Ontvangst perfect. Betaalde wifi was in kamer goed te ontvangen (echtgenoot is zeer tevreden) Jammer van het eten, is eigenlijk altijd lauw/koud. Magnetron staat gebruiksklaar fruit en toetjes zijn super. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleinschalig hotel met geweldig personeel

Sandra Wilgenkamp
19-2-2016

Prima en klantvriendelijk personeel. Lauw eten. Alle appels met een beurse plek, lagen met de plek naar onderen. Zwakke ontvangst van betaalde Wifi. Harde muziek bij het zwembad.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

tegenvaller

Ton en Nel
8-2-2016

Het hotel ligt in een rustige wijk. De afstand naar het mooie duinenstrand is toch al gauw 25 minuten lopen. Winkelcentrumen winkelstraten zijn wel dichterbij. De kamers zijn prima en worden goed schoongemaakt. Het bad en de douche verdienen wat onderhoud. Wat ons betreft mogen ze het bad eruit slopen en er een inloopdouche van maken. Douchen in bad blijft vervelend. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Minpunt was het eten. Dat varieerde van matig tot redelijk. Het dessert was en bleef het ondergeschoven kindje. Van friet bakken hadden ze geen kaas gegeten. Niet goed gebakken, slap en vet. Doordat de prijs alleszins redelijk was is de prijs/kwaliteit verhouding goed. Het hotel heeft vier sterren. Dat lijkt ons erg veel voor dit hotel. Volgende keer kiezen we voor iets duurders.

mooi voor de tijd van het jaar

janvanvlaanderen
1-2-2016

in december water te koud voor te zwemmen ,goed verzorgt en leuke obers en schoonmaaksters enz alles voldoende voor al lin.

Gereisd Met partner in december 2015

Precies zoals op de foto's

Leontien
16-1-2016

Hotel ziet er netjes uit. Strand is dichtbij. Het hotel is een aanrader, zou alleen niet all inclusief boeken. Door alle goede recensies hadden we verwacht dat het eten goed was. Dit was wel een behoorlijke tegenvaller.

Half gare patat, weinig groente of nog half rauw en smakeloze salades. Ook het ontbijt viel tegen, elke dag hetzelfde.

Gereisd Met partner in januari 2016

Waar voor je geld

Bogaard
21-12-2015

Als het slecht weer is zit je met je drankje bij het zwembad in de regen.

Gereisd Met partner in maart 2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.