Hotel Arena

FamiliehotelWeer vandaag27°20°
Hotel Arena
6,8

Hotel Arena op Fuerteventura heeft ruime kamers die dagelijks een schoonmaakbeurt krijgen. Hier heb je geen overdreven luxe, maar kun je wel elke avond aanschuiven bij het buffet en overdag relaxen bij het zwembad of op het strand. De animatie zorgt voor een leuke sfeer bij jong en oud. Huur een auto om het vulkaaneiland te ontdekken.

50 reviews over Hotel Arena in het Nederlands

Niks mis mee,gewoon goed.

A
13-3-2017

Het personeel is heel aardig, de kamers zijn prima.Het eten is ook oké, voor elk wat wils. Het hotel gaat in september dicht voor een volledige renovatie.En dat bij het zwembad de verwarming defect is, daar hebben we via de mail bericht van gehad.Maar desalniettemin waren er genoeg mensen die er door het mooie weer toch gebruik van maakte. Al met al prima hotel,trek je niets aan van de negatieve berichten. Wij gaan volgend jaar met een gerust hart terug. Door sommige dingen moet je nu eenmaal doorheen kijken,bij welk hotel is dat niet? En anders moet je het in een andere prijsklasse gaan zoeken. Complimenten voor de animator,die doet zijn werk met veel plezier. Heerlijk rustige ligging, geen harde muziek bij zwembad.

Gereisd Met partner in maart 2017

Smerig en verwaarloosd, nooit meer!

R. Smit
3-3-2017

We zijn afgelopen zondag terug gekomen en we willen iedereen waarschuwen hier niet heen te gaan.

Na verblijf in Arena Hotel op Fuerteventura moet ik constateren dat de beschrijving van het 4 sterren hotel onjuist is en dit hotel deze waardering niet verdiend.

Het hotel is in mijn ervaring eigenlijk maar 2 sterren waard en ik zal u vertellen waarom.

De hotel kamers zijn oud en vies we hebben bijvoorbeeld last van kakkerlakken gehad deurposten zitten onder de viezigheid, kapotte kast deur (alleen het schuif mechanisme zat er nog) losse wandcontact dozen en slechte matrassen.

Het eten is bij dit hotel zeer matig en de eerste dag liepen er al kakkerlakken over de broodmand de gehele week meerdere kakkerlakken gezien in het restaurant op onder andere de borden.

De verwarming van het zwembad is kapot en wij konden daarom gebruik maken van het zwembad van hotel Arena Beach op 5 minuten lopen verderop, het enige verwarmde zwembad daar (als je het verwarmt kunt noemen) was een klein bad waar mijn dochter niet langer als een half uurtje in kon omdat zij dan blauw van de kou begon aan te lopen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!

BG vanpanhuis
11-2-2017

Wij zijn net een week terug , prima hotel!! Kamers redelijk maar er wordt aan gewerkt door middel van renovatie De service en gastvrijheid is super. Op het eten hebben wij niks aan te merken , was iedere dag een verrassing. Het all inclusief concept is uitstekend, gewoon als het tijd is binnen eten en niet buiten bij het zwembad . Je kon kleine hapjes krijgen bij zwembad, prima te doen. Het eiland zelf vonden wij minder maar das persoonlijk. Voor het hotel zouden wij nog wel terug komen. En we hadden heerlijk weer dat telt ook mee. Gijs en Annette van Panhuis.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

gezellig kleinschalig hotel met prima service

ingrid
3-1-2017

het Hotel ligt in een rustige wijk. het is 500 meter lopen naar het strand en naar het stadje zeker wel 1.5 a 2 km. wij wisten dit en vonden dit een lekkere wandeling.

Het eten is echt goed maar wij zijn makkelijke eters. wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. de service is erg goed. vriedelijk personeel en prima schoonmaak.

een tegenvaller als ik dan iets moet noemen was het koude zwembad. hier gingen slechts een paar mensen in. Als ze daar wat aan zouden doen dan is het helemaal top.

1 persoon die animatie doet die was top! darten sjoelen waterpolo demonstratie sangia maken neits was te gek.

ik vind dit hotel een aanrader

Gereisd Met partner in december 2016

Redelijk maar 3 sterren is al teveel, zeker geen 4

Klaas
13-12-2016

Goed was: Het zeer vriendelijke restaurant personeel, de bedden, de schoonmaak, groot balkon, de ligbedden, de drankjes. Minder goed was: De staat van de kamers, gedateerd en veel beschadigd. Het eten, wel smakelijk maar te vaak te lauw en teveel fruitvliegjes bovenop het dessert. Ronduit slecht: de 3 kleine maar steenkoude zwembaden, niemand zwom, je hebt er wel voor betaald toch? Ook slecht de dames van de receptie, vooral die onfatsoenlijke dame die waarschijnlijk iets met de baas had. Wifi, de betaalde versie was 2 weken lang stuk, kregen wel geld terug, alleen bereik in de receptie. Prijs/kwaliteit: redelijk.

Gereisd Met partner in november 2016

Fijne vakantie

Nancy
13-9-2016

Fijne vakantie gehad met zijn tweetjes. Kwamen rond 21:00 aan in het hotel, en moesten ons even melden koffers aan de kant en konden we nog eten. Daarna terug gekomen en kregen we de kamer. Lekker ruim en goed schoongemaakt. Groot ruim balkon, alleen water voor te douchen word heet en dan weer koud. Airco werkte niet en dit was bij veel meer mensen zo. We kregen een waaier want goed te doen was maar ze verkopen airco dus dat hoort dan ook te werken. Eten in de avond viel tegen spiesjea terug gestuurd waren gewoon rauw van binnen. Verder is heel veel al koud. Centrum lopend gedaan maar ook met taxi. Zo'n €4,- , dag na strans geweest bij RIU hotel met de taxi kost dit €4,50 ongeveer maar hier hebben ze parasols wat sommige echt nodig hebben! Verder vriendelijk personeel en de tegeltjes enzo dat commentaar staat er allemaal op. :)

Gereisd Met partner in september 2016

Helaas wat minpuntjes

Elles
4-8-2016

Pluspunten: kleinschalig, schoon, personeel is fantastisch, de animatie overdag doet Andrea helemaal alleen met kapotte sjoelbak en dartbord, maar toch doet hij dat erg leuk. Ruime kamer met enorm bed. De coctails waren goed ook al krijg je geen A-merken alcoholische dranken. Minpunten: zwembaden zijn zoutwater, op site stond zoetwater (dit is inmiddels gewijzigd). Opgedroogd zout ligt overal langs het zwembad. Veel tegeltjes in zwembad los. De jacuzzi is geen bubbelbad. Badkamer bad en douchegordijn zijn verouderd. Avondeten viel vaak tegen en lauw.Weinig toetjes en gesmolten ijs. Animatie s'avonds is voornamelijk bingo en een filmquiz. De shows zijn matig. Behalve één dansshow was erg goed. Twee dagen geen warmwater gehad dus koud douchen. Toch hebben we een heerlijke vakantie gehad op Fuerteventura. Prachtige stranden. Auto gehuurd voor 2 dagen, catamaran zeiltocht gemaakt naar Oasispark geweest. Het stadje en de haven zijn best ver, dus vaak taxi genomen, kostte rond de 4 euro.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke vakantie

Lisa
2-8-2016

Het Arena hotel was voor ons een fantastische plek om tot rust te komen. Erg ruime kamer met goede faciliteiten. Het zwembad leek ons wel wat minder ruim als op de foto's, maar dit viel zeker niet tegen. Het personeel was erg vriendelijk en altijd vrolijk. Er waren in onze periode veel Engelsen en een paar Nederlanders. De winkelcentra's waren op 10/15 minuten afstand lopen en de taxi daarheen en wat verder kosten niet meer dan 4 euro. Ideaal voor de mensen die iets minder willen lopen. In de stad zijn winkels te vinden als de Zara, Berska en Mango. Ook een cocktailbar en de Burger King zijn daar te vinden. Een rondje lopen richting het strand (10 min) is ook een aanrader!! Zo verschrikkelijk mooi! Het water helder blauw en als je langs het strand loopt kom je vanzelf de haven tegen met allemaal leuke tentjes waar je iets kunt drinken en eten. Natuurlijk is het eten buiten de deur niet nodig, want het eten in het hotel is ruim voldoende. Toch is het wel leuk om een keer te doen.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Super vakantie met een paar minpunten

B. ten Hoeve
2-8-2016

Wij hebben onze vakantie ivm omstandigheden op het laatste moment omgeboekt. Veel tijd om alles over Arena hotel uit te zoeken hadden we dus niet. Gelukkig was dit ook niet nodig: het hotel ziet er uit zoals op de foto's en de meeste recensies kloppen naar ons idee. Arena hotel is een redelijk kleinschalig hotel met nette en verzorgde kamers, die iedere dag worden schoongemaakt. Het ontbijt en de lunch waren eenvoudig maar prima. Het avondeten viel hier en daar wat tegen. Thema-avonden zoals staat aangegeven op de website hebben ze niet en het eten was vrijwel iedere dag hetzelfde. Bij de poolbar is slechts een tosti te verkrijgen. Het drinken is goed, al blijven verse sapjes natuurlijker lekkerder dan een sapje uit de tap. Ook zijn er verschillende soorten cocktails te verkrijgen. Het personeel is erg vriendelijk.

Op een paar minuten lopen vanaf het hotel vind je het strand. Door de vele lavabrokken kom je moeilijk het water in zonder waterschoentjes. Een stukje verderop is dit anders en kun je ook ligbedden verkrijgen. Een klein winkelcentrum vind je op een kilometer afstand en de grote winkelstraat, met winkels als Zara, Mango en Berskha vind je op zo'n 4 kilometer afstand (taxi kost slechts 4euro). Ook zijn er vele lokale winkeltjes waar ze veel namaakproducten verkopen en leuke barretjes hebben. De markt in Corralejo is ook leuk om eens te bezoeken. Deze staat iedere maandag- en vrijdagochtend naast het waterpark. Tip: ga op quad/buggy safari.

Nog een aantal minpuntjes wat betreft het hotel: - douche in bad - bed is hard - veel aanwezige Engelsen - bubbelbad werkt niet - veel stenen in en rondom zwembad zitten los - ipv 1 zoutwaterbad (zoals aangegeven staat op internet) zijn alle baden zoutwater.

Ondanks deze minpunten hebben wij ons erg vermaakt op het prachtige eiland Fuerteventura!

Gereisd Met partner in juli 2016

Mooi schoon hotel

Anita
29-7-2016

Een goed hotel met ruime kamers.goed bed en ruime badkamer.elke dag schoongemaakt en ook rondom het zwembad wordt keurig onderhouden.het eten is goed en gevarieerd en het personeel heel aardig. Echt een topvakantie gehad! Het is wel even lopen naar het strand en centrum.ongeveer 20 min

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.