Hotel Arena

FamiliehotelWeer vandaag27°20°
Hotel Arena
6,8

Hotel Arena op Fuerteventura heeft ruime kamers die dagelijks een schoonmaakbeurt krijgen. Hier heb je geen overdreven luxe, maar kun je wel elke avond aanschuiven bij het buffet en overdag relaxen bij het zwembad of op het strand. De animatie zorgt voor een leuke sfeer bij jong en oud. Huur een auto om het vulkaaneiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Arena voor je op een rij gezet:

Beachcheck
Beachcheck
Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Arena in het Nederlands

heel goed hotel met super service

Raimond
14-12-2014

Hier in Oktober voor verblijf van 8 dagen. De kamers zijn ietwat oud en kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken. Aan een kant staat er inderdaad een gebouw wat niet afgebouwd is. Voor de rest staat het hotel in een rustig straatje met daaromheen veel wonongen van de locale mensen.Het is er lekker rustig en je bent in een mum van tijd in het bruisende centrum van Corralejo. Het eten was gewoon goed maar erg gericht op Britse gasten. Er is altijd veel meer keus dan dat ik thuis bij het ontbijt, lunch en diner heb. Het is een 3 sterren hotel dus verwacht dan geen 5 sterren restaurant en kamers, daar zit volgens mij het probleem bij de meeste "klagers". Wat erg opvallend was dat het personeel erg gastvriendelijk is, ze hebben er allemaal zin in, dat is mijn ervaring. Ook dat kan komen door je eigen instelling op vakantie. De bedden waren dik in orde. Het entertainment is ook erg op onze Britse vriende gericht, maar niet verplicht, he. Zeker voor herhaling vatbaar, fijne vakantie daar gehad.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2014

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.