Hotel Arena

FamiliehotelWeer vandaag27°19°
Hotel Arena
6,8

Hotel Arena op Fuerteventura heeft ruime kamers die dagelijks een schoonmaakbeurt krijgen. Hier heb je geen overdreven luxe, maar kun je wel elke avond aanschuiven bij het buffet en overdag relaxen bij het zwembad of op het strand. De animatie zorgt voor een leuke sfeer bij jong en oud. Huur een auto om het vulkaaneiland te ontdekken.

6 reviews over Hotel Arena in het Nederlands

Waardeloos 2 sterren hotel

Sander
18-11-2018

Om deze review positief te beginnen: Het hotel is schoon, het personeel is erg vriendelijk en doet erg zijn best. De kamers zijn netjes, maar wel erg gehorig. Het hotel ligt erg afgelegen, daardoor is er weinig last van verkeer.

Helaas is het hotel verder absoluut geen 4 sterren waard. Het is een relatief klein hotel, waardoor de faciliteiten minimaal zijn. Klein en koud zwembad.

Het eten is absoluut onder de maat. Veel goedkoop vlees en goedkope salades, vaak opgewarmd van de dag ervoor. Weinig echte variatie. Wel redelijk wat keus, op de groentes na.

Het hotel wordt voornamelijk bezocht door luidruchtige Engelsen die graag onbeperkt drinken. Doordat de kamers erg gehorig zijn is slapen er niet bij. Erg leuk wanneer je van feesten houdt, maar wanneer je graag vroeg op wil staan om te gaan surfen is het een hel.

Hier kom ik nooit meer. Het kost niet veel, maar de kwaliteit is zo beroerd dat elke euro er één teveel is.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Fijne vakantie

Sjors
21-3-2017

Fuerteventura is een vulkaaneiland; dus verwacht geen mooie natuur. Het eiland doet af en toe meer denken aan een maanlandschap met zwarte stranden. Hotel Arena heeft een goed ontbijt maar de lunch en het diner zijn wat minder. Het personeel is aller vriendelijkst en probeert er ondanks de onderbezetting nog iets van te maken. Het eten is nog wel eens aangebrand maar nogmaals dat komt door het personeelstekort. Het weer is in het voorjaar niet altijd zonnig, er zijn ook bewolkte dagen, gebruik die om een auto te huren en iets van het eiland te zien. De kamers zijn schoon en het bed is goed.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie

Lisa
2-8-2016

Het Arena hotel was voor ons een fantastische plek om tot rust te komen. Erg ruime kamer met goede faciliteiten. Het zwembad leek ons wel wat minder ruim als op de foto's, maar dit viel zeker niet tegen. Het personeel was erg vriendelijk en altijd vrolijk. Er waren in onze periode veel Engelsen en een paar Nederlanders. De winkelcentra's waren op 10/15 minuten afstand lopen en de taxi daarheen en wat verder kosten niet meer dan 4 euro. Ideaal voor de mensen die iets minder willen lopen. In de stad zijn winkels te vinden als de Zara, Berska en Mango. Ook een cocktailbar en de Burger King zijn daar te vinden. Een rondje lopen richting het strand (10 min) is ook een aanrader!! Zo verschrikkelijk mooi! Het water helder blauw en als je langs het strand loopt kom je vanzelf de haven tegen met allemaal leuke tentjes waar je iets kunt drinken en eten. Natuurlijk is het eten buiten de deur niet nodig, want het eten in het hotel is ruim voldoende. Toch is het wel leuk om een keer te doen.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

prima adres !

Johan
14-5-2016

gewoon een lekkere vakantie gehad , badkamer gedateerd , slaapkamer wel mooi groot en goede matrassen. zwemwater steenkoud maar zwembad goed schoon.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Elske
21-4-2016

Goed hotel winkels en strand op loopafstand 15 min. Personeel naar mijn inzicht oprecht vriendelijk. Zwembad idd koud, voor verwarmd zwembad zul je 5 sterren moeten boeken. Eten was uitgebreid en gevarieerd idd niet altijd even warm maar wel lekker.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar weer

Hummen
13-1-2014

Uitstekend leuk lief schoon hotel. Personeel is op en top, animatie is voor ons gelukkig niet veel bijzonders, zo nu en dan een spelletje. Wij hadden een kamer aan het zwembad, ideaal. Het eten is goed te doen, en alle drank soorten is all inclusief. WiFi kost geld. Taxi kost een drol. Je bent zo bij de haven of winkelstraat. Bij de receptie kan je om een taxi vragen. Zwembad is erg schoon, en een lieve badmeester. Mooie omgeving. Dit wordt ons hotel voor elk jaar.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.