Hotel Arena

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Arena op Fuerteventura heeft ruime kamers die dagelijks een schoonmaakbeurt krijgen. Hier heb je geen overdreven luxe, maar kun je wel elke avond aanschuiven bij het buffet en overdag relaxen bij het zwembad of op het strand. De animatie zorgt voor een leuke sfeer bij jong en oud. Huur een auto om het vulkaaneiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Arena voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Arena

• 2017
    3R. Smit03-03-2017

Smerig en verwaarloosd, nooit meer!

We zijn afgelopen zondag terug gekomen en we willen iedereen waarschuwen hier niet heen te gaan.

Na verblijf in Arena Hotel op Fuerteventura moet ik constateren dat de beschrijving van het 4 sterren hotel onjuist is en dit hotel deze waardering niet verdiend.

Het hotel is in mijn ervaring eigenlijk maar 2 sterren waard en ik zal u vertellen waarom.

De hotel kamers zijn oud en vies we hebben bijvoorbeeld last van kakkerlakken gehad deurposten zitten onder de viezigheid, kapotte kast deur (alleen het schuif mechanisme zat er nog) losse wandcontact dozen en slechte matrassen.

Het eten is bij dit hotel zeer matig en de eerste dag liepen er al kakkerlakken over de broodmand de gehele week meerdere kakkerlakken gezien in het restaurant op onder andere de borden.

De verwarming van het zwembad is kapot en wij konden daarom gebruik maken van het zwembad van hotel Arena Beach op 5 minuten lopen verderop, het enige verwarmde zwembad daar (als je het verwarmt kunt noemen) was een klein bad waar mijn dochter niet langer als een half uurtje in kon omdat zij dan blauw van de kou begon aan te lopen.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9Paul09-04-2016

Dagen vlogen om!

We zijn met een hele groep (ik, zwangere vrouw, kleine meid van 3, mijn ouders, zus + gezin ook kleine meid mee van 5) naar hotel Arena gegaan. We hadden 3 appartementen, allen gelegen aan het zwembad. Er was er 1 die gerestaureerd was (inloop douche) de details moesten nog wel gedaan worden. Maar was goed te doen, de niet gerestaureerde appartementen waren ook nog goed. Nette en schone appartementen! Eten was elke dag wel wat anders te vinden, dit in ochtend, middag en avond. Had beetje me twijfels na alle reacties ook hier gelezen te hebben. Maar eten was goed! Af en toe wel beetje lauw, en de friet (zo als iedereen zegt, wat slap). (Tip! bestel hamburger bij zwembad bar, vers met ui, sla etc!!) Zwembad was wel tegenvaller (ligt aan tijd van het jaar) was erg koud, niet verwarmd of iets. Zijn er wel in geweest (is zout water), maar dat hield je niet lang vol. De zee was wat dat betreft warmer (tip!). Animatie was goed geregeld, aardig wat dingen overdag mee gedaan (sjoelen, stretchen, darten etc) in avond jammer dat ze laat begonnen (rond 21:00 uur kinder disco, is echt te laat). Maar we hebben heerlijk genoten, veel gegeten, gedronken, gelachen, hard werkend personeel daar! Tevens een Nederlandse dame die in restaurant werkt, altijd handig.

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Arena voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

5 tips over Hotel Arena

• Fam. Westerheijden, 11-01-2014

Een scooter huur je voor €20 per dag en een taxi naar het centrum kost rond de 4 euro .

• vofgraaf, 24-07-2014

Voor internet moet je 15 euro voor een week betalen maar je hebt dan ook prima internet in de hele accommodatie. Bij de receptie is wifi gratis en ook dat werkt optimaal en erg snel.

• dnedens, 23-03-2015

We hadden fietsen gehuurd en mooie tochten gemaakt. Met fietsen huren met genoeg versnellingen en goede banden, want veel off. road fietsen.

5 vragen over Hotel Arena

• Mast, 09-07-2018

Kamer

Hoeveel borg betalen voor airco en tv

daniel

hallo wij gaa met onze zoon 24 aug er heen zijn er ook nederdelanders hij is 16 jaar hoop wat van anderen te horen

• yvonne, 18-12-2015

kamers

kan iemand mij vertellen welke kamers op de begane grond zwembadzicht hebben?

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Tours

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages