Hotel Arena

FamiliehotelWeer vandaag25°19°
Hotel Arena
6,8

Hotel Arena op Fuerteventura heeft ruime kamers die dagelijks een schoonmaakbeurt krijgen. Hier heb je geen overdreven luxe, maar kun je wel elke avond aanschuiven bij het buffet en overdag relaxen bij het zwembad of op het strand. De animatie zorgt voor een leuke sfeer bij jong en oud. Huur een auto om het vulkaaneiland te ontdekken.

4 reviews over Hotel Arena in het Nederlands

Leuk voor een keer, niet nog een keer

Mevr. Vreugd
29-8-2017

De ligging in Corralejo is fijn, dichtbij het strand, het waterpark en dichtbij het centrum. De huisjes worden verhuurd voor 4 personen. Ze zijn best wel fijn voor 2 personen of voor een gezin met 1 klein kind. De bedbank, waar de 2 andere personen op zouden moeten slapen is veel te klein, en staat in de huiskamer. Daardoor niet fijn omdat je geen terugtrek moment hebt. De zwembaden zijn schoon en mooi, het racen naar de bedjes is dieptriest. Om 10 uur worden deze vrij gegeven en de gasten gaan hiervoor al om 9.30 klaarzitten. Het eten is wel goed, de drankjes mogen gezonder en zeker voor kinderen mag het gezonder. De snacks zijn (droge) koekjes of droge sandwiches met kaas/ham. Entertainment is oke en het personeel aardig. Er wordt regelmatig schoongemaakt. Er lopen veel kakkerlakken maar dit komt denk ik doordat bijna alles gelijkvloers is. Wellicht hebben de appartementen op de 1e etage er geen of minder last van. Een auto huren is een aanrader; dan kun je het eiland echt goed ontdekken. Meer voor gezinnen met kinderen <11.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Helaas wat minpuntjes

Elles
4-8-2016

Pluspunten: kleinschalig, schoon, personeel is fantastisch, de animatie overdag doet Andrea helemaal alleen met kapotte sjoelbak en dartbord, maar toch doet hij dat erg leuk. Ruime kamer met enorm bed. De coctails waren goed ook al krijg je geen A-merken alcoholische dranken. Minpunten: zwembaden zijn zoutwater, op site stond zoetwater (dit is inmiddels gewijzigd). Opgedroogd zout ligt overal langs het zwembad. Veel tegeltjes in zwembad los. De jacuzzi is geen bubbelbad. Badkamer bad en douchegordijn zijn verouderd. Avondeten viel vaak tegen en lauw.Weinig toetjes en gesmolten ijs. Animatie s'avonds is voornamelijk bingo en een filmquiz. De shows zijn matig. Behalve één dansshow was erg goed. Twee dagen geen warmwater gehad dus koud douchen. Toch hebben we een heerlijke vakantie gehad op Fuerteventura. Prachtige stranden. Auto gehuurd voor 2 dagen, catamaran zeiltocht gemaakt naar Oasispark geweest. Het stadje en de haven zijn best ver, dus vaak taxi genomen, kostte rond de 4 euro.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Mooi schoon hotel

Anita
29-7-2016

Een goed hotel met ruime kamers.goed bed en ruime badkamer.elke dag schoongemaakt en ook rondom het zwembad wordt keurig onderhouden.het eten is goed en gevarieerd en het personeel heel aardig. Echt een topvakantie gehad! Het is wel even lopen naar het strand en centrum.ongeveer 20 min

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Super!

mevrouw van der veldt
2-5-2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is een groot complex en daarom merk je niet dat het druk is, alleen tijdens het eten. Er is heel veel en voor iedere smaak wel wat. Vanuit de kamers is er een prachtig zicht op zee. Iedere dag schoonmaak, schone handdoeken en gratis gebruik van de minibar wat elke dag opnieuw bijgevuld wordt (fles water, cola en bier). Het engels van de medewerkers is niet best maar meestal kom je er wel uit. Er is een zwembad waar animatie is en een rustig, wat kleiner zwembad. Host Lesley van touroperator staat altijd voor je klaar, top! Voor de jongere kinderen is er veel animatie. Mochten we in de toekomst nog eens op vakantie gaan dan komen wij hier Zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Apr 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.