Hotel Arena

FamiliehotelWeer vandaag28°20°
Hotel Arena
6,8

Hotel Arena op Fuerteventura heeft ruime kamers die dagelijks een schoonmaakbeurt krijgen. Hier heb je geen overdreven luxe, maar kun je wel elke avond aanschuiven bij het buffet en overdag relaxen bij het zwembad of op het strand. De animatie zorgt voor een leuke sfeer bij jong en oud. Huur een auto om het vulkaaneiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Arena voor je op een rij gezet:

Beachcheck

2008

prima hotel

Funcken
30-7-2008

We zijn net een week terug van 11 dagen hotel Arena. We vinden het een prima hotel, mooie en nette kamers, heerlijk eten met veel variatie, een mooi zwembad. De schoonmaak liet af en toe te wensen over (vergeten handdoeken aan te vullen, bed niet opmaken enz.) maar de klacht werd direct door de receptionist opgepakt. Niet al het personeel was vriendelijk, maar mogelijk is dat veroorzaakt door onbegrip: weinig van hen spreken engels. Het hotel ligt aan de rand van Corralejo, daarom lekker rustig, maar voor wie graag uit gaat, misschien niet erg ideaal. Taxi's zijn er snel te krijgen en een ritje naar het centrum kost ongeveer 3,50 euro. Het strand ligt op loopafstand van een minuut of 10. Over het geheel genomen zijn we erg tevreden.

Gereisd Familie in juli 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.