Hotel Arena

Hotel Arena
6,8

5 tips over Hotel Arena

dnedens, 23-3-2015
We hadden fietsen gehuurd en mooie tochten gemaakt. Met fietsen huren met genoeg versnellingen en goede banden, want veel off. road fietsen.
e_luchies, 29-1-2015
Het eten van deze accommodatie is écht een aanrader! Ook is het winkelcentrum van de stad 'Corralejo' erg leuk en gezellig. Hiervoor kun je een taxi pakken, of 20 minuutjes wandelen.
Raimond, 14-12-2014

Neem voor € 10,00 per week WIFI dat perfect werkt en dat je in het hele hotel kan gebruiken, gratis WIFI alleen bij de receptie.

Op zo'n 500 meter lopen ziet een grote supermarkt voor als je toch wat op je kamer wil hebben..

De kamers zijn wel gehorig, mocht je hier bij voorbaad last van hebben, neem dan een setje oorpluggen mee en je slaapt als een roos, het is en blijft een 3 sterren hotel in Spanje.

We hebben een aantal aanbieders voor Arena voor je op een rij gezet:

vofgraaf, 24-7-2014
Voor internet moet je 15 euro voor een week betalen maar je hebt dan ook prima internet in de hele accommodatie. Bij de receptie is wifi gratis en ook dat werkt optimaal en erg snel.
Fam. Westerheijden, 11-1-2014
Een scooter huur je voor €20 per dag en een taxi naar het centrum kost rond de 4 euro .

We hebben een aantal aanbieders voor Arena voor je op een rij gezet: