Appartement Alisios Playa

• Sauna
Meer appartementinfo

243 reviews over Appartement Alisios Playa

• 9K.B. Stinenbosch23-09-2016

Super kleinschalig app. complex met all inn

Zeer smakelijk eten. Elke dag vers. Veel keuze. Vriendelijk personeel. Ruim app. 1x per 2 dagen schone handdoeken en 1x per week bedverschoning. Sommige dingen zijn aan renovatie toe.( Ze doen hun best).Je hoeft geen all inn te boeken. Maar voor een 2 sleutel complex is de prijs/kwaliteitsverhouding correct. De ligging van Alisios Playa is dicht bij het gezellige centrum, haven en strand.Op loopafstand kun je met de bus overal naar toe.

• 8Vakantie genieters09-08-2015

Super naar ons zin gehad

Eerdere berichtgeving door andere over kakkerlakken, slechte service en onvriendelijk personeel , daar hebben wij niets van gemerkt. Dit is een prima hotel voor spaanse begrippen , eten is warm gevarieerd en lekker . Het zwembad wordt iedere dag gecontroleerd en schoongemaakt . Eenvoudig maar goed. Personeel is niets teveel maar je moet ze dan ook wel met respect behandelen. Geen animatie( gelukkig) maar zat te doen in het leuke centrum. Wij gaan zeker nog een keer.

Met oudere kinderen

• 8L. Aarts20-02-2014

Prijs/kwaliteit verhouding prima

appartementen zijn wel gedateerd, het bed was prima, waarschijnlijk een nieuw, beetje hard, matras. Wij hadden een prima gelegen appartement zontechnisch gezien. Andere appartementen hebben helemaal geen zon. Punt van aandacht bij boeken! Schoonmaak was redelijk, wel vriendelijke mensen. Het is al bij al afhankelijk van je verwachtingen; voor mensen die er van uit gaan buiten te leven en de warme maaltijd buiten de deur te gebruiken (koken in het appartement is niet/nauwelijks mogelijk ivm nauwelijks werkende kookplaat en pannen) is het een prima locatie. Geen ervaring met all-inclusive maar dat zag er ook niet aantrekkelijk uit.

• 1roeske10-02-2014

te slecht voor woorden

wij hadden kakkerlakken , schimmel en de meest vieze urine lucht in de kamer.het personeel was meer dan onbeschoft . Totaal niet luisteren naar wat de klanten vragen of vertellen. het eten( voor zover het aanwezig was) een vieze vette bende. kaas en vleeswaren zonder koeling . het warme eten geen smaak en veel uit de vriezer of blik. Heeeeeeeeeeeeeeeel weinig keus. 2 groente en vis( meestal vis sticks die naar god toe zijn gebakken of broodbeleg dunne plakjes vlees in een saus waar ik geen geschikt woord voor kan vinden. Drankjes aan de bar ook weer zo een verhaal. geen bediening dus geen drankjes. Mocht je een drankje bemachtigen dan moest je goed uitkijken waar je ging zitten een stap te ver van de bar en je werd al afgebekt door het personeel.zeer onbeschoft. De engelse dame aan de receptie spande daarbij de kroon. wij gingen met verwachting dat het een simpel hotel zou zijn . Maar dit was te vies voor woorden. Touroperator zou er goed aan doen om dit te verwijderen uit hun bestand

Anders

• 2lily thelen05-02-2014

Nooit meer!!!!!

Onbeschoft personeel, áls dat er al was. Aan all inclusive heb je niets omdat de bar niet bemand was. Kakkerlakken in het appartement. Héel slecht eten. Wi-fi werkt niet. Wát een drama!!!!!

Met vrienden

• 8Jan01-02-2014

Aanrader, voor herhaling vatbaar

Dunas Playa behoort niet tot dit complex, dit is Alisios Playa

Alleenreizend

• 6Fam. Hoogenboom18-08-2013

Leuk complex, maar niet geschikt voor kinderen

Wij hebben deze zomer met onze drie kinderen (6,10 en 12) twee weken all-inclusive doorgebracht in Alisios Playa. De all-inclusive is kleinschalig, maar alle maaltijden waren goed verzorgd en gevarieerd. Complimenten voor de kokkin. De appartementen zijn eenvoudig, maar de bedden zijn echt slecht. Wat wij als storend hebben ervaren is het zwembad. Kinderen mogen er niets. Ze mogen niet duiken, niet in het water springen, niet met een balletje oid spelen en niet spetteren. Wanneer ze dit wel deden kwam de beheerster uit de bar gestormd en riep: NO JUMPING IN THE POOL PLEASE. De meeste kinderen deden echt hun best om niet te springen enz. maar wanneer zij ook maar 1 keer in hun spel te snel het water ingingen of met water spatten stond ze daar weer. Je werd er echt helemaal gek van. We hebben het personeel er op aangesproken maar dit was hun beleid. Erg frustrerend allemaal. Meeste personeel was trouwens wel vriendelijk. Geen aanrader voor een vakantie met kinderen.

Met jonge kinderen

• 7fam07-06-2011

redelijk goede accommodatie

Het is een ietswat verouderd appartementencomplex. De kamers zijn een beetje gammel, de deur van het appartement was bijna niet open te krijgen, schaafde heel erg over de vloer. De meubels / badkamer etc zijn wat verouderd maar wel netjes. Redelijk schoon. De bedden (matrassen) zijn oud en doorgelegen, als je je omdraaid voel je de veren springen. Zwembaden goed en genoeg ligbedden. Voor de kinderen was er weinig te doen. De animatie in de avond was niet veel bijzonders. Er zaten ontzettend veel Engelsen, maar alles was vrij rustig. Wij hebben niet voor all inclusive gekozen en daar waren we achteraf blij om, want van de weinige andere Nederlanders hoorden we dat het ontbijt nog wel ging maar de rest was niet veel. De ligging is perfect, winkels, restaurants etc. op korte loopafstand. Het strand ook dicht bij, leuke baai met wat restaurantjes, hier kun je heerlijk vertoeven. Al met al wel aan te raden, als je er niet te veel van het appartementencomplex verwacht

Met jonge kinderen

• 7Marleen28-08-2010

Verwacht er niet teveel van, wel mooie locatie

Dunas Alisios playa heeft een uitstekende ligging. Het ligt in het levendige centrum van Corralejo. De appartementen stellen zelf niet zoveel voor. Er is veel achterstallig onderhoud. De badrand die afgebrokkeld is, het meubilair wat beschadigd en oud is. Verder vonden wij het neit echt schoon. Stofresten, de rand van de koelkast van zwart, schimmel in de badkamer. Het appartement wordt wel elke dag gedweild en ook krijg je iedere dag schone handdoeken. Verder zijn er twee mooie zwembaden. Ook waren er ligbedden genoeg. tot slot waren er veel Engelsen en weinig (geen) nederlanders op het park. Wij hadden geen eten erbij geboekt, dus dat kunnen wij niet beoordelen. Al met al, verwacht er niet teveel van dan kan het alleen maar mee vallen.

• 7Ilona23-07-2010

leuk

Eind mei 2010 een weekje hier geweest. Appartementen schoon en ruim. Alles wat je nodig hebt aanwezig. Als je een appartement bij het zwembad hebt zit je echt goed. Complex ziet er prachtig uit. Eten kan ik je niks over vertellen we hadden alleen logies. Maar in de hoofdstraat tal van restaurantjes waar je goed en goedkoop kunt eten. Na 1 week heb je Corralejo wel gezien. Al met al een leuk complex, gunstig gelegen.

2 tips over Appartement Alisios Playa

• Jan, 01-02-2014

Rustig complex, goeie sfeer, familiair, vriendelijk personeel, en het ligt op een goede plek, centrum en strand op loopafstand

• Fam. Hoogenboom, 18-08-2013

Tip: Bezoek de prachtige witte stranden (circa 10 km) van complex en geniet van de geweldige branding. Let op: Wifi is in tegenstelling tot informatie op een aantal reiswebsites niet gratis (10 euro voor 10 uur) en je hebt alleen bereik bij receptie en zwembad.

0 vragen over Appartement Alisios Playa

• Gratis wifiLobby
    • Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin