Villa VIP Villas

3 reviews over Villa VIP Villas in het Nederlands

Mooie accomodatie !!!!

Saskia Wouters
15-3-2011

Wij zijn er een week geweest met 3 volwassenen waarvan één zoon van 19 jaar. Wij hebben genoten. Alles was perfect geregeld, schoon, netjes overdadig aan keukengerei, handdoeken, ligbedden en meubilair. Bungalow is gebouwd in een L-vorm, uitkijkend op het terras met eigen zwembad, alle kamers komen uit op het terras, inderdaad moet je die wel apart afsluiten als je weggaat, maar dat doe je op een hotelkamer toch ook. Héél vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Mar 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

deel 2

Iwan
Mon Aug 16 2010 10:27:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Naast bovengenoemde onveilige situatie nog de volgende manco's:

Bij aankomst troffen we dit aan: Er stond vuile vaat in de kast, terwijl er nota bene een vaatwasser is (daar passen echter geen tabletten in). De koelkast en de vriezer bevatten een dikke laag ijsafzetting (dit was echt niet van een paar maanden, maar van veel langer!) en waren niet schoon (het ijs had tevens alle kleuren van de regenboog door gelekte ijsjes). De vloer was niet schoon. Er was geen airco aanwezig, terwijl dit wel in de reisgids stond. 4 of 5 buitenlampen waren defect. Het bad had geen stop. De villa bleek eigendom van Cai Beach Resort op 20 minuten afstand lopen. We konden geen gebruik maken van de faciliteiten van het naast de villa gelegen resort zoals wel in de reisgids stond. Het beloofde kinderbedje was niet aanwezig. enz. Voor het bedrag dat voor deze villa moet worden neergeteld is het absoluut ONACCEPTABEL! Mensen, ga hier aub niet heen..... Touroperator: bied dit aub niet meer aan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

PAS OP: INBREKERS!!!!

Iwan
      16-8-2010

Direct na onze aankomst bleek de rare indeling: losse huiskamer/keuken komt alleen uit op achtertuin. Idem voor badkamer, slaapkamer 1, slaapkamer 2, biljartkamer in kelder. Ruimtes dus niet onderling verbonden. Achtertuin is binnen 3 seconden vanaf de straat te bereiken. We werden direct gewaarschuwd door de buurman: er was die nacht bij hem ingeslopen (hij had de deuren niet op slot) en geld en toiletartikelen ontvreemd. Je moet dus blijkbaar wanneer je ligt te slapen je slaapkamer op slot doen en ook de kinderkamer. Wat nu wanneer de kinderen moeten plassen? Ze zijn opgesloten en er is maar 1 sleutel: ze kunnen er niet uit. Badkamer moet ook op slot want anders wordt je scheerapparaat gejat! Wij hebben onze zoon daarom op onze kamer laten slapen met de deur op slot! Daar betaal je dan zoveel geld voor!!!

We hebben direct beklag gedaan bij de reisorganisatie en werden gelukkig na 2 dagen overgeplaatst naar een andere villa in Corralejo. We voelden ons echt onveilig! zie deel 2

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

We hebben een aantal aanbieders voor VIP Villas voor je op een rij gezet:

Villa info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
      • WaterparkAanwezig
      • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenEngels, Internationaal, Mexicaans, Spaans, Sushi
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingVentilator
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
      • BalsportenSquash
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa VIP Villas in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa VIP Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.