Aparthotel
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Smartline Castillo de Antigua voor je op een rij gezet:

170 reviews over Aparthotel Smartline Castillo de Antigua in het Nederlands

Gereisd Met partner in juni 2019

Groots hotel voor iedereen

Henk Leusink
15-2-2019

Groot, maar door zijn bouw toch niet massaal. Vriendelijke medewerkers, die de bezoeker het naar hun zin maken. Uitstekend gevarieerd ontbijtbuffet, prima dinerbuffet, een goed avondmaal voor iedereen. Uitstekende bedden, om uitgerust wakker te worden. Aan de oceaankant een verbluffend uitzicht.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Was een mooie week op Fuerte ventura !

Peter Berg
6-2-2019

Wij werden in hotel zeer vriendelijk ontvangen,kregen een heel mooie 2 kamer apartement in Elba Castillo San Jorge suite hotel. Het weer was 50/50 zon en wolken en veel wind maar best aangenaam. Het dorp Caleta de Fuste was 5 minuten open en heeft veel restaurants waar je goed kunt eten o.a Indiaas restaurant Taj pitting maar smaakvol. Wijn met auto de bergen in gegaan naar de oude hoofdstad Betancuria mooie route de moeite waard ook de badplaats Ajuy.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sergio S., Director, 7-2-2019

Geachte Peter Berg:

Ik bedank u hierbij voor het schrijven van uw comentaren over uw verblijf bij ons. het is voor ons erg belangrijk om altijd onze service en diensten te blijven verbeteren,en daarom waarderen wij uw feedback zeer. Het is een genoegen de hoge score te zien die u aan onze services gegeven heeft, maar nog belangrijker de score voor ons personeel, die er allemaal hard voor werken uw vakantie zo aangenaam mogelijk te laten verlopen.

Met vriendelijke groet

Toppie , goede bedden , altijd warme douche

Ron Geijs
25-1-2019

Voor de 2 e keer hier verbleven , pluspunt is de vriendelijkheid van het personeel . Het eten is gevarieerd voor elk wat wils.

Leuk hotel

Thille
13-11-2018

Groot hotel, te weinig ligbedden aan zwembad, en zwembad voelde erg koud aan.( steeds veel wind). Animatie voor kids aan het zwembad was super, waterkastelen,... Vriendelijk personeel! Netjes, wel over het hele eiland kakkerlakken te bespeuren,dus ook in het hotel. Bij melding onmiddellijk ingegrepen. ( de dieren leven in warm klimaat). Op een perfecte wandelafstand van het dorp! Veel leuke winkeltjes en restaurantjes. Eten was lekker maar weinig variatie. 3 sterren is oké. Animatie s avonds was heel plezant. Soms wat luidruchtig op het binnenplein. Wij huurden een auto , super om het eiland te verkennen. Bovendien veel goedkoper dan uitstappen met touroperator.

Geweldige belevenisw

Reinier
4-9-2018

Super goed geregeld mooi hotel en heel schoon, schoonmakers komen elke dag. Restaurantjes zijn leuk in bijzonder “Fado rock” hier staan ze met rijen voor het restaurant voor een plekje. Altijd mooi weer en de mensen van het hotel zijn heel behulpzaam.

Super vakantie bestemming en niet al te duur!

Gereisd Met partner in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Prijs kwaliteit verhouding niet goed!

Daan
8-6-2018

Super kindvriendelijk en ook een hoop activiteiten te doen. Kleine zwembaden en koud water. Maar prima voor wat oudere mensen. Ligging is perfect. Wel stukje lopen naar het strand. Het eten valt heel erg tegen. Weinig keus en alles is te vet of te waterig. Persoonlijk denk ik dat je voor hetzelfde geld veel meer/beter kan krijgen.

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Sergio S., Director, 11-6-2018

"Geachte Daan:

Ik bedank u hierbij voor het schrijven van uw comentaren over uw verblijf bij ons. het is voor ons erg belangrijk om altijd onze service en diensten te blijven verbeteren,en daarom waarderen wij uw feedback zeer. Ikzelf en al het personeel kijken er naar uit om je weer te zien!

Vriendelijke groeten

Goed voor gezinnen met kleine kinderen.

Joyce
18-4-2018

Smartline Castillo de Antigua is een prima hotel. Vriendelijk personeel, goede kamers en prachtig uitzicht op zee (duurdere kamers). Het ontbijtbuffet is uitgebreid en vers. Maar.. in de avond zeer lawaaierig door de vele feesten die er gehouden worden voor de gasten. Gaat door tot ongeveer 11 uur. Is heel goed hoorbaar in de kamers en appartementen. De (voornamelijk) Engelse gasten genieten met volle teugen en dat is goed hoorbaar. (Drank is gratis bij all inclusive en dat is goed te merken.) Verder kan het slaapkamerraam wel open maar de slaapkamers liggen direct aan de galerij en er zitten geen "tralies" voor de ramen zodat iedereen direct naar binnen kan. Er is geen airco dus de slaapkamers zijn erg warm. Voor gezinnen met kleine kinderen een prima hotel, voor stellen en mensen die rust zoeken is dit zeker geen aanrader vanwege de uitgebreide animation overdag bij het zwembad en in de avond.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018
Sergio S., Director, 24-4-2018

Geachte Joyce:

Ik bedank u hierbij voor het schrijven van uw comentaren over uw verblijf bij ons. het is voor ons erg belangrijk om altijd onze service en diensten te blijven verbeteren, en daarom waarderen wij uw feedback zeer. Het is een genoegen de hoge score te zien die u aan onze services gegeven heeft, maar nog belangrijker de score voor ons personeel, die er allemaal hard voor werken uw vakantie zo aangenaam mogelijk te laten verlopen.

Gewoon goed!

pienie
8-1-2018

Niet superdeluxe of hip, maar gewoon goede accommodatie. Probleempje op eerste dag werd prima opgelost. Voldoende restaurants en bars op loopafstand, wel veelal engels georiënteerd.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017
Sergio S., Director, 9-1-2018

"Geachte Inekeprom:

Schitterend!

Walter
12-12-2017

Wij waren hier van 21 tot en met 28 november.Vriendelijk ontvangst en voldoende uitleg bij aankomst.We hadden een luxe kamer met zeezicht in het Elba Castillo San Jorge hotel.De kamer was heel ruim,een grote kast en een super kingsize boxspring van uitstekende kwaliteit.De badkamer had een inloopregendouche + handdouche + toiletartikelen, keurig bad en bedlinnen.Adembenemend uitzicht op het balkon!Het restaurant was gezellig en voldoende plaatsen,de buffetten overheerlijk en veel variatie.Veel keuze aan snacks tussendoor ,ook ijsjes,fruit,gebak......In de bars rijkelijk gevulde glazen met of zonder alcohol naar ieders smaak.Voldoende ligbedden aan de zwembaden, jammer dat er geen handdoekenservice was.Tijdens de dag allerlei spelletjes met het animatieteam en s'avonds show voor groot en klein.Het gehele complex was super clean en alle personeel liep altijd met de glimlach rond.Lange wandelpromenade aangelegd langs de kust,We begrijpen niet waarom er zo weinig Belgen komen? We hopen zo snel mogelijk terug te gaan,alleen is het in België niet gemakkelijk om een luxe kamer met zeezicht te boeken. Het was voor ons een schitterende week!!!!!!

Gereisd Met partner in november 2017
Sergio S., Director, 19-12-2017

"Geachte walter Blondeel:

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Smartline Castillo de Antigua in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Smartline Castillo de Antigua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.