Appartement Puerto Caleta

Meer appartementinfo

14 reviews over Appartement Puerto Caleta

• 2018
    7R.B14-12-2018

Voor een paar dagen prima. Voor langere tijd niet.

Leuke plek om te zijn. Erg gedateerde appartementen. Vriendelijke mensen.

Alessandro, Yield Manager, 19-12-2018

Onze contactmail is: [email protected]

Hoogachtend

Publieke relaties

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Sonja03-08-2018

Ga graag nog een keer terug

Een heerlijk appartementencomplex, lekker rustig, ondertussen werkt het personeel onopvallend op hoog tempo. Schoonmaak om de dag, handdoeken meerdere keren per week, bed werd 2 keer per week verschoond. In het dorpje lopen 's avonds veel kakkerlakken rond en helaas vluchten die voor de warmte vaak de huisjes in, via receptie werd gelijk actie ondernomen en extra schoonmaakteam gestuurd. Bij het zwembad zijn redelijk veel bedden dus geen wekker zetten om handdoek te leggen. De eindtijd van zwemmen wordt op zn Spaans gehanteerd, als er behoefte is aan lang zwemmen mag je gewoon lekker blijven na 18u. Poolbar heeft 2x per dag happy hour terwijl de prijzen al extreem laag zijn. Glas frisdrank kost 1,50. Buurrestaurant El Capitan is ook heel betaalbaar, authentiek, gezellig en heeft iedere avond live muziek, verschillende genres. De bezetting was gemêleerd, veel Spanjaarden, Engelsen en Fransen. Rustig dorpje na 23u geen drukte meer.

Public Relations, Yield Manager, 18-11-2018

We willen u graag bedanken om ons hotel te kiezen voor uw recente vakantie en om de tijd te nemen om deze beoordeling op Zoover te vullen. We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven, het was bijzonder leuk om te zien dat uw indruk van ons personeel en de service goed was en dat u zich goed voelde zorg voor ons. We zullen uw feedback geven om onze service te verbeteren, dus we hopen echt dat u terug zult keren om bij ons te blijven in de toekomst om hem te proeven! Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, twijfels of verzoeken heeft, ook voor eventuele toekomstige vakantie op Fuerteventura. Onze contactmail is: [email protected] Hoogachtend Publieke relaties

Met oudere kinderen

• 2017
    4I. Blanken14-01-2017

grootste tegenvaller ooit

Puerto caleta ziet er van buiten goed uit, echter van binnen is het zeer gedateerd. Bed met ijzeren springvering - keihard, meubilair erg gammel en kapot, verlichting beroerd. Wel werd er goed schoongemaakt. Het ligt midden in een zeer toeristisch dorp, erg druk en veel drank. Kortom voor rustzoekers zoals wij een zeer beroerde locatie.

Public Relations, Yield Manager, 18-11-2018

We willen je bedanken voor je review. Uw feedback helpt ons onze services te verbeteren en we betreuren het dat we niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

We zouden het op prijs stellen als u ons wat meer feedback zou kunnen geven met betrekking tot enkele van de in de enquête genoemde problemen, om dit intern te kunnen aanpakken en ons in staat te stellen u een meer gedetailleerd antwoord te geven op eventuele twijfels of vragen die u heeft. Onze contactmail is: [email protected] We betreuren ten zeerste alle ongemakken die u tijdens uw verblijf bent tegengekomen, we beloven dat we uw opmerking zullen noteren om de ervaring van onze gasten te blijven verbeteren. We hopen dat je snel weer terug kunt komen!

Hoogachtend Publieke relaties

• Oude reviews

7Suzedefeber12717-11-2016

Prima appartement, eten vreselijk

Het appartement zelf is niks mis mee, elke 2 dagen word er geveegd en krijg je schone handdoeken.. een nadeel is dat er niet word afgewassen en je krijgt daar ook geen spullen voor, verder prima kwaliteit/prijs verhouding.

Het eten wat je bij kan boeken is niet aan te raden, je krijgt een bandje om bij caleta garden te gaan eten en ik heb er geen betere omschrijving voor dan ontzettend goor... rauwe pasta en aardappelen en een ei waarvan het eiwit geel en hard is en het eigeel is blauw.

De ligging is perfect, dicht aan het strand waar je in novemeber nog met 27 graden heerlijk kan zonnen en zwemmen en je kunt gemakkelijk met een huur auto of scooter het hele eiland bekijken.

Met vrienden

• 8Erik14-10-2013

Perfecte uitgangsbasis voor een eilandtour!

Ik ben hier samen met mijn vriendin een week geweest in de laatste week van september 2013 en dat is ons heel goed bevallen!

De ligging van het appartement is perfect, vooral als je tijdens je verblijf een huurauto hebt. De leukste en drukste plaatsen op het eiland zijn Corralejo en Jandia. Het voordeel van de ligging is dat je op maximaal 3 kwartier met de auto van zowel Corralejo in het noorden zijn, als op maximaal 3 kwartier van Jandia in het zuiden. Je zit dus lekker centraal en kunt gemakkelijk het hele eiland rond in meerdere dagen. Voor gezellige avonden hoef je gelukkig niet perse het plaatsje Caleta de Fuste uit. Hier is nog genoeg te doen in de verschillende shoppingcenters en er is veel goedkoop (en toch lekker) eten en drinken! Ook in het plaatsje zelf heb je met dit appartement een perfecte uitvalbasis.

De appartementen zijn erg ruim, bedden wel wat hard, en niet heel geluidsdicht. Prima douche. Zwembad is prima met genoeg ligbedden.

Al met al een TOP vakantie!

• 6naam naam21-03-2012

goed appartement, maar geen privacy buiten

de terrassen hebben allemaal inkijk en de balkons worden gedeeld door twee appartementen. De live muziek elke avond was wel heel nadrukkelijk aanwezig en waarschijnlijk op het hele complex waarneembaar. De centrale ligging en de levendigheid die bovenstaande met zich meebrengt heeft natuurlijk ook z'n voordelen. Let op: weinig tv zenders en geen oven.

Alleenreizend

• 8Naomi en Milan06-05-2011

Goed bevallen !!

De appartementen liggen ca. 200 m van het strand en 150 m van het centrum. Centraal ligt het zwembad met voldoende ligbedden en de poolbar. De appartementen worden hoofdzakelijk geboekt door Engelsen en Schotten. 's Avonds om 10 uur begon de animatie welke veelal bestond uit optredens en een quiz. Niet echt ons ding, maar geen overlast van ondervonden. Overdag geen animatie voor de kinderen (wellicht wel in hoogseizoen). Al met al is het ons goed bevallen.

Met jonge kinderen

• 8J. van de Kasteele21-05-2010

Geweldige vakantie gehad!

Wij hebben 8 dagen in Oktober 2008 hier heerlijk vertoefd. Wij hadden voor 3 dagen een auto gehuurd, waar we achteraf spijt van hadden dat we hem niet meerdere dagen genomen hadden. Het is echt een aanrader om met de auto heel het eiland langs te gaan! Vooral de stranden in Jandia zijn geweldig. Het appartement zelf is rustig. Wij hadden een zeer ruim en schoon appartement. Het zwembad is ook goed, maar niet spectaculair. Dit appartement moet je eigenlijk alleen kiezen als je er lekker dagjes op uit gaat en het eiland wilt gaan verkennen.

• 6Fam. van den Driest03-08-2008

Leuk complex, helaas niet voor rustzoekers

We bezochten het complex 2 weken in juli. Complex zag er verzorgd uit, vriendelijk personeel en uitstekende ligging bij strand en winkels.Helaas waren de engelse gasten hier dominant, evenals hun karaoke en optredende C-artiesten. De eerste avonden nog lachwekkend, maar dat vergaat wel na een tijdje.Er wordt gewaarschuwd voor diefstal. Toch heeft er iemand kans gezien ons in onze slaap te beroven van de meeste waardevolle spullen van het nachtkastje, terwijl het bed onder het raam stond nota bene. Niemand heeft iets gemerkt, maar u bent gewaarschuwd: Houd 's nacht ook de ramen gesloten!Dit alles heeft onze vakantie niet bedorven. We hebben genoten van het landschap, de stranden en de zon die iedere dag weer scheen, van de kleine restaurantjes met verse vis, de wind, en de kleurenpracht van de zee.

Familie

• 8Carolien, Willem en Quinten van den Driest03-08-2008

Jammer dat je gasten niet kunt kiezen

Een leuk, verzorgd appartementencomplex met alles in de buurt wat je nodigd hebt en vlak bij het strand. Behulpzaam en vriendelijk personeel, voldoende verschoningen. Ja, helaas vonden wij de sfeer te " engels", de karaoke net zo vreselijk als onze voorgangers en de optredende zangers hadden wat intonatieproblemen waardoor het glazuur af en toe van je tanden sprong. Om middernacht was het met de optredens meestal wel gedaan. Meer problemen hadden we met de engelse gasten die vaak de rust in de latere uurtjes verstoorden door stomdronken en gillend nog eens in het zwembad te springen. Jammer, want alleen daarvoor kiezen wij volgende keer een ander complex en vonden wij het ook niet geschikt voor kinderen. Houdt ramen en deuren hermetisch op slot, ook 's-nachts. Wij werden in onze slaap beroofd van al onze spullen, terwijl er een bed voor het raam stond nota bene! Toch een heerlijke vakantie gehad en genoten van landschap met al zijn kleurschakeringen en alle dagen zon.

Familie

1 tip over Appartement Puerto Caleta

• Erik, 14-10-2013
    1. Pieros voor een leuke avond met muzikant
    2. Aloha voor heerlijke cocktails
    3. Eurospar net buiten het centrum (shopping center atlantis) voor goedkopere boodschappen
    4. Fado Rock steakhouse voor goed eten en zeer uitgebreide kaart
    5. Bar Studs voor erg goedkope drank! 1 euro voor corona, 1,50 voor 0,5L bier.
    6. Aberdeen heeft een 3 gangen menu voor 9 euro. Smaakt ook nog goed.

0 vragen over Appartement Puerto Caleta

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingVentilator
    • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen