Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°17°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Tahona Garden voor je op een rij gezet:

73 reviews over Appartement Labranda Tahona Garden in het Nederlands

Nooit meer

gorter
31-5-2019

Wij dachten een hotel te hebben geboekt maar het waren appartementen die zo oud waren Dat ik denk dat Napolium er gewoond heeft de zee zou op 850 meter liggen maar dat bleek ruim 20 min te moeten lopen om er te komen. we zouden schone lakens en handdoeken en schoonmaak krijgen alleen de handdoeken zijn 1 x verschoond verder niks heb zelf wat schoongemaakt en de lakens even te luchten hebben gehangen. Het eten was heel eentonig heel jammer ik had deze vakantie toch heel anders verwacht. Ook hoorden wij 24 uur per dag een soort gesnurk toen we kwamen vragen wat dat was zijden ze de windt in de schoorsteen. En daar konden wij het mee doen.

Ga zeker nog eens terug

Paula
7-2-2019

All inclusief was goed verzorgd en genoeg variatie. Complex was wel toe aan een opknapbeurt.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Public Relations, yield Manager, 8-2-2019

Wij willen u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw recente vakanties en voor het nemen van de tijd om deze Zoover-recensie in te vullen.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven. Wij nemen uw suggesties over meubels en kamers zeer serieus voor de volgende renovatie.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, vragen of verzoeken heeft, ook voor een mogelijk toekomstig verblijf. Onze contactemail is:

Een "vulkanisch" verblijf.

Henk
10-1-2019

Mooie ligging, loopafstand van de zee, het strand, het centrum. Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam, meedenkend. Mooi gesitueerde kamers. Goede faciliteiten in de kamer. Het was voor ons een genot om hier te verblijven. Ook goede uitvalsbasis voor tochten het binnenland in, autoverhuur, fietsverhuur op korte afstand. Het eten was zeer divers, elke dag iets anders. Eten, met zorg bereidt, door enthousiaste koks. Een geslaagd verblijf was het. Zeker vatbaar voor een tweede keer.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Public Relations, yield Manager, 12-1-2019

Fijne vakantie!

Daisy
9-1-2019

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad!

De ligging is goed. Je bent zo bij het centrum en het strand. Het eten en drinken bij het hotel vonden wij van goede kwaliteit. Genoeg variatie. De oud&nieuw viering was erg leuk georganiseerd door het hotel!

Het zwembad is lekker. Minpunt is het massale handdoek leggen. Hier wordt niks aan gedaan door het hotel. Wij waren gedurende een drukke periode en dan zijn alle bedjes bezet. Sommige mensen komen pas om half 3 aan en houden wel de gehele dag een bedje bezet.

Het huisje is prima. De schoonmaak laat hier en daar wat te wensen over.

Gereisd Met partner in december 2018
Public Relations, yield Manager, 12-1-2019

Eenvoudig hotel, vriendelijk personeel

Maria
18-11-2018

Het hotel ligt op loopafstand van het strand, en winkelcentrum. Het hotel is verouderd en niet overal even schoon, De meubels zijn aan vervanging toe, de WiFi deed het niet en de tv ook niet. Het eten is lekker met iedere dag een ander thema. Wij hadden een zeer eenvoudige kamer met alleen slaapmogelijkheid ondanks rolstoel. We kwamen er pas aan het eind van onze vakantie achter dat de andere kamers groter waren anders hadden we zeker hierom gevraagd, wat geen probleem zou zijn geweest. Het zwembad is verouderd maar prima. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Alessandro, yield Manager, 21-11-2018

Hotel management

misschien best nog wel eens

t. schilders
9-11-2018

Gewoon maar niet slecht. Zoals beschreven echter schoonmaak liet bij ons wel eens steekje vallen door geveegde zand onder de stoel te laten liggen.Ontbijt gewoon uitgebreid en goed .Eten middag/avond gewoon maar wel goed en elke dag wat afwisselende mogelijkheden die best lekker waren.Personeel allen zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Alessandro, yield Manager, 18-11-2018

Leuk voor een keer.

Luuk Houwen
5-10-2018

Leuk hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt waarvoor je betaald. Geen top hotel maar zeker niet slecht. Mooie uitvalbasis om het eiland met een huurauto te bekijken.

Minpuntje de harde bedden.

Alessandro, yield Manager, 18-11-2018

Leuke vakantie gehad!

Stacy
26-9-2018

Het is ons reuze meegevallen. Sommige reacties zijn echt overdreven. Ook wij zijn beter gewend maar prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. Ontbijt is goed lunch is goed avondeten ook goed. Niet zoveel keus als in een 5 sterren hotel in Turkije maar genoeg en voor ieder wat wils. De kamer zijn ook goed heel ruim en schoon bedden liggen ook goed. Als je een kaartje aan je deur hangt word gewoon je kamer iedere dag schoon gemaakt en kring je nieuwe handdoeken. Niet wat je hier leest 2x in de week. Het personeel is super aardig voor de rest het zwembad is leuk het ronde is zelfs verwarmd. De omgeving ook leuk stukje lopen en je komt in een leuk stadje met veel terrasjes eetcafetjes en winkeltjes. Als je daardoor heen bent gelopen kom je op het strand hier staan bedjes en parasols voor 2 pers betaal je 10.50 voor de hele dag. Kort om je moet het jezelf toch na de zin maken wij hebben in ieder geval genoten!

Public Relations, yield Manager, 4-10-2018

894/5000 We willen u graag bedanken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw recente vakantie en dat u de tijd hebt genomen om deze Zoover-recensie in te vullen.

nooit meer

rosita
22-9-2018

zeer eenvoudig hotel,wij hadden een van de gerenoveerde kamers en hadden hiermee geluk,vele anderen klaagden over de kamers.Ontbijt was goed,lunch redelijk maar avondeten vonden wij slecht,over het algemeen weinig keus en afwisseling.Het personeel was vriendelijk.Kamers schoonmaak 2 keer in de week,handdoekenwissel zijn we twee keer moeten gaan vragen omdat we al drie dagen geen nieuwe hadden gekregen.wij hadden ons van het hotel en omgeving meer voorgesteld,al met al toch leuke vakantie gehad maar zeker niet voor herhaling ,,,,,,,jammer

Public Relations, yield Manager, 25-9-2018

Goedenmiddag Rosita! Heel erg bedankt voor het verlaten van je mening op Zoover, de meningen van onze klanten zijn erg belangrijk voor onze activiteit. Het spijt ons zeer te moeten lezen dat uw ervaring zo negatief was. We moeten onze zwakke punten verbeteren! Dus uw opmerkingen en meningen worden op prijs gesteld omdat zij ons in staat stellen om de kwaliteit van onze faciliteiten en diensten te beoordelen en om te zien of we voldoen aan de behoeften en verwachtingen van klanten. Anders was het bijzonder leuk om te zien dat uw indruk van ons personeel en de service goed was en dat u zich goed verzorgd voelde tijdens uw verblijf. We ondergaan constante veranderingen om de gastervaring te verbeteren en ik hoop je in de toekomst terug te verwelkomen om dit zelf te ervaren. Hoogachtend Publieke relaties

[email protected]

Leuk, maar niet nog een keer.

Patricia
14-9-2018

Het verblijf was wat verouderd. Achterstallig onderhoud, als je daar door heen kijkt is het een prima hotel voor die prijs. Personeel vriendelijk. Locatie goed.

Public Relations, yield Manager, 25-9-2018

We willen u graag bedanken om ons hotel te kiezen voor uw recente vakantie en om de tijd te nemen om deze mooie recensie op Zoover te vullen. We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven, het was bijzonder leuk om te zien dat uw indruk van ons personeel en de service goed was en dat u zich goed voelde zorgen voor tijdens uw verblijf. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, twijfels of verzoeken heeft, ook voor een mogelijk toekomstig verblijf. Onze contactmail is: [email protected] Hoogachtend

Appartement info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m
  • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Labranda Tahona Garden in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Labranda Tahona Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.