Appartement Labranda Tahona Garden

Spanje, Fuerteventura, Caleta de Fuste

7.2Goed

• 6.4Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Tahona Garden voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
  • All inclusive
Meer appartement info

215 reviews over Appartement Labranda Tahona Garden

• 2019
    6Vakantieganger20-10-2019

Prima naar de standaard van Spanje

Appartement: Bij binnenkomst schoon, maar wél oud. Bij de badkamer is gewoon over de tegels heen geschilderd door een amateur (verf zit gedeeltelijk ook op de wasbak, plafond en grond) en hetzelfde geldt voor de kozijnen. Wij moesten er een beetje om lachen. Schoonmaak: Er wordt aangegeven dat dit om de dag wordt gedaan. Daarvoor moet je een kaartje aan de deur hangen. Helaas, we zijn 3x naar de Receptie geweest om het alsnog te laten verzorgen. Bedden worden niet opgemaakt. Koffie/thee in het keukentje worden de hele week niet bijgevuld. Zwembad: Top! Heerlijk zwembad. Helaas waren er weer veel mensen (vooral de Engelse gasten) die hun handdoek vroeg neerleggen of die hun handdoek dag en nacht laten liggen en die worden dus NIET weggehaald. Eten: Heel summier en weinig variatie. Was smakelijk maar daar is alles mee gezegd.

Dus...prima naar de standaard van Spanje. Je moet er niet teveel van verwachten. En..je komt voor de zon, toch?

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Petra de Groot24-09-2019

Aanrader, zou zeker terug gaan

Hotelkamer is groot genoeg en netjes. Bedden liggen lekker. Nette en complete badkamer, een bad was een fijne verrassing. Veel ruimte om te zitten voor de kamer. Een parasol zou echter geen overbodige luxe zijn. Hotel is hier en daar wat verouderd maar oogt over het algemeen gewoon netjes. Ook leuk dat het allemaal laagbouw is, dat voelt gezellig aan. Eten is super. Veel variatie, voor elk wat wils. Van de saladebar werden wij in ieder geval erg blij. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel in de eetzaal als achter de balie. Zwembad is groot genoeg en schoon. Alleen is het kinderbadje een beetje diep, 70 centimeter. En hier is ook geen trapje. Maar mijn zoon heeft zich prima vermaakt. Er wordt gelet op het bezetten van de bedjes bij het zwembad. Half uur niemand gezien is handdoek weg. Je kunt ook prima bij de bar zitten maar die bedjes zijn nu eenmaal een dingetje. Al met al een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Manuel25-08-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding!!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding!!

Prima hotel met gewoon een goed buffet. Verwacht geen hele hoge kwaliteit en variëteit van het eten want dan moet je in een 4/5 sterren hotel gaan zitten. Idd het complex kan hier en daar een opknapbeurt gebruiken zoals een likje verf. Wij vinden het leuk zoals dit complex gebouwd is rond om het zwembad. Boek wel een kamer met zwembad zijde dan zit je wat leuker. Er wordt regelmatig iets georganiseerd, leuke animatie. Niet teveel, niet te weinig. Schoonmaak is ook prima, handdoeken op de grond leggen en je krijgt nieuwe. Vriendelijk personeel en lekkere drankjes bij de Poolbar. Bedden liggen goed, hadden wel onze eigen kussens meegenomen maar dat doen we altijd🤗. Winkeltjes op loopafstand en strand ook(+/-8 min lopen). Wij zitten hier nu voor 2 weken en hebben dan ook een auto gehuurd om andere plekken op het eiland te bezoeken want na 1 week heb je caleta de fuste wel gezien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4gorter31-05-2019

Nooit meer

Wij dachten een hotel te hebben geboekt maar het waren appartementen die zo oud waren Dat ik denk dat Napolium er gewoond heeft de zee zou op 850 meter liggen maar dat bleek ruim 20 min te moeten lopen om er te komen. we zouden schone lakens en handdoeken en schoonmaak krijgen alleen de handdoeken zijn 1 x verschoond verder niks heb zelf wat schoongemaakt en de lakens even te luchten hebben gehangen. Het eten was heel eentonig heel jammer ik had deze vakantie toch heel anders verwacht. Ook hoorden wij 24 uur per dag een soort gesnurk toen we kwamen vragen wat dat was zijden ze de windt in de schoorsteen. En daar konden wij het mee doen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Paula07-02-2019

Ga zeker nog eens terug

All inclusief was goed verzorgd en genoeg variatie. Complex was wel toe aan een opknapbeurt.

Public Relations, yield Manager, 08-02-2019

Wij willen u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw recente vakanties en voor het nemen van de tijd om deze Zoover-recensie in te vullen.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven. Wij nemen uw suggesties over meubels en kamers zeer serieus voor de volgende renovatie.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, vragen of verzoeken heeft, ook voor een mogelijk toekomstig verblijf. Onze contactemail is:

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Henk10-01-2019

Een "vulkanisch" verblijf.

Mooie ligging, loopafstand van de zee, het strand, het centrum. Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam, meedenkend. Mooi gesitueerde kamers. Goede faciliteiten in de kamer. Het was voor ons een genot om hier te verblijven. Ook goede uitvalsbasis voor tochten het binnenland in, autoverhuur, fietsverhuur op korte afstand. Het eten was zeer divers, elke dag iets anders. Eten, met zorg bereidt, door enthousiaste koks. Een geslaagd verblijf was het. Zeker vatbaar voor een tweede keer.

Public Relations, yield Manager, 12-01-2019

Gereisd met partner in december 2018

• 8Daisy09-01-2019

Fijne vakantie!

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad!

De ligging is goed. Je bent zo bij het centrum en het strand. Het eten en drinken bij het hotel vonden wij van goede kwaliteit. Genoeg variatie. De oud&nieuw viering was erg leuk georganiseerd door het hotel!

Het zwembad is lekker. Minpunt is het massale handdoek leggen. Hier wordt niks aan gedaan door het hotel. Wij waren gedurende een drukke periode en dan zijn alle bedjes bezet. Sommige mensen komen pas om half 3 aan en houden wel de gehele dag een bedje bezet.

Het huisje is prima. De schoonmaak laat hier en daar wat te wensen over.

Public Relations, yield Manager, 12-01-2019

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    6Maria18-11-2018

Eenvoudig hotel, vriendelijk personeel

Het hotel ligt op loopafstand van het strand, en winkelcentrum. Het hotel is verouderd en niet overal even schoon, De meubels zijn aan vervanging toe, de WiFi deed het niet en de tv ook niet. Het eten is lekker met iedere dag een ander thema. Wij hadden een zeer eenvoudige kamer met alleen slaapmogelijkheid ondanks rolstoel. We kwamen er pas aan het eind van onze vakantie achter dat de andere kamers groter waren anders hadden we zeker hierom gevraagd, wat geen probleem zou zijn geweest. Het zwembad is verouderd maar prima. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Alessandro, yield Manager, 21-11-2018

Gereisd met partner in november 2018

• 7t. schilders09-11-2018

misschien best nog wel eens

Gewoon maar niet slecht. Zoals beschreven echter schoonmaak liet bij ons wel eens steekje vallen door geveegde zand onder de stoel te laten liggen.Ontbijt gewoon uitgebreid en goed .Eten middag/avond gewoon maar wel goed en elke dag wat afwisselende mogelijkheden die best lekker waren.Personeel allen zeer behulpzaam en vriendelijk.

Alessandro, yield Manager, 18-11-2018

We willen u graag bedanken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw recente vakantie en dat u de tijd hebt genomen om deze Zoover-recensie in te vullen.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, twijfels of verzoeken heeft, ook voor een mogelijk toekomstig verblijf. Onze contactmail is:

Het hotel management

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Luuk Houwen05-10-2018

Leuk voor een keer.

Leuk hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt waarvoor je betaald. Geen top hotel maar zeker niet slecht. Mooie uitvalbasis om het eiland met een huurauto te bekijken.

Minpuntje de harde bedden.

Alessandro, yield Manager, 18-11-2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m
  • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras