Appartement Labranda Tahona Garden

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°17°
Appartement Labranda Tahona Garden
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Tahona Garden voor je op een rij gezet:

124 reviews over Appartement Labranda Tahona Garden in het Nederlands

misschien best nog wel eens

t. schilders
9-11-2018

Gewoon maar niet slecht. Zoals beschreven echter schoonmaak liet bij ons wel eens steekje vallen door geveegde zand onder de stoel te laten liggen.Ontbijt gewoon uitgebreid en goed .Eten middag/avond gewoon maar wel goed en elke dag wat afwisselende mogelijkheden die best lekker waren.Personeel allen zeer behulpzaam en vriendelijk.

Leuk voor een keer.

Luuk Houwen
5-10-2018

Leuk hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt waarvoor je betaald. Geen top hotel maar zeker niet slecht.

Mooie uitvalbasis om het eiland met een huurauto te bekijken.

Minpuntje de harde bedden.

Leuke vakantie gehad!

Stacy
26-9-2018

Het is ons reuze meegevallen. Sommige reacties zijn echt overdreven. Ook wij zijn beter gewend maar prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. Ontbijt is goed lunch is goed avondeten ook goed. Niet zoveel keus als in een 5 sterren hotel in Turkije maar genoeg en voor ieder wat wils. De kamer zijn ook goed heel ruim en schoon bedden liggen ook goed. Als je een kaartje aan je deur hangt word gewoon je kamer iedere dag schoon gemaakt en kring je nieuwe handdoeken. Niet wat je hier leest 2x in de week. Het personeel is super aardig voor de rest het zwembad is leuk het ronde is zelfs verwarmd. De omgeving ook leuk stukje lopen en je komt in een leuk stadje met veel terrasjes eetcafetjes en winkeltjes. Als je daardoor heen bent gelopen kom je op het strand hier staan bedjes en parasols voor 2 pers betaal je 10.50 voor de hele dag. Kort om je moet het jezelf toch na de zin maken wij hebben in ieder geval genoten!

Public Relations, yield Manager, 4-10-2018

894/5000

We willen u graag bedanken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw recente vakantie en dat u de tijd hebt genomen om deze Zoover-recensie in te vullen.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, twijfels of verzoeken heeft, ook voor een mogelijk toekomstig verblijf. Onze contactmail is:

reception.tahonagarden@labranda.com

We hopen snel van je te horen!

Het hotel management

nooit meer

rosita
22-9-2018

zeer eenvoudig hotel,wij hadden een van de gerenoveerde kamers en hadden hiermee geluk,vele anderen klaagden over de kamers.Ontbijt was goed,lunch redelijk maar avondeten vonden wij slecht,over het algemeen weinig keus en afwisseling.Het personeel was vriendelijk.Kamers schoonmaak 2 keer in de week,handdoekenwissel zijn we twee keer moeten gaan vragen omdat we al drie dagen geen nieuwe hadden gekregen.wij hadden ons van het hotel en omgeving meer voorgesteld,al met al toch leuke vakantie gehad maar zeker niet voor herhaling ,,,,,,,jammer

Goedenmiddag Rosita!

Heel erg bedankt voor het verlaten van je mening op Zoover, de meningen van onze klanten zijn erg belangrijk voor onze activiteit. Het spijt ons zeer te moeten lezen dat uw ervaring zo negatief was. We moeten onze zwakke punten verbeteren!

Dus uw opmerkingen en meningen worden op prijs gesteld omdat zij ons in staat stellen om de kwaliteit van onze faciliteiten en diensten te beoordelen en om te zien of we voldoen aan de behoeften en verwachtingen van klanten.

Anders was het bijzonder leuk om te zien dat uw indruk van ons personeel en de service goed was en dat u zich goed verzorgd voelde tijdens uw verblijf.

We ondergaan constante veranderingen om de gastervaring te verbeteren en ik hoop je in de toekomst terug te verwelkomen om dit zelf te ervaren.

Publieke relaties

reception.tahonagarden@labranda.com

Leuk, maar niet nog een keer.

Patricia
14-9-2018

Het verblijf was wat verouderd. Achterstallig onderhoud, als je daar door heen kijkt is het een prima hotel voor die prijs. Personeel vriendelijk. Locatie goed.

Public Relations, yield Manager, 25-9-2018

We willen u graag bedanken om ons hotel te kiezen voor uw recente vakantie en om de tijd te nemen om deze mooie recensie op Zoover te vullen.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven, het was bijzonder leuk om te zien dat uw indruk van ons personeel en de service goed was en dat u zich goed voelde zorgen voor tijdens uw verblijf.

Hoogachtend

Eind Augustus/begin September in Labranda Tahona Garden verbleven via een aanbieding van touroperator. Die aanbieding was heel goedkoop en vanuit dat perspectief deze beoordeling. Personeel was in het algemeen vriendelijk en werkte hard. Appartement is gedateerd en bedden (zowel in appartement als bij zwembad) zijn niet zo goed. Appartement was wel ruim. All inclusive eten voldoende en drinken voldoende tot goed. Animatie was aanwezig, deden hun best, maar was een beetje saai. Locatie in stadje was ok, maar stadje (en eiland) is leuk voor 1 keer. Kortom, een weekje voor rond de 400euro in dit complex gewoon doen. Als het duurder is, verder kijken.

Goedenmiddag !

Publieke relaties

reception.tahonagarden@labranda.com

Prima twee weken vakantie gehad!

Bastiaan
11-9-2018

Goed maar simpel appartementencomplex. De kamers zijn gedateerd maar schoon en ruim. Douchen in de badkuip is wel een minpunt maar acceptabel. Wat wel echt een minpunt is is dat er geen WiFi aanwezig is in het complex en de kamers. Er is alleen hele matige wifi bij de receptie. In de huidige tijd mag je wel verwachten dat er (tegen betaling) WiFi aanwezig is. Het personeel is vriendelijk en begroeten je altijd. De all-inclusive drankjes bij de poolbar zijn goed en er is genoeg keus. Het eten is wel erg ondermaats en vaak erg droog en smaakloos (entrecotes een paar uur te lang doorgebakken bijv.), hierdoor eigenlijk altijd buiten de deur gegeten bij verschillende restaurantjes in de buurt waar je voor een goede prijs heerlijk kunt eten (kmZero een echte aanrader!) Het ontbijt begint je na twee weken wel te vervelen door geen afwisseling maar was voor de rest prima.

Al met al; prima!

In december terug!

Dyanne
7-9-2018

Even een weekje weg en lekker niks moeten en hoeven, dat was de opzet.

Dat is gelukt!

Slaapkamer, woonkamer met kleine keuken, badkamer, meer heb je niet nodig, de zon schijnt, dus alles wat je er doet is slapen.

Prima bedden, schoon en regelmatig verschoont.

All inclusive, geen omkijken naar.

In buffetvorm, misschien een beetje basic, maar smaakvol en royaal voldoende.

Leuke thema avonden en niet vergeten op de foto te gaan!!!!! De volgende dag een tijdschrift met jezelf in de hoofdrol en leuke dingen om te onthouden over het eiland.

Aan drinken geen gebrek, poolbar met savonds vermaak als je daarvan houd.

Het zwembad is groot genoeg om een baantje te trekken, deels verwarmt, de bedjes liggen prima, om half 8 wel allemaal gereserveerd......de badmeester sleept er altijd wel een paar bij als t nodig is!

Het klimaat is super, warm, windje, geen klagen gehad.

Voor zomaar even er snel tussenuit hebben we genoten!

Goed te doen!

Marion
7-9-2018

Een super gemoedelijk hotel. Fijn en vriendelijk personeel.

Buffet was voldoende voor de prijs wat je betaald. Elke dag andere keus.

Het enige nadeel vond ik dat de witte rand om het zwembad glad was. Meerdere val partijen gezien.

Hoogachtend

Prima complex op een kaal eiland

ThijsvdM
15-8-2018

De ligging op het eiland is relatief goed. Je bevind je in het midden van het eiland waardoor je met de auto gemakkelijk zowel het noorden als het zuiden van het eiland kan ontdekken. Dit is dan ook zeker een aanrader. Daarnaast zijn de restaurantjes en winkeltjes gelegen aan het eind van de straat wat zeker een pluspunt is. Het appartementje dat wij kregen was enorm ruim voor 2 personen en deze is gemiddeld om de dag een keer schoongemaakt. Het zwembad mag volgens ons alleen wel iets vaker schoongemaakt worden, zeker op de bodem was deze vies. Het personeel was wel heel vriendelijk.

We hadden all-inclusive geboekt. Het ontbijt en het onbeperkt drinken beviel ons zeer. Alleen de lunch, en zeker het avondeten viel vaak tegen. We hebben meerdere mensen gesproken die dit met ons eens waren. Het eten was vaak smakeloos, en het viel ons op dat er nauwelijks rekening gehouden wordt met kinderen. We hebben regelmatig buiten de deur gegeten.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Labranda Tahona Garden in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Labranda Tahona Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.