Appartement Labranda Tahona Garden

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°14°
Appartement Labranda Tahona Garden
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Tahona Garden voor je op een rij gezet:

71 reviews over Appartement Labranda Tahona Garden in het Nederlands

Een "vulkanisch" verblijf.

Henk,
10-1-2019

Mooie ligging, loopafstand van de zee, het strand, het centrum. Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam, meedenkend. Mooi gesitueerde kamers. Goede faciliteiten in de kamer. Het was voor ons een genot om hier te verblijven. Ook goede uitvalsbasis voor tochten het binnenland in, autoverhuur, fietsverhuur op korte afstand. Het eten was zeer divers, elke dag iets anders. Eten, met zorg bereidt, door enthousiaste koks. Een geslaagd verblijf was het. Zeker vatbaar voor een tweede keer.

Public Relations, yield Manager, 12-1-2019

Wij willen u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw recente vakanties en voor het nemen van de tijd om deze Zoover-recensie in te vullen.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven. Wij nemen uw suggesties over meubels en kamers zeer serieus voor de volgende renovatie.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, vragen of verzoeken heeft, ook voor een mogelijk toekomstig verblijf. Onze contactemail is:

Fijne vakantie!

Daisy,
9-1-2019

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad!

De ligging is goed. Je bent zo bij het centrum en het strand. Het eten en drinken bij het hotel vonden wij van goede kwaliteit. Genoeg variatie. De oud&nieuw viering was erg leuk georganiseerd door het hotel!

Het zwembad is lekker. Minpunt is het massale handdoek leggen. Hier wordt niks aan gedaan door het hotel. Wij waren gedurende een drukke periode en dan zijn alle bedjes bezet. Sommige mensen komen pas om half 3 aan en houden wel de gehele dag een bedje bezet.

Het huisje is prima. De schoonmaak laat hier en daar wat te wensen over.

Public Relations, yield Manager, 12-1-2019

Eenvoudig hotel, vriendelijk personeel

Maria,
18-11-2018

Het hotel ligt op loopafstand van het strand, en winkelcentrum. Het hotel is verouderd en niet overal even schoon, De meubels zijn aan vervanging toe, de WiFi deed het niet en de tv ook niet. Het eten is lekker met iedere dag een ander thema. Wij hadden een zeer eenvoudige kamer met alleen slaapmogelijkheid ondanks rolstoel. We kwamen er pas aan het eind van onze vakantie achter dat de andere kamers groter waren anders hadden we zeker hierom gevraagd, wat geen probleem zou zijn geweest. Het zwembad is verouderd maar prima. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Alessandro, yield Manager, 21-11-2018

WTC.nl

misschien best nog wel eens

t. schilders,
9-11-2018

Gewoon maar niet slecht. Zoals beschreven echter schoonmaak liet bij ons wel eens steekje vallen door geveegde zand onder de stoel te laten liggen.Ontbijt gewoon uitgebreid en goed .Eten middag/avond gewoon maar wel goed en elke dag wat afwisselende mogelijkheden die best lekker waren.Personeel allen zeer behulpzaam en vriendelijk.

Alessandro, yield Manager, 18-11-2018

We willen u graag bedanken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw recente vakantie en dat u de tijd hebt genomen om deze Zoover-recensie in te vullen.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, twijfels of verzoeken heeft, ook voor een mogelijk toekomstig verblijf. Onze contactmail is:

Leuk voor een keer.

Luuk Houwen,
5-10-2018

Leuk hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt waarvoor je betaald. Geen top hotel maar zeker niet slecht.

Mooie uitvalbasis om het eiland met een huurauto te bekijken.

Minpuntje de harde bedden.

Alessandro, yield Manager, 18-11-2018

Leuke vakantie gehad!

Stacy,
26-9-2018

Het is ons reuze meegevallen. Sommige reacties zijn echt overdreven. Ook wij zijn beter gewend maar prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. Ontbijt is goed lunch is goed avondeten ook goed. Niet zoveel keus als in een 5 sterren hotel in Turkije maar genoeg en voor ieder wat wils. De kamer zijn ook goed heel ruim en schoon bedden liggen ook goed. Als je een kaartje aan je deur hangt word gewoon je kamer iedere dag schoon gemaakt en kring je nieuwe handdoeken. Niet wat je hier leest 2x in de week. Het personeel is super aardig voor de rest het zwembad is leuk het ronde is zelfs verwarmd. De omgeving ook leuk stukje lopen en je komt in een leuk stadje met veel terrasjes eetcafetjes en winkeltjes. Als je daardoor heen bent gelopen kom je op het strand hier staan bedjes en parasols voor 2 pers betaal je 10.50 voor de hele dag. Kort om je moet het jezelf toch na de zin maken wij hebben in ieder geval genoten!

Public Relations, yield Manager, 4-10-2018

894/5000

nooit meer

rosita,
22-9-2018

zeer eenvoudig hotel,wij hadden een van de gerenoveerde kamers en hadden hiermee geluk,vele anderen klaagden over de kamers.Ontbijt was goed,lunch redelijk maar avondeten vonden wij slecht,over het algemeen weinig keus en afwisseling.Het personeel was vriendelijk.Kamers schoonmaak 2 keer in de week,handdoekenwissel zijn we twee keer moeten gaan vragen omdat we al drie dagen geen nieuwe hadden gekregen.wij hadden ons van het hotel en omgeving meer voorgesteld,al met al toch leuke vakantie gehad maar zeker niet voor herhaling ,,,,,,,jammer

Goedenmiddag Rosita!

Heel erg bedankt voor het verlaten van je mening op Zoover, de meningen van onze klanten zijn erg belangrijk voor onze activiteit. Het spijt ons zeer te moeten lezen dat uw ervaring zo negatief was. We moeten onze zwakke punten verbeteren!

Dus uw opmerkingen en meningen worden op prijs gesteld omdat zij ons in staat stellen om de kwaliteit van onze faciliteiten en diensten te beoordelen en om te zien of we voldoen aan de behoeften en verwachtingen van klanten.

Anders was het bijzonder leuk om te zien dat uw indruk van ons personeel en de service goed was en dat u zich goed verzorgd voelde tijdens uw verblijf.

We ondergaan constante veranderingen om de gastervaring te verbeteren en ik hoop je in de toekomst terug te verwelkomen om dit zelf te ervaren.

Publieke relaties

reception.tahonagarden@labranda.com

Leuk, maar niet nog een keer.

Patricia,
14-9-2018

Het verblijf was wat verouderd. Achterstallig onderhoud, als je daar door heen kijkt is het een prima hotel voor die prijs. Personeel vriendelijk. Locatie goed.

Public Relations, yield Manager, 25-9-2018

We willen u graag bedanken om ons hotel te kiezen voor uw recente vakantie en om de tijd te nemen om deze mooie recensie op Zoover te vullen.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven, het was bijzonder leuk om te zien dat uw indruk van ons personeel en de service goed was en dat u zich goed voelde zorgen voor tijdens uw verblijf.

Onze contactmail is: reception.tahonagarden@labranda.com

Hoogachtend

Eind Augustus/begin September in Labranda Tahona Garden verbleven via een aanbieding van touroperator. Die aanbieding was heel goedkoop en vanuit dat perspectief deze beoordeling. Personeel was in het algemeen vriendelijk en werkte hard. Appartement is gedateerd en bedden (zowel in appartement als bij zwembad) zijn niet zo goed. Appartement was wel ruim. All inclusive eten voldoende en drinken voldoende tot goed. Animatie was aanwezig, deden hun best, maar was een beetje saai. Locatie in stadje was ok, maar stadje (en eiland) is leuk voor 1 keer. Kortom, een weekje voor rond de 400euro in dit complex gewoon doen. Als het duurder is, verder kijken.

Goedenmiddag !

Publieke relaties

reception.tahonagarden@labranda.com

Prima twee weken vakantie gehad!

Bastiaan,
11-9-2018

Goed maar simpel appartementencomplex. De kamers zijn gedateerd maar schoon en ruim. Douchen in de badkuip is wel een minpunt maar acceptabel. Wat wel echt een minpunt is is dat er geen WiFi aanwezig is in het complex en de kamers. Er is alleen hele matige wifi bij de receptie. In de huidige tijd mag je wel verwachten dat er (tegen betaling) WiFi aanwezig is. Het personeel is vriendelijk en begroeten je altijd. De all-inclusive drankjes bij de poolbar zijn goed en er is genoeg keus. Het eten is wel erg ondermaats en vaak erg droog en smaakloos (entrecotes een paar uur te lang doorgebakken bijv.), hierdoor eigenlijk altijd buiten de deur gegeten bij verschillende restaurantjes in de buurt waar je voor een goede prijs heerlijk kunt eten (kmZero een echte aanrader!) Het ontbijt begint je na twee weken wel te vervelen door geen afwisseling maar was voor de rest prima.

Al met al; prima!

Onze contactmail is: reception.tahonagarden@labranda.com

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Labranda Tahona Garden in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Labranda Tahona Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.