Appartement Fuertesol

Meer appartementinfo

5 reviews over Appartement Fuertesol

• 4Van de Pol27-07-2019

Vies!

Wij zijn 6 nachten in een bungalow verbleven. Het is een oud, vies, en versleten bungalow park. Het huisje was vies, er werd nauwelijks en slecht schoongemaakt. De kakkerlakken kropen door ons huisje rond. Bij het verschonen van de lakens hadden we kussenslopen met vlekken erop. Het zwembad was redelijk. Het water was niet helemaal schoon maar voldoende om een keer af te koelen. Het positieve was de ligging. Zo bij het strand of centrum. De poolbar was ook leuk en vriendelijk personeel. Maar door de slechte hygiëne zouden hier nooit meer naar toe gaan.

Met jonge kinderen

• 2018
    8J.tuinstra24-11-2018

Prima

Netjes en verzorgd, leuk complex

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9jacky11-01-2015

Voor de derde keer geweest echt een aanrader!

afgelopen zomer voor de derde keer in dit park verbleven en het erg naar ons zin gehad, geen animatie maar wel een gezellige poolbar met een gezellige barkeeper en het eten is ook heel goed! Het park is niet al te groot wat ons erg aansprak. Bij de receptie zijn ze ook heel behulpzaam als je vragen hebt of ergens mee zit. Wij hadden een auto gehuurd en deze plek was een prima uitgangspunt om het noorden of het zuiden te bezichtigen. Een erg mooi eiland en hele fijne stranden.

Met oudere kinderen

• 3marjolein08-07-2012

Goedkoop en dat zie je ook

Dit is een bungalowpark dat in de jaren '70 gebouwd is en daarna is er ook nooit meer iets veranderd. Ook nauwelijks reparaties. Het complex ligt aan een doorgaande weg. Ons bungalowtje ook. Er is geen enkele beveiliging van het park, iedereen kan er op en af en de hoofdingang van het huisje is een schuifdeur. Al met al niet echt veilig. Verder ligt het tegenover een braakliggend terrein waar 's nachts mensen komen drinken. Wij hebben een bed onder het slaapkamerraam gezet om te zorgen dat we wakker zouden worden als iemand binnen kwam. (Ook gezien wij zo'n beetje de enigen waren op het park in het hoogseizoen). Het personeel is effectief maar niet erg vriendelijk. De kamer was niet schoon en de inrichting was aftands en oud. Bedden was bijna niet in te slapen zo slecht en de bedbank doe je je vijand nog niet aan. Gelukkig zijn wij hier maar 1 nacht gebleven en veel langer had ik ook niet vol gehouden. Enige voordeel: Het is echt enorm goedkoop, nadeel dat ziet je ook overal terug.

• 8Harry en Marianne Brom15-01-2006

Fuertesol is een leuk bungalowpark met aardig ingerichte huisjes. Ze staan in rijen met straatjes er tussen. Met centraal een mooi groot zwembad, een bar/restaurant en een receptie. De ligging is best goed, je loopt binnen 10 minuten naar het strand, een groot nieuw winkelcentrum en de golfbaan. Wij hebben het niet echt in actie gezien omdat het park nog niet half vol zat in de kerstperiode. Wij hadden er een relaxte vakantie.

Anders

2 tips over Appartement Fuertesol

• marjolein, 08-07-2012

Als je overweegt hier naar toe te gaan, geef wat meer geld uit en doe het niet.

• jacky, 11-01-2015

Het dorpje Caleta de Fuste is heel er gezellig om lekker uit eten te gaan. s Avonds kan je er nog lekker winkelen als het wat afgekoeld is. Het is er erg gezellig

0 vragen over Appartement Fuertesol

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektEngels

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Zeilen