Aparthotel Eurostars Las Salinas (vh. Checkin Geranios Suites)

Aparthotel
Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°14°
Aparthotel Eurostars Las Salinas (vh. Checkin Geranios Suites)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostars Las Salinas (vh. Checkin Geranios Suites) voor je op een rij gezet:

Floow Travel

18 reviews over Aparthotel Eurostars Las Salinas (vh. Checkin Geranios Suites) in het Nederlands

Geweldig !

Stap,
17-1-2019

Mooi hotel, groot en modern. Grote kamers ( wij hadden superieur kamer), bed van 2 bij 2 met prima matras en gewone kussens. Nette badkamer, mooi ingerichte woonkamer en grote keuken. Prima balkon met ligbedden.

Ontbijt prima, alles wat je wil is er. Dinner prima, echter is het eten niet erg warm. Staat een magnetron in de eetzaal. Halfpensiongasten hebben tijdens het dinner gratis water en koffie en thee. De bar in het hotel is ook gezellig. Personeel is zeer vriendelijk , alles wordt direct opgelost.

Zwembaden zijn niet verwarmd wat afgelopen week 16 graden was, erg jammer.

fantastisch

Paul Cats,
27-11-2018

Naam is gewijzigd. Prima hotel met goede ligging direct aan het strand. Mooie grote kamer met aparte zitkamer en keuken. Heerlijk gegeten ; ontbijt, lunch en avondeten zaten erbij plus wijn en bier. Als ik commentaar moet geven dan zijn het de koffieautomaten: die zijn zeer storingsgevoelig! Verder alles OK.

Geweldig!

Liesje,
21-11-2018

Boven verwachting! Prachtige uitstraling, mooie entree en goede ontvangst. De kamer was eigenlijk een appartement, aparte zitkamer, grote slaapkamer, een keuken, groot balkon en een badkamer met een ligbad, dubbele wastafels en de toilet zat nog achter een aparte schuifdeur in de badkamer. Alles heel schoon en goed verzorgd.

Heerlijke vakatie

kiers
17-3-2015

Heerlijke ontspannen vakantie gehad in los geranios. Ruim hotel, grote ruime schone kamer. Goede service, vriendelijk personeel. Eten was prima, afwisselend en lekker! Zwembadwater was koud (maart) en het is zoutwater, groenvoorziening kan beter. Voldoende ligbedden en parasols. Hotel ligt aan de mooie wandelboulevard, winkels nabij. Echt een prima hotel, aanrader

Mooi hotel, matige ligging

janita
17-1-2015

Geranios suites is een heel mooi hotel. De kamers zijn ruim, badkamers zijn mooi en er wordt goed schoon gemaakt. Het eten is minder; vaak hetzelfde en is te koud of te warm. De locatie vonden wij te rustig. 5 minuten lopen en je bent in een soort klein centrum. Maar hier is dan ook alles mee gezegd. Huur vooral een auto! Sowieso is een auto handig om Fuerteventura te ontdekken. Als je dit niet wil/kan, zou ik toch wat zoeken in correlajo! In correlajo is er meer te beleven.

Het hotel ligt rustig aan een doodlopende weg aan het eind van de baai. Kamers zijn heel ruim en de balkons ook en bieden veel privacy. Dagelijkse schoonmaak, schone handdoeken als je ze in het bad legt of een fooi geeft en mini shampoo/badschuim bij de schone handdoeken. Ontbijt is uitgebreid. Lunch en diner zijn een warm/koud buffet. Veel van hetzelfde en meestal dezelfde soorten vlees/vis. Ook toetje is altijd hetzelfde. Voor een week is het oke, daarna gaat het eten vervelen. Maar omdat de prijs (touroperator) redelijk is is het niet erg om af en toe ergens anders te eten. Vriendelijk personeel. Wifi is erbarmelijk slecht. Tip: ga koffiedrinken in een bar met gratis wifi en check daar je social media etc.

Grote zwembaden, ook het kinderbad is royaal. Helaas worden de ligbedden 's ochtends vanaf 6.00 uur al gereserveerd dmv handdoeken leggen. Meerendeel van de gasten is Engels.

Kortom een prima hotel. Drie sterren waard, maar wel goede sterren.

Prachtig hotel

Anneke
21-2-2014

Onze algemene indruk van dit hotel was geweldig! Omgeving prima gelegen met uitzicht op zee, en vlak bij het dorpje!! Personeel heel vriendelijk, prijs kwaliteit was goed! Eten prima, ontbijt, luch en diner uitstekend veel variatie! Kamers zeer ruim zelfs de junior suite die wij hadden geboekt, en elke dag schoonmaak met schone handdoeken! Animatie doet het goed zelfs voor 1 kind werd een kinderdisco gedaan...kortom een aanrader dit hotel!!

Geweldige vakantie

Diana
5-10-2013

een heel erg mooi hotel met heel erg leuk personeel!!

Goede prijs/kwaliteit

teunh
26-8-2013

Mooi groot hotel. Vroeger was het 5 sterren, echter is het tegenwoordig 4 sterren. Hotel is wat 'verouderd' en daarmee bedoel ik dat sommige onderdelen wel eens mogen worden opgeknapt/vervangen.

al met al toch een goede en mooi vakantie gehad.

Ontbijt is super

eten is redelijk tot goed

zwembaden zijn goed

omgeving is best goed, je zit direct aan het strand en ik de omgeving zijn in een straal van 500 meter diverse winkeltjes. en op een kleine km lopen zit zelfs een vrij groot overdekt winkelcentrum.

er zitten een paar leuke cafe's bij het "centrum" , dit bestaat uit een aantal restaurants, souvinierwinkels, supermarkt en kroegjes.

voor het echte stappen moet je hier niet zijn, maar voor gezellige avondjes in de kroeg is het goed te doen.

samengevat: voor de prijs is het gewoon een mooie vakantie. ja er kan soms wat beter/ mooier gemaakt worden. maar de vriendelijkheid van het personeel maakt dat veelal goed.

Kamers mooi, locatie prima

Karin
12-8-2013

De service van dit hotel is prima te noemen. Wij hadden een superior suite en dat is zeker aan te raden. Ruime kamers met aparte airco en een super groot balkon. De kamers worden echter niet goed schoongemaakt en het eten van de All inclusief formule is ook niet echt om naar huis te schrijven. Wij hebben veel gegeten bij de restaurantjes beneden het hotel. Het zwembad is leuk, maar ook hier is de kwaliteit van het schoonmaken niet heel goed te noemen. Veel zout op de randen en op de bodem van het zwembad. De locatie is prima, de kamers zijn mooi en groot maar ik denk toch dat wij een volgende keer een ander hotel zullen kiezen.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eurostars Las Salinas (vh. Checkin Geranios Suites) in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eurostars Las Salinas (vh. Checkin Geranios Suites) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.