Appartement Elite Fuerteventura Club

Spanje, Fuerteventura, Caleta de Fuste

7.4Goed

• 6.4Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Elite Fuerteventura Club voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Elite Fuerteventura Club

• 6rene06-12-2016

budget

Voor de prijs is het goed te doen, verder nogal basic. Bij de receptie erg vriendelijk. Bed is een houten plank op pootjes, maar matras zelf is prima. In de 5 dagen dat we er waren 1x schoonmaak, geen handdoekken- of laken wissel. Douche na 5 minuten geen warm water meer. 10 minuten lopen naar het centrum. Op het moment dat wij er waren lag het hele strand van Caleta de Fuste op de schop!

Gereisd met vrienden in november 2016

• 8arnold_630-08-2011

Aardig

Wijn zijn hier geweest en het beviel ons prima, de ligging is wel een stukje lopen om de boulevard te bereiken. Maar we zijn nog jong.

Zwembad is prima , wel het vervelende is dat mensen al een stoel claimen door er een handdoek op te leggen 's morgens en dan weg gaan om om half vijf 's middags een stoel te hebben.

Verder prima vertoeven.

Gereisd met partner in januari 2006

• 8Marianne02-06-2011

Genoten!

Heerlijke plek.'s Ochtends stap je zo je bungalow uit het zwembad in. De bungalows zijn ruim en de inrichting is ok. Caleta zelf is een leuk plaatsje. Enige nadeel is dat het park op een redelijke loopafstand van het centrum/strand ligt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2005

• 7Hetty23-10-2009

Rustige vakantie

Fuerteventura was voor ons een erg rustig en beetje saaie vakantie. Veel oudere duitsers. Niet veel te beleven. Appartementencomplex was wel goed in orde.

Gereisd met partner in juli 2005

• 7Henk en Yvonne07-02-2006

Wij zij hier januari februari 2005 geweest met het u failliete Belair. Goede iets achterhaalde appartementen qua inrichting en onderhoud. TV stelde niet veel voor. Hadden nogal wat last van schimmelplekken ivm de vele regen in die periode. Zwembaden zijn top. In de bar regelmatig live muziek. Ligging is goed. Tip, 's avonds naar Hotel Barcelo gaan (15min lpen), bij de ingang langs de receptie doorlopen en je hebt gratis entertainment. Leuke shows van ong. 1 uur. Al met al best een goede plek.

Gereisd in februari 2006

• 7Anny en Jan.28-11-2005

Prima locatie Vriendelijk personeel Doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Er zijn ruim voldoende excursiemogelijkheden op het eiland. Er komen inderdaad veel Engelsen. Het zwembad heeft zoutwater en was in december 2004 erg koud. Ongeveer 15 minuten lopen naar het strand. Temperatuur viel in onze vakantieperiode wat tegen (20-22 graden). In dezelfde periode hadden kennissen op tenerife 24 graden. De eilandtour geeft een goed beeld van het Fuerteventura. We hebben fietsen gehuurd om de binnenlanden in te trekken. Heel bijzonder!

Gereisd met partner in december 2004

• 8Janne07-05-2005

Heel leuk park, in de meivakantie geweest en genoeg ruimte bij de zwembaden. Hadden een 3 kamerbungalow bij het park zelf geboekt en was keurig in orde. Ligging is ook erg ok als je van een avondwandelingetje houdt wanneer je uit eten bent geweest!

Gereisd in mei 2005

• 8Cor25-03-2005

Algemeen: nette bungalows, worden goed schoongehouden. Zwembad wordt elke dag schoongemaakt evenals de omgeving. Ligging en bereikbaarheid: vlakbij het vliegveld, tevens een nadeel vanwege laagvliegende vliegtuigen (overlast valt mee). 20 minuten wandelen naar centrum en zee (licht hellend). Service is goed, vriendelijk personeel. 2 supermarkten in directe omgeving. Verhouding prijs/kwaliteit is goed. Op park met name Engelse vakantiegangers. Callete de Fuste is een echt vakantiedorp met voldoende aanbod van restaurants, winkels, bars etc. 1 dag het eiland verkennen met een huurauto is de moeite waard. We hebben verder geen excursies gedaan, maar er is volop aanbod.

Gereisd in maart 2005

Appartement Elite Fuerteventura Club info