Hotel Elba Palace Golf

Meer hotelinfo

11 reviews over Hotel Elba Palace Golf

• 9Loek H.31-07-2016

Fijn verblijf

Het hotel is erg mooi. Kamers zijn ruim en schoon. We hadden een suite(135). Fijn zwembad met ligbedjes. Erg goed verzorgd ontbijt, evenals diner! Vriendelijk personeel. Gratis shuttlebus vanuit het hotel naar omliggende hotels en shoppingcenter Atlantico is erg fijn. Niet erg veel te beleven in de omgeving, maar voor een ontspannende vakantie een prima hotel!

• 10Aart08-07-2016

Echt een hotel waar je komt voor je rust en luxe. Prachtige ruime kamer met luxe badkamer, erg vriendelijk personeel, klasse diners (sterrenniveau), goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

• 7Francis06-07-2016

Oké

Het hotel is mooi. Kamers zijn ruim en schoon. Zwembad ook prima. Jammer dat de ligbedden rondom het zwembad worden 'gereserveerd' door handdoeken van mensen. Daar moet iets aan gedaan worden. Gratis shuttlebus is fijn. Ontbijt is goed. Diner niet! Voorgerechten en nagerechten zijn oké maar de hoofdgerechten een drama. Verschillende gerechten geprobeerd maar iedere keer diep teleurgesteld. Verkeerde sauzen geserveerd. Vis en vlees veel te ver doorgegaard.Zanger en pianist bij het avondeten prima alleen hoor je dit ook in je kamer tot een uur of 23.00. Er wordt geadverteerd op verschillende websites met adults only. Nadat we twee keer kinderen in het hotel zagen blijkt het slechts een recommended adults only hotel. Misleidend! Bovendien kan je de sauna wel overslaan. De geur van de douches bij de sauna maken het onaangenaam en ook het verouderde Turkse stoombad naast de sauna die niet in gebruik is ziet er niet uit. Vriendelijk personeel al verstaat de helft geen Engels.

Anders

• 9J-M10-05-2015

Zalige vakantie

Om aan te sluiten met een vorige review zijn wij evenmin golfers maar ontdekten we hier klasse en rust. Prachtig hotel, waar de cliënt centraal staat. De kleinschaligheid onderstreept de kwaliteit. Personeel heel attentvol en vriendelijk. Enige minpuntje is de taalbarrière bij het uitvoerend personeel, waardoor soms grappige situaties kunnen ontstaan. Op niveau staff is dit wel perfect. Het complex op zich is gewoon prachtig. De stilte en rust die hier heerst is fenomenaal. Neem hierbij de omgang van het publiek, beleefd en rustig. Golfer of niet, het maakt geen verschil. Wij verbleven in half pension. De hoofdgerechten (van de kaart) zijn eenvoudig maar zeer smaakvol door gebruik van typische kruiding. Hierbij aansluitend een voorgerecht en dessert in buffetvorm, laten je als vakantieganger toe meer of minder tijd te spenderen, volgens eigen keuze. Wij komen hier zeker terug.

• 9Frank25-06-2013

Een hotel om tot rust te komen.

Om de afstand kort te houden bij de luchthaven kozen we voor een hotel in de regio van Caleta de Fuste. Alleen was de vraag of wij als niet golfers wel zouden 'passen' in een golf hotel. Het antwoord is JA. Dit hotel straalt de grandeur uit van weleer en doet denken aan de Spaanse Paradors. De kamers zijn afgewerkt met veel hout en parket. Wij kozen voor een dubbele kamer met uitzicht op het golfterrein en de zee en de haven van Calete de Fuste in HP. Het diner wordt geserveerd op het mooie binnenplein met palmbomen. Ze hebben er ook prachtige suites. Het personeel draagt er de traditionele Canarische klederdracht of ze zijn piekfijn uitgedost. U bent er een gast, geen nummer Er zijn veel zithoekjes en zetels op het binnenplein. Dus geen buffet, men maakt gewoon een keuze uit het 'à la carte' menu. Het ontbijt kan worden genomen op een zonnig terras. Een shuttlebus rijdt af en aan naar Calete de Fuste. Gratis wifi het hele hotel door of de 2 gratis internet pc's in de lounge.

• 9henk19-05-2010

luxe

In een woord geweldig. Mooie kamers met dito badkamers.Ruim en verzorgd, echt een paleisje. Kleinschalig,het hotel heeft 61 kamers, dus geen rijen bij ontbijtbuffet of diner.Diner is a la carte, en perfect. Medewerkers waren correct en behulpzaam. De ligging is niet bij het strand, met de bus ben je er zo.Gelegen op een mooie golfbaan. Perfect hotel voor een relaxte vakantie; vertier kan je altijd nog opzoeken. In Juni gewoon weer...

Met vrienden

• 6Wim15-06-2009

ballentent aan golfbaan

Elba Palace Golf noemt zich een vijf-sterrenhotel. De vraag is of dat terecht is. De keuken is van zeer matig niveau en amper twee sterren waard. Vooral visgerechten worden de vernieling in geholpen, zodat je kartonnen tong, uitgedroogde garnalen en ook het gratengedeelte van gefileerde zeebaars op je bord krijgt. Ze serveren er een garnalencocktail met 1 hele garnaal! Elke avond staat een koud buffet bij een temperatuur van 25 graden volstrekt ongekoeld in een eetzaal. Maar op de website van het hotel is zowat geen superlatief ongebruikt gelaten om de keuken aan te prijzen. De golfbaan is aardig, maar wij troffen tot drie keer toe een buggy die onvoldoende opgeladen was voor 18 holes. Sommige greens waren jammer genoeg net in onderhoud en daarom geperforeerd. Sla Hoyo 19 liever over. De kamers zijn niet vijf-sterrenschoon. Er komen in juni meer landende vliegtuigen langs dan gasten. Pas op voor de drempel naar het balkon. Kortom, te veel pretenties, veel te weinig kwaliteit.

• 9Anita Dijkmans29-03-2009

Prachtig hotel

Mooi hotel midden op de golfbaan met een zeer jong team maar heel vriendelijk en fantatische service ,niets wat je vraagt is teveel , eenmaal minder gegeten daar iets van gezegd , en de volgende dagen waren de gerechten meer dan goed , jammer dat de niet zo'n spannende golfbanen onder de landingsbaan liggen waar zo eind maart toch heel veel vliegverkeer overkomt.dus rustig golfen in een mooie omgeving is er niet bij.

• 9renee19-01-2009

Schitterend hotel op de golfbaan

Mooi koloniaal hotel op de golfbaan heerlijke kamer met mooi balkon , ruime badkamer met apart toilet. Prima ontbijt ,diner lekker met een heerlijke creme brulee 2 mooie golfbanen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel en gratis bus naar het centrum. een aanrader voor een korte golfvakantie

Met vrienden

• 9Henk ten Oever06-01-2009

prima golfhotel

Wie graag in fraai weer wil golfen kan daarvoor met Kerst uitstekend terecht in het Elba Palace Golf Hotel en spelen op de baan bij het hotel en op Salinas, die er naast lig. Redelijk goed onderhouden banen. Niet te uitdagend. (Salinas is iets uitdagender dan Fuerteventura, op beide veel brede fairways.) Maar het weer, de temperatuur vergoedt veel. Het personeel in het hotel is fantastisch. Vriendelijk, behulpzaam en attent. Er moeten wel wat gasten zijn. Nu waren wij met Kerst zo'n beetje de enige gasten. Tegen Nieuwjaar werd het gelukkig drukker. Het eten in het hotel is voor de kwaliteit aan de prijs. Tip: huur wel een auto ook al is er een shuttle service naar het dorp en het winkelcentrum.

1 tip over Hotel Elba Palace Golf

• Frank, 25-06-2013

Dubbele kamers met zicht op golfterrein hebben in de namiddag geen zon. Deze is er wel aan het zwembad en op vele andere plaatsen in het hotel.

2 vragen over Hotel Elba Palace Golf

• Carla, 29-01-2017

Badhanddoek

Is er in het hotel een badhanddoekenservice? En is er mogelijkheid tot buiten eten/ontbijten?

• Mieke Hagenaars, 05-11-2016

Vliegtuigen

Hoe is het met de geluidsoverlast in en rond dit hotel???

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats