Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel ***

Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel ***

Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel
Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel voor je op een rij gezet:

117 reviews over Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel in het Nederlands

Gewoon goed!

pienie, 8-1-2018

Niet superdeluxe of hip, maar gewoon goede accommodatie. Probleempje op eerste dag werd prima opgelost. Voldoende restaurants en bars op loopafstand, wel veelal engels georiënteerd.
Sergio S., Director, 9-1-2018

"Geachte Inekeprom:

Ik bedank u hierbij voor het schrijven van uw comentaren over uw verblijf bij ons.

het is voor ons erg belangrijk om altijd onze service en diensten te blijven verbeteren,

en daarom waarderen wij uw feedback zeer.

Het is een genoegen de hoge score te zien die u aan onze services gegeven heeft,

maar nog belangrijker de score voor ons personeel, die er allemaal hard voor werken uw vakantie zo

aangenaam mogelijk te laten verlopen.

Met vriendelijke groet,

Schitterend!

Walter, 12-12-2017

Wij waren hier van 21 tot en met 28 november.Vriendelijk ontvangst en voldoende uitleg bij aankomst.We hadden een luxe kamer met zeezicht in het Elba Castillo San Jorge hotel.De kamer was heel ruim,een grote kast en een super kingsize boxspring van uitstekende kwaliteit.De badkamer had een inloopregendouche + handdouche + toiletartikelen, keurig bad en bedlinnen.Adembenemend uitzicht op het balkon!Het restaurant was gezellig en voldoende plaatsen,de buffetten overheerlijk en veel variatie.Veel keuze aan snacks tussendoor ,ook ijsjes,fruit,gebak......In de bars rijkelijk gevulde glazen met of zonder alcohol naar ieders smaak.Voldoende ligbedden aan de zwembaden, jammer dat er geen handdoekenservice was.Tijdens de dag allerlei spelletjes met het animatieteam en s'avonds show voor groot en klein.Het gehele complex was super clean en alle personeel liep altijd met de glimlach rond.Lange wandelpromenade aangelegd langs de kust,We begrijpen niet waarom er zo weinig Belgen komen? We hopen zo snel mogelijk terug te gaan,alleen is het in België niet gemakkelijk om een luxe kamer met zeezicht te boeken. Het was voor ons een schitterende week!!!!!!
Sergio S., Director, 19-12-2017

"Geachte walter Blondeel:

en daarom waarderen wij uw feedback zeer.

aangenaam mogelijk te laten verlopen.

Met vriendelijke groet,

Prima appartement

EB, 3-2-2017

Elba Antigua is een goed aparthotel. Wij hadden alleen logies wat ons goed bevallen is. We hebben wel een paar keer in het restaurant gegeten. Was goed. Wij hadden een aangepast appartement vanwege de lichamelijke handicap van mijn man. Het was heel ruim. Er had wel een makkelijke stoel mogen staan, evenals op het balkon. De badkamer had voldoende steunen. De wc had hoger gemogen. De bedden zijn heel goed. Het personeel is erg behulpzaam en de schoonmaak was prima. De free bus naar Atlantico (winkelcentrum) is een uitkomst. Zou wat frequenter mogen rijden.
Sergio S., Director, 5-9-2017

Bovenal willen wij u bedanken voor het kiezen van ons Elba Castillo de San Jorge & Antigua Suite Hotel voor uw vakantie en om ons opmerkingen te geven over uw zeer recente bezoek.

Uw feedback is de beste manier om te verbeteren en te weten in welke richting we moeten gaan.

Wij hopen dat we de gelegenheid krijgen om u in de toekomst te zien en we vragen u graag contact met ons op te nemen voor uw eventuele toekomstige verblijf.

Met vriendelijke groet uit Fuerteventura

relatief gunstig gelegen tov strand en restaurants, prima appartement met prima bedden. 1 van de 2 zwembaden is verwarmd. voornamelijk bezocht door Engelsen (all-in). In het plaatsje is verder weinig te doen en op het eiland waait het idd vaak heel hard (vandaar de naam)
Sergio S., Director, 5-9-2017

Beste gast

Het spijt ons dat de totale indruk alleen gemiddeld is en we hebben die droomvakantie die u zeker niet zocht, niet geleverd.

Uw gevoel over ons eigendom is een droevig nieuws voor ons en weerspiegelen niet in al ons doel om elke gast speciaal en verwend te maken tijdens het verblijf.

Ik wil graag verontschuldigen als we de dienst die u verwacht niet heeft geleverd en we zouden het erg blij zijn om u in de toekomst te hosten om deze negatieve herinneringen te vervangen door nieuwe, plezierige en alleen positieve. Aarzel niet om mij persoonlijk te contacteren, en ik zal u graag helpen met wat u misschien nodig hebt.

Met vriendelijke groet uit Fuerteventura

Leuke plek voor Engelse toeristen

Henny Meerdink, 17-9-2016

Redelijk hotel met heel veel Engelse toeristen. Daar is ook alles op afgestemd. Vriendelijk personeel maar de medetoeristen wat minder. Anders zeg maar.

Hele leuke vakantie

B. Schop, 10-7-2016

Super mooie omgeving, strand om de hoek. Heel veel eettentjes. Alleen wel echt altijd en overal wind. Smeer je goed in want voordat je het weet liggen er blaren op.

Ontbijt was heerlijk, alleen nooit naar ons kamernummer gevraagd. Onze Nederlandse reisleiding hebben we nooit gezien dus we hebben na 2 dagen maar aan de Engelse touroperator reisleiding onze vragen gestelt. 7 euro voor litertje sangria is wel fijn! Eten was ook overal lekker en goedkoop. Linnen wissel op de laatste dag dus dat was niet zo heel handig en niet elke dag nieuwe handdoeken. Een aantal keer moeten vragen om extra handdoeken omdat er maar 1tje werd vervangen.

Heerlijke vakantie

Joan, 25-3-2016

We waren afgelopen week in Elba Castillo San Jorge en Antigua Suite Hotel (nieuwe naam!). We hebben genoten van een heerlijke vakantie met mooi weer.

Het hotel lag vlak aan zee en er liep een mooie wandelboulevard langs.

Het dorpje was knus en gezellig.

De gebouwen waren enigszins gedateerd. Ze werden echter zeer goed schoon gehouden door het vriendelijke personeel.

Overig personeel (bij receptie, in restaurant etc) was ook heel vriendelijk en erg behulpzaam. Niets was hen in feite teveel om het de gasten naar hun zin te maken.

De gasten waren over het algemeen veel (gezonde) Engelsen wat geen probleem was.

Het eten was goed. Wel soms hetzelfde maar daar stond tegenover dat het zeer zeker divers was. En er was voldoende keuze voor iedereen en het eten was warm.

Over het algemeen genomen hebben we hier van een vakantie genoten waarvan de kwaliteit / prijsverhouding in orde is. De sterren derhalve zeer zeker waard.

fantastisch en lekker warm

Beatrix van Zelm-van Vegten, 7-1-2016

goed hotel vriendelijke mensen bij de receptie, er werd elke dag ons bed opgemaakt en schoongemaakt een paar dagen hadden ze maar vrij, schone handdoeken bijna elke dag we waren er 8 dagen, animatie was er ook leuke jonge mensen erg vriendelijk en enthousiast, mijn dochter heeft nog meegedaan ondanks dat zwembad erg koud was heeft zij zich prima vermaakt bij de animatie, hotel zag er keurig uit we hadden elke dag ontbijt veel keuze gebakken ei cake pannenkoeken, aardappeltjes broodjes vleeswaren niet alleen op engelsen gericht 1 minpuntje het zwembad buiten was echt te koud.

heerlijke vakantie

hilda, 26-12-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is een prachtig appartementen complex. Vanaf het vliegveld ongeveer 15 minuten rijden. Je hebt een prachtig uitzicht over de zee bij het zwembad. Er zijn veel bedjes, dus je hoeft geen handdoek te leggen. Naar het zandstrand en het centrum is ongeveer 10 minuten lopen, al lopend over de boulevard is dit goed te doen. Qua eten is er voldoende keus en voor elk wat wils. Het personeel is vriendelijk en de appartementen zijn ruim en schoon. Wij waren er met de kerst, er kwam ook een sante claus erg leuk voor de kinderen. 's avonds is er entertainment. Het hotel is engels georienteerd, eveneens zijn er een aantal vaste bewoners van de appartementen. Wij konden een late uitcheck doen voor 3 uur ad. € 15 prima geregeld. Wij hebben een super vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.

Geweldig!

Dione Verbeek, 19-6-2015

Wauw! was onze eerste indruk. Ik ben in juni samen met mijn vriend geweest, en we hadden last minute een leuke aanbieding geboekt. We waren eerst al onder de indruk van het grote hotel! Er zit zelf een kleine supermarkt in. En toen we het ruime appartement zagen met zeezicht waren we helemaal om! Verder goede service, het personeel doet erg zijn best om alles schoon te houden en het je naar je zin te maken. Ontbijt erg groot, wel Engels georiënteerd. Helaas als je eten of drinken in het hotel wil bestellen kan je niet cash betalen, alleen met credit card. Dus daar moet je wel rekening mee houden. Verder genoeg eetgelegenheden in de buurt. Wel jammer dat je een stukje moet lopen naar het strand, maar er gaat bijna elk uur een gratis bus naar een strandje verderop. Als je naar Fuerteventura gaat, is dit hotel zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elba Castillo San Jorge & Antigua Suite Hotel scoort een 7.43 uit 10 op basis van 122 reviews.