Appartement
KinderhotelWeer vandaag27°20°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Club Caleta Dorada voor je op een rij gezet:

35 reviews over Appartement Club Caleta Dorada in het Nederlands

Gewoon goed

Andre
15-10-2018

Sterk engels georiënteerd, kies een huis met zeezicht dan heb je de minste overlast. Eten is daar redelijk tot goed. Restaurant is altijd plek en het personeel werkt hard. Zwembaden zagen er altijd netjes uit. Huisje is gedateerd maar acceptabel. Bedden zijn niet echt best. Weinig tot geen last gehad van kakkerlakken( 1 gezien). Schoonmaak werd 3 x gedaan in een week plus handdoeken wissel. Wij hebben erg naar ons zin gehad alleen jammer van de hoeveelheid Engelsen die er zaten. Sommigen maakte er echt een bende van en trokken van niks of niemand wat aan. We hadden reviews gelezen dat het slecht was en veel kakkerlakken en vieze bende maar daar kunnen wij ons niet in vinden. Was gewoon goed. Hoop wel dat ze nieuwe bedden gaan plaatsen want dan komen wij zeker weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Domenico Esposito, Public Relations Department, Relaciones Publicas, 8-1-2019

Beste Andre,

Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring met ons, we stellen het zeer op prijs.

We zijn blij te weten dat u van uw verblijf genoten heeft en we hopen u in de toekomst weer bij ons te zien.

Bedankt vanuit het hart

NOOIT MEER!!!!!

Fam. Vos
3-9-2018

Veel te druk, ze konden de capaciteit gewoon niet aan. 90 % Engelsen. Smorgens en avonds wachten in lange rij mensen bij het enige restaurant wat er is op het park. Die van ellende op instorten staat, zowel van binnen als buiten. Alle dagen vragen of er iets aangevuld kon worden omdat het steeds op was. Tafel met een doekje afnemen(lees op de grond gooien)zodat je maar eerst even je stoel moest nakijken of er geen resten eten op lag. Alles plakt en is vies....borden ,bestek (als je die al kon bemachtigen) en dan de rode tafelkleden onder het plastic damast papiertje ECHT te goor voor woorden...Totaal geen schoonmaak bij Poolbar en restaurant. Stoelen en tafels gammel,als je wat wou drinken, zijn de Koffie/ frisdrank machines bij de poolbar en restaurant constant leeg. Smorgens va uurtje of 9 werdt er pas schoongemaakt bij het zwembad. Geen parasols aanwezig(zie foto's???) Slechte staat zonnebedden. Overal eten /bekers op de grond.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Domenico Esposito, Public Relations, Relaciones Publicas, 8-1-2019

Beste Vos familie,

Allereerst wil ik u bedanken voor het feit dat u uw ervaringen met Caleta Dorada met ons hebt gedeeld.

Ik betreur het ten zeerste dat ik niet aan uw verwachtingen heb voldaan en bied mijn excuses aan namens het hele hotel.

We proberen al onze klanten tevreden te stellen en soms bereiken we dit niet; maar we zullen ons best doen om van onze mislukkingen te leren en dag in dag uit te verbeteren.

Bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet

Mwoah... geen slechte vakantie, maar niet nog eens

saskia
19-8-2017

We waren hier 2 weken met onze kinderen van 7 en 10, mijn zus met haar man en kinderen van 11 en 15 en mijn ouders. De huisjes zijn qua ruimte ruim voldoende, maar qua inrichting wel aan een up-date toe, ze hebben geen airco, een ventilator kon je huren. Ook voor meer dan 4 spaanse zenders op TV moest je betalen... We hadden 3 huisjes, gelukkig allemaal naast elkaar, op het B-deel. Daarbij lag een rustig zwembad, met bar, waar wij meestal waren. Wel handoekje leggen! Bij A was ook een zwembad, zonder bar. En bij C was een zwembad met glijbanen, waterspeelplaatsje en bar (slechts 2 drankjes p.p. te bestellen?!?), waar je overdag ook snacks kon krijgen (ook 2 p.p.). Bij dit zwembad was het altijd erg druk, hier werd ook de animatie verzorgt. Erg luidruchtig 's avonds! Het eten in het 'restaurant' (lees: kantine) was best gevarieerd eten, maar redelijk smaakloos en het verschilde per kok, of het rauw of aangebrand was, of iets ertussen. Er was 1 dag chinese avond, 1 dag mexicaanse avond. Moet wel zeggen dat het personeel zeker hun best doet! Bij de receptie wordt Duits en Engels gesproken. Het park ligt in de directe aanvliegroute van het vliegveld. Van 7.30 - 22.00 komen zeer regelmatig vliegtuigen over. Dit is best storend, maar na een paar dagen ben je er wel aan gewend. Het is 10 min lopen naar het strand. Op dinsdag en zaterdag is er in t dorpje een marktje met allerlei souverniers en nep-artikelen. Maar bezoek ook eens de China-shop. Hier vind je div. souveniers voor een betere prijs! We hebben 1 dag een auto gehuurd, dat verliep perfect! Aan het eind vd dag gewoon de sleutels mogen inleveren bij de receptie. Tip: rijd naar Ajuy! Ook zijn we via de reisorganisatie naar de Dierentuin Oasis Park geweest, moet je zeker ook meemaken!

Ondanks de mindere kwaliteit van 't eten, hebben we toch een gezellige vakantie gehad. Maar ik zou hier niet nog eens heen gaan...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke week gehad!

Lianda
10-6-2017

Samen met mijn vriend hebben we voor een leuke prijs dit hotel geboekt. Aangezien het niet duur was hadden we er niet veel van verwacht maar dit viel ons reuze mee. Het eten was lekker en erg gevarieerd. Alleen het ontbijt was elke ochtend hetzelfde, maar dit kan je zelf variaren natuurlijk. 3 grote zwembaden en genoeg bedjes. We hadden een huisje met veel ruimte. Een keuken, aparte slaapkamer, badkamer met bad, en een woonkamertje. Ook dit hadden we niet verwacht. Stadje is erg dichtbij en heel dichtbij de luchthaven, 15 min rijden. Vliegtuigen zie en hoor je dan ook regelmatig; maar dit ben ik in Nederland ook gewend. Voor de prijs zeker een leuke vakantie gehad en goede wifi. Strand is op loopafstand.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen VIP Villa Caleta Dorada meer.

Fam. Blaha
27-1-2017

Goed was de schoonmaak van de "villa" en het onderhoud van het zwembad. Waar wij echt slecht over te spreken zijn is de voorstelling die door de reisorganisator maakt van de villa en omgeving. Het meubilair in de woonkamer is hard aan vervanging toe (loszittende latten onder de zitkussen, waardoor je er regelmatig doorzakt verder onaangenaam om langere tijd op te zitten. Verschillende elektrische onderdelen zijn slecht onderhouden (snoeren stuk, stopcontact wat uit de muur hangt, afzuigkap slecht en maakt enorm lawaai). Keukenblok is zo oud en slecht geworden dat overal de fineerlaag van het spaanplaat loslaat of er al helemaal niet meer op zit, loszittend deurtje. Hoewel bekend volgens inventarislijst geen koffieapparaat!!! Kortom ...... oude meuk. De omgeving van de woning is verpauperd, straten vuil, slechte trottoirs. Er wordt mooie sier gemaakt met de kreet VIP Villa, maar de vlag dekt de lading niet. Erg veel reisgeld, daar verwacht je toch meer van.

Gereisd Met partner in januari 2017

Te vies voor woorden....

Fam vd Kuijl
1-5-2016

Wat een vieze bende zeg!! We hebben hier 1 nacht geslapen en volgende dag naar ander hotel gezocht. Bedden vies en knetterhard. Keukenblokje viel van ellende uit elkaar.Tegels kapot en te plakkerig om op blote voeten te lopen...De enige toegang tot je bungalow is via een schuifpui die je met moeite op/van slot kreeg. Om naar het zwembad te gaan moest je een straat oversteken wat verre van ideaal is met een kind erbij. Eetzaal eenvoudig met gammele tafels en plastic stoeltjes. Het hoeft van ons niet high class te zijn want dan moet je dieper in de buidel tasten maar een goede schoonmaak is toch wel het minste wat je kunt verwachten!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Gezellig, gastvrij en van alle gemakken voorzien

Saskia Heidema
31-12-2015

Club Caleta Dorada heeft veel potentie. De ligging is heel goed. Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Voor groepen zijn de VIP Villa's een aanrader. Deze villa's zijn heel lux en van alle gemakken voorzien. (zoals een eigen zwembad, jacuzzi, poolbiljart en wasmachine.) Voor een betrekkelijk lage prijs krijg je heel veel luxe. Wij hebben als groep voor all inclusive gekozen, wat zeer de moeite waard is. Er is keuze genoeg aan producten tijdens het ontbijt, lunch en diner. Club Caleta Dorada probeert zich nog meer te verbeteren en staat open voor iedere tip of suggestie. Zo werd er tijdens ons verblijf een enquete gehouden voor verbeterpunten. Wij hopen dat meer Nederlanders een vakantie zullen boeken bij Caleta Dorada, wat nu grotendeels door Engelse gasten wordt geboekt.

Gereisd Met vrienden in december 2015

Prijs/kwaliteit oké

bart
11-12-2012

Vooral Brits clienteel,families met kinderen.Appartementen zijn redelijk ruim,met aparte slaapkamer.Kitchenette met basisvoorzieningen,koffiezet ,net als een hele rist andere domestieke spullen te huur bij receptie.Inbraakgevoelig door publieke ligging en vrij verouderde staat. Complex was slechts voor 10% bevolkt,dus slecht 1 bar/resto geopend (logisch!) maar toch zeer goeie service door vriendelijk personeel.Klein buffetaanbod bij lunch en diner werd 's ochtends ruimschoots gecompenseerd met versgebakken eitjes en pannenkoeken. Entertainment werd verzorgd door een Hongaarse jongeman die zich écht uit de naad werkte om jong en oud te vertieren, hele dag door zonder de 'inactieven' te pushen.Af en toe bijgestaan door een Schotse pseudo-vedette die zich enkel wou bezig houden met de Britten...De bar is nogal duur voor niet all-in clienteel,pils,cola, 2 euro,.Strand redelijk ver en eigenlijk privéstrand van Barcelo-hotel.Niks te beleven in Caleta,buiten golf,britse bars en shopping.

Gereisd Met partner in december 2012

Gewoon goed!!!!

Anoniempje
6-6-2012

Het is gewoon een goed appartementen complex. Je moet je waardevolle spullen wel opbergen en niet in het zicht leggen! Wij zijn net terug en hebben het erg goed gehad daar! Prijs en kwaliteit is echt goed! Alleen het zwembad was erg koud, dat was echt het enige!!! De mensen daar zijn wel vriendelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Onbetrouwbaar complex

Anja
14-5-2011

Ondanks het prachtige uitzicht dat we hadden op de zee en het centrum, de prima verzorging van de appartementen(bijna dagelijkse schoonmaak) hebben wij zeer vervelende ervaringen gehad tijdens ons verblijf. Bij een ongevalletje waar medische hulp nodig was ontbrak het aan iedere service of ondersteuning van de staf. Gelukkig hadden we een eigen huurauto ter beschikking en konden we dus zelf Vervelender was nog de inbraak in ons appartement 'snachts. Ook daarbij troffen we een zeer nonchalante houding aan bij de receptie. Tijdens ons verblijf hoorden wij alleen al 5 gezinnen die hetzelfde is overkomen tijdens die week. Een serieus probleem dus! Echter geen enkele veiligheidsmaatregel werd getroffen en politie-aangifte doen werd bij de receptie zelfs ontmoedigd! Wij raden iedereen sterk af naar dit park te gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch

• Aantal glijbanen4

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Mexicaans, Regionaal
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Caleta Dorada in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Caleta Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.