Aparthotel Checkin Geranios Suites & Spa

Aparthotel Checkin Geranios Suites & Spa
7,6

5 tips over Aparthotel Checkin Geranios Suites & Spa

Diana, 5-10-2013
oasis park is erg leuk!! dit is ook echt een aanrader om naar toe te gaan!!
Eline, 5-8-2013
Wanneer je met je rug naar het hotel staat, is er aan de rechter kant (vijf minuten lopen richting het rode gebouw), een mooie baai, waar je heerlijk kan zwemmen.
pupke, 4-8-2013
meer stoelen in restauranen meer variatie bij zwembad dan alleen hamburgers

We hebben een aantal aanbieders voor Checkin Geranios Suites & Spa voor je op een rij gezet:

junkenspam, 19-2-2013

Tips: wanneer je pas laat op de dag je terugvlucht hebt, informeer dan bij de receptie of je de kamer later mag verlaten (normaal 12:00 uur), dit is zeker buiten het hoogseizoen meestal geen probleem en kostenloos! Wel moet je om 12:00 op de vertrekdag je all-inclusive bandje inleveren.

In de hotelbar is goede koffie te verkrijgen.

Sandra Orth, 24-2-2012
Tegenover het hotel is een haventje waar je kan zwemmen met zeeleeuwen, tocht kan maken naar walvissen/dolfijnen en mee kan in een onderzeeer.