Aparthotel Checkin Geranios Suites & Spa ****

Review geschreven door teunh

Goede prijs/kwaliteit

teunh
26-8-2013

Mooi groot hotel. Vroeger was het 5 sterren, echter is het tegenwoordig 4 sterren. Hotel is wat 'verouderd' en daarmee bedoel ik dat sommige onderdelen wel eens mogen worden opgeknapt/vervangen.

al met al toch een goede en mooi vakantie gehad.

Ontbijt is super

eten is redelijk tot goed

zwembaden zijn goed

omgeving is best goed, je zit direct aan het strand en ik de omgeving zijn in een straal van 500 meter diverse winkeltjes. en op een kleine km lopen zit zelfs een vrij groot overdekt winkelcentrum.

er zitten een paar leuke cafe's bij het "centrum" , dit bestaat uit een aantal restaurants, souvinierwinkels, supermarkt en kroegjes.

voor het echte stappen moet je hier niet zijn, maar voor gezellige avondjes in de kroeg is het goed te doen.

samengevat: voor de prijs is het gewoon een mooie vakantie. ja er kan soms wat beter/ mooier gemaakt worden. maar de vriendelijkheid van het personeel maakt dat veelal goed.