Aparthotel Checkin Geranios Suites & Spa ****

Review geschreven door Do

Wij komen niet weer..

Do
27-7-2013

Het is een strak ingericht hotel wat er voor zorgt dat het ziel- en sfeerloos overkomt. Achterstallig onderhoud. De eetzaal is met TL buizen verlicht en nodigt niet uit om gezellig te zitten. Eten is te doen maar veel hetzelfde wat je dus na een paar dagen wel hebt gezien. Tussendoortjes bij de poolbar zijn echt karig. Veel van het overgebleven eten word de volgende eetmoment/dag weer geserveerd. Wifi op de kamer kost per dag €6,- wat dan met creditcard moet worden betaald. In de lobby wel gratis maar slechte of zelfs geen toegang. Personeel in het restaurant werkt hard en doen hun best. Kamers worden matig schoongemaakt. Ze komen wel elke dag. Vegen met een droge dweil de troep bij elkaar en gaan weer. Vaak schone handdoeken maar schoon beddengoed moest ik om vragen terwijl ze zeiden dit elke week te verschonen. Het bed is keihard net een trampoline. Kluisje op de kamer is wel gratis.

In dit hotel wordt alles gedaan om het zo goedkoop mogelijk te houden en dit is in alles te merken.