Aparthotel Checkin Geranios Suites & Spa

Aparthotel
Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°18°
Aparthotel Checkin Geranios Suites & Spa
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Checkin Geranios Suites & Spa voor je op een rij gezet:

15 reviews over Aparthotel Checkin Geranios Suites & Spa in het Nederlands

Heerlijke vakatie

kiers
17-3-2015

Heerlijke ontspannen vakantie gehad in los geranios. Ruim hotel, grote ruime schone kamer. Goede service, vriendelijk personeel. Eten was prima, afwisselend en lekker! Zwembadwater was koud (maart) en het is zoutwater, groenvoorziening kan beter. Voldoende ligbedden en parasols. Hotel ligt aan de mooie wandelboulevard, winkels nabij. Echt een prima hotel, aanrader

Mooi hotel, matige ligging

janita
17-1-2015

Geranios suites is een heel mooi hotel. De kamers zijn ruim, badkamers zijn mooi en er wordt goed schoon gemaakt. Het eten is minder; vaak hetzelfde en is te koud of te warm. De locatie vonden wij te rustig. 5 minuten lopen en je bent in een soort klein centrum. Maar hier is dan ook alles mee gezegd. Huur vooral een auto! Sowieso is een auto handig om Fuerteventura te ontdekken. Als je dit niet wil/kan, zou ik toch wat zoeken in correlajo! In correlajo is er meer te beleven.

Het hotel ligt rustig aan een doodlopende weg aan het eind van de baai. Kamers zijn heel ruim en de balkons ook en bieden veel privacy. Dagelijkse schoonmaak, schone handdoeken als je ze in het bad legt of een fooi geeft en mini shampoo/badschuim bij de schone handdoeken. Ontbijt is uitgebreid. Lunch en diner zijn een warm/koud buffet. Veel van hetzelfde en meestal dezelfde soorten vlees/vis. Ook toetje is altijd hetzelfde. Voor een week is het oke, daarna gaat het eten vervelen. Maar omdat de prijs (touroperator) redelijk is is het niet erg om af en toe ergens anders te eten. Vriendelijk personeel. Wifi is erbarmelijk slecht. Tip: ga koffiedrinken in een bar met gratis wifi en check daar je social media etc.

Grote zwembaden, ook het kinderbad is royaal. Helaas worden de ligbedden 's ochtends vanaf 6.00 uur al gereserveerd dmv handdoeken leggen. Meerendeel van de gasten is Engels.

Kortom een prima hotel. Drie sterren waard, maar wel goede sterren.

Prachtig hotel

Anneke
21-2-2014

Onze algemene indruk van dit hotel was geweldig! Omgeving prima gelegen met uitzicht op zee, en vlak bij het dorpje!! Personeel heel vriendelijk, prijs kwaliteit was goed! Eten prima, ontbijt, luch en diner uitstekend veel variatie! Kamers zeer ruim zelfs de junior suite die wij hadden geboekt, en elke dag schoonmaak met schone handdoeken! Animatie doet het goed zelfs voor 1 kind werd een kinderdisco gedaan...kortom een aanrader dit hotel!!

Geweldige vakantie

Diana
5-10-2013

een heel erg mooi hotel met heel erg leuk personeel!!

Goede prijs/kwaliteit

teunh
26-8-2013

Mooi groot hotel. Vroeger was het 5 sterren, echter is het tegenwoordig 4 sterren. Hotel is wat 'verouderd' en daarmee bedoel ik dat sommige onderdelen wel eens mogen worden opgeknapt/vervangen.

al met al toch een goede en mooi vakantie gehad.

Ontbijt is super

eten is redelijk tot goed

zwembaden zijn goed

omgeving is best goed, je zit direct aan het strand en ik de omgeving zijn in een straal van 500 meter diverse winkeltjes. en op een kleine km lopen zit zelfs een vrij groot overdekt winkelcentrum.

er zitten een paar leuke cafe's bij het "centrum" , dit bestaat uit een aantal restaurants, souvinierwinkels, supermarkt en kroegjes.

voor het echte stappen moet je hier niet zijn, maar voor gezellige avondjes in de kroeg is het goed te doen.

samengevat: voor de prijs is het gewoon een mooie vakantie. ja er kan soms wat beter/ mooier gemaakt worden. maar de vriendelijkheid van het personeel maakt dat veelal goed.

Kamers mooi, locatie prima

Karin
12-8-2013

De service van dit hotel is prima te noemen. Wij hadden een superior suite en dat is zeker aan te raden. Ruime kamers met aparte airco en een super groot balkon. De kamers worden echter niet goed schoongemaakt en het eten van de All inclusief formule is ook niet echt om naar huis te schrijven. Wij hebben veel gegeten bij de restaurantjes beneden het hotel. Het zwembad is leuk, maar ook hier is de kwaliteit van het schoonmaken niet heel goed te noemen. Veel zout op de randen en op de bodem van het zwembad. De locatie is prima, de kamers zijn mooi en groot maar ik denk toch dat wij een volgende keer een ander hotel zullen kiezen.

We zijn hier een week geweest: ons ontvangst was erg goed. We hadden de superieur kamer geboekt en deze was het extra geld zeker waard. De kamer was groot (het balkon was enorm) en had uitzicht op zee. Er was een keuken, aparte slaapkamer met airco, woonkamer met airco en een badkamer met bad. Helaas was de kamer bij aankomst niet erg schoon en waren de handdoeken erg vies (met vlekken). Het 2p-bed was erg groot. Het eten in het hotel is erg slecht. Er is weinig keus (aardappels of patat, rijst, salade, brood, bonen, rauwkost en enkele vlees en visgerechten) en het eten was niet juist doorbakken (de patat was licht en slap, de pasta was hard). Ook worden de resten van de vorige dag in een bak gegooid en opgediend. Het eten wat koud moest zijn was warm etc. Als vegetariër werd ik het eten al snel zat. Andere Nederlanders vonden het ook erg slecht. Je kon maar op één plek drinken halen, waar een rij stond van 10 a 15 min.

Kortom: Mooie locatie, aardig personeel maar erg slecht eten.

voor de prijs redelijk

pupke
4-8-2013

mooie ruime kamers goed schoon kluisje gratis was een kleine stadje bij erg rustige omgeving wifi slecht bereikbaar vriendelijk personeel voor de prijs is het gewoon goed restaurant was te klein mensen moesten soms gewoon wachten en ook bij bar bij zwembad en vooral s avonds bij bar lange rij voor drinken te halen niet normaal zwembad is zout water een auto huren is een aanrader

Wij komen niet weer..

Do
27-7-2013

Het is een strak ingericht hotel wat er voor zorgt dat het ziel- en sfeerloos overkomt. Achterstallig onderhoud. De eetzaal is met TL buizen verlicht en nodigt niet uit om gezellig te zitten. Eten is te doen maar veel hetzelfde wat je dus na een paar dagen wel hebt gezien. Tussendoortjes bij de poolbar zijn echt karig. Veel van het overgebleven eten word de volgende eetmoment/dag weer geserveerd. Wifi op de kamer kost per dag €6,- wat dan met creditcard moet worden betaald. In de lobby wel gratis maar slechte of zelfs geen toegang. Personeel in het restaurant werkt hard en doen hun best. Kamers worden matig schoongemaakt. Ze komen wel elke dag. Vegen met een droge dweil de troep bij elkaar en gaan weer. Vaak schone handdoeken maar schoon beddengoed moest ik om vragen terwijl ze zeiden dit elke week te verschonen. Het bed is keihard net een trampoline. Kluisje op de kamer is wel gratis.

In dit hotel wordt alles gedaan om het zo goedkoop mogelijk te houden en dit is in alles te merken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Checkin Geranios Suites & Spa in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Checkin Geranios Suites & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.