Appartement Castillo Playa

Meer appartement info

28 reviews over Appartement Castillo Playa

• 9Kreeft1804-03-2016

Goede plek!

Mooie bungalows, aan elkaar geschakeld. 1 slaapkamer, badkamer, keuken met bar en krukken. Geen koffiezetapparaat, wel waterkoude. Ruim terras met stoelen en ligbedden. Goede schoonmaak! Heel netjes allemaal. Kunststof kozijnen. Kluishuur €12,- per week. Leuk zwembad. Bar met terras en happy hour. Eenvoudig, maar goed eten voor weinig. Ligging rustig, maar toch maar 100 meter van het strand en 5 minuten van het gezellige centrum. Prijs voor deze bungalows is erg laag, ook in het hoogseizoen. Rond de €40,- per nacht per bungalow. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 9mieflavie07-06-2012

waar voor je geld

Bungalow Castillo Playa in Caleta de Fuste was een leuke ervaring. Het complex heeft een aantal huisjes aaneengeschakeld; elk huisje heeft een eigen terras met ligzetels en ligkussens. het interieur in het huisje was wel verouderd maar toen wij er waren, waren ze juist een aantal huisjes aan het renoveren. Het complex ligt in een rustige omgeving met supermarkten, winkels en restaurants op wandelafstand; het strand ligt ook vlakbij. het zwembad is niet verwarmd dus als je met kleine kinderen reist neem je best een wetsuit mee voor hen. Voor die lage prijs vond ik het echt wel goed.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8Mats25-02-2012

Prima, schone bungalows vlakbij het strand!

Lekker ruime driepersoons-bungalows vlakbij het strand (100m lopen). Goed schoon, maar het interieur is niet nieuw meer. Twee elektrische kookplaatjes, incl. de nodige pannen, borden, bestek en glazen. Belangrijkste minpunt: het warme water is zeer snel op!(kleine boiler) Met 2 personen is het al snel douchen, moet er niet aan denken hoe het met 3 personen is. Handdoeken worden om de dag vervangen, soms elke dag. Verder wordt de bungalow (bij verblijf van een week) niet schoongemaakt. Twee losse bedden in een slaapkamer en één bank in de woonkamer waarop een evt. derde persoon kan slapen. Wifi is gratis in de receptie, voor wifi in de bungalows betaal je €6 voor een dag of €15 voor een week.

NB: de bungalows liggen in Caleta de Fuste, een dorp dat uitsluitend uit vakantiewoningen bestaat! De keuze aan restaurants is er dus beperkt, denk aan Miss America, pizza, indiase curry enz(incl. opdringerige mensen die je met 10% korting naar binnen proberen te krijgen)

Gereisd met partner in februari 2012

• 9fam rensink01-04-2011

mooie bungalow voor een zeer scherpe prijs

Wij verbleven hier van 27-03 tot 31-03. Kan niet anders zeggen dan top. Nette bungalow waar elke dag schoongemaakt word. Het interieur ziet er net uit en is erg proper. Zou deze bungalows aan iedereen durven aanraden.

Gereisd met partner in maart 2011

• 8Alice22-02-2011

Leuk!!

Leuk appartement voor mensen die niet alle luxe willen maar wel rust en een schoon appartement. Geboekt via touroperator, 175 euro per week, en alles super geregeld. Vriendelijke receptie.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8Mariska09-08-2009

Prima complex met fantastische ligging

Eind juli 2009 geweest met 2 volw en 1 kindje van 22 maanden. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad.De bungalows waren netjes en we hebben dan ook in de bungalow geen ongedierte zelfs nog niet één mug gezien. Er was een magnetron en waterkoker aanwezig.Hoewel wij ons eigen campingbedje voor de kleine bij ons hadden, stond er ook een veilig netjes opgemaakt bedje klaar.Het zwembad was niet groot maar lekker om even in te ballen,er was een badmeester aanwezig die toezicht hield en die er voor zorgde dat je kussens op je ligbed kreeg.Een min puntje is misschien dat er voor grotere kinderen geen animatie is. Een plus punt vond ik dat wij op de dag van vertrek gewoon kosteloos de hele dag in onze bungalow mochten blijven zodat we nog konden douchen voor vertrek. Strand dichtbij, centrum dichtbij. Verwacht geen overdreven luxe maar gewoon een leuke bungalow met tuintje en ligbedden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Melcher26-07-2009

Mooi maar geen service!

Leuk uitziende accomodatie. Allemaal kleine bungalows met een eigen terrasje. De bungalows zijn van binnen oud maar zien er wel gezellig uit. Leuk zwembad voor jong en oud. Goed om ook baantjes in te zwemmen of een balletje te gooien. De accomodatie zelf werd goed onderhouden. In de bungalow zelf was dit minder. Om de dag werd er even snel een bezem over de vloer gehaald en met een oude lap de badkamer schoon gemaakt. 1x in de 2 weken schoon beddengoed gehad. Schone handdoeken kregen we alleen als je ze ook echt daadwerkelijk vies op de grond had liggen. Goede ligging ten opzichte van de strandjes en verschillende centrums. Ongeveer 5 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde. 'S avonds volop kakkerlakken op de paden in en rond de accomodatie. Als je pech hebt zitten ze ook in je bungalow. Bij ons was dit gelukkig niet het geval. Verder hebben we een heerlijke vakantie gehad en raden wij het huren van een auto aan om de Zandduinen van Corralejo en de stranden van Jandia te bekijken.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8I. Tiebout08-05-2008

Prima accomodatie, goed strand dichtbij. Eigenaar spreekt erg goed engels en is erg aardig. Dagelijks schoonmaken, alle apparatuur deed het.

Gereisd met familie in april 2008

• 5Bovenberg - de Bree09-03-2008

Het welkom en de service vond ik onvoldoende. Het hotel waar we ons ontbijt en diner konden gebruiken was onvoldoende aangegeven. Verder hebben we genoten van het strand, de omgeving en de zon!

Gereisd met familie in februari 2008

• 7J. Bos20-02-2008

Heel vriendelijke mensen,prachtige tocht over het eiland gemaakt met de bus hele uitgebreide uitleg en fantastische d.v.d. ge kocht over die tocht. Moesten wennen aan het koude water ,maar heel verkwikkend als je er in bent geweest. Eerst dachten wij dat er geen kakkerlakken waren totdat wij smorgens vroeg op waren,toen werden ze verwijderd,perfect zo effectief.Bungalow klein maar alles aanwezig. en warme douche, .

Gereisd met familie in februari 2008

Appartement Castillo Playa info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen