Appartement Castillo Beach

28 reviews over Appartement Castillo Beach in het Nederlands

redelijk

Dim
8-1-2019

Het appartement dat wij hadden was behoorlijk verouderd, op de badkamer na. Versleten zitbank, versleten keuken, matige bedden. De receptie, het zwembad en de tennisbaan wel een dikke voldoende!

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

nooit meer

M. Manshande
11-12-2018

heel matig verblijf en het eten was slecht

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

De moeite waard

Gerrit en gerrie
6-12-2018

Hebben hier een leuke week gehad gingen echt voor de zon en hebben een goedkope aanbieding genomen, wisten dat het een ouder park was . Wat er in moet zitten zit er in , als je voor luxe gaat moet je hier niet heen gaan ,als je voor de zon gaat zeker doen , konden ons goed redden met keuken, douche was goed ,regelmatig schone handdoeken , moest je soms om vragen, Matrassen van bed minder maar wij hebben prima geslapen. Internet bij receptie en niet in bungalow bij zwembad kun je een hapje en drankje kopen en bij zwembad voldoende ligbedden , Hebben een paar keer s ,avonds warm buffet gedaan (€11) maar veel van het zelfde , maar zijn veel goede eetgelegenheden in de buurt , nestor, tegenover supermarkt op 200 mtr van park is geweldig Slow boat wok in de stad voor € 10 vind je adres op internet 15 minuten lopen van park Zeker de moeite waard voor het geld wat je er voor betaald

Prima

Alexander
19-11-2018

Weet je, alles heeft een prijs in het leven. We hebben hier geslapen voor rond de 30 euro per nacht, dan weet je dus dat het geen Hilton is. Het huisje was dringent aan renovatie toe, de meubels waren in matige staat. Het matras doorgezakt. Maar goed het huisje was schoon, de douche was super met goed warm water. Het keukentje met nieuwe koelkast en oven, prima om een keer wat eten te maken. We hebben goed geslapen. Er werd om de dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken.Al met al prima accomodatie, mits je het voor een goede ( goedkope ) prijs kan boeken.

Het plaatsje is overwegend Engels ( type overgewicht en tatoeage ) en is een beetje vergane glorie. Tip: huur een auto. De mooiste stranden zitten zowieso in het zuiden, daar is het overwegend meer Duits en ziet het er meer verzorgd uit.

Leuke tijd gehad

Tries
14-8-2018

Leuke bungalow....3 goede zwembaden ontbijt redelijk goed

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

nooit meer

Helmy
19-2-2018

. Slecht: het eten. smorgens een soort broodjes weinig keuze voor beleg. Ik heb 2 keer om een gekookt eitje gevraagd,,,,dat ging niet. Hoe moeilijk is t om even een eitje te koken. Wel gebakken eitjes die in de warmhoudbak dreven in t vet. Ontbijtstek lag met 50 plakjes tegen elkaar aan en is zo in de oven gebakken met het gevolg dat alleen de bovenkant gebakken was. Ook deze dreven in t vet. Avondeten: weinig keus, bijna elke dag hetzelfde.De friet was nauwelijks gebakken en klef. Salade bar bestond uit 4 bakken,waarvan een koudeschotel was.Alleen de soep was lekker,maar zat ook in een warmhoudbak. Wifi alleen bij de receptie,maar werkte niet vd 9 dagen hebben wij 4x even wifi gehad,en hiervoor moest je dus elke keer helemaal naar de receptie lopen. De bungalow : deuren klemmen en konden niet dicht. Matras: verschrikkelijk. Je kon alle spiralen voelen.Wij hadden een deken 4 keer dubbel gevouwen en op t matras gelegd. Alles was elke dag verschrikkelijk vochtig zowel de lakens als al de kleren.Geen airco en bij koud weer ook geen verwarming.Ik heb nog nooit zoveel gasten horen klagen!! Dit park wordt hoofdzakelijk bezocht door Engelsen. wel goed: zwembaden..deze waren goed verzorgd.Alleen veel te weinig ligbedden.Super vriendelijk personeel bij de receptie.Park op zich zag er netjes uit. Staat in de gidsen vermeld met 2 sleutels.....voor ons zijn ze nog niet 1 sleutel waard.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie gahd

Tessa
10-6-2017

Top vakantie gehad voor het geld wat wij hier voor hadden betaald. De locatie ligt ongeveer 25 minuten lopen vanaf het strand, wat overigens een leuke wandeling is. De accommodatie is wel wat verouderd, maar wel schoon en lekker ruim. Taxi kan ook is goedkoop, voor €4,-. Personeel is super vriendelijk. De meisjes van de schoonmaak doen zeer goed hun best. Wij hebben het heerlijk gehad!

Gereisd Met partner in mei 2017

Degelijk

Leo
26-5-2017

Goede prijs/kwaliteit. Voor zonvakantie prima plek en je kunt als je van wandelen houdt echt iedere kant op.

Gereisd Alleenreizend in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed te doen

Liesbeth
11-5-2017

Wachtend op de bus om terug naar Nederland te gaan schrijf ik dit. Het appartement is te doen redelijk netjes de bedden waren ronduit slecht de veren sprongen in je rug en keihard, we vroegen een topper voor erop te leggen die een paar maten te klein waren. De kamers zijn eenvoudig maar we waren er dan ook bijna niet , de receptie is slecht , Engels spreken is blijkbaar niet een must. Het strand is een half uur lopen maar dat was niet zo erg aangezien een beetje lopen ook niet erg is. taxi vanaf het strand naar het appartement is goed te doen was maar 4 euro! Raad wel aan om voor de grote boodschappen naar de spar te gaan scheelt een hoop.

Voor de rest is het prima vertoeven hier, een week is wel ruim voldoende!!!! Kijk uit met kakkerlakken die zitten wel in de kamers god dank kwam ik daar pas op de laatste dag achter

Gereisd Anders in mei 2017

Goede locatie voor weinig geld

Piet
28-6-2016

Perfecte locatie t..o.v. prijs/kwaliteit.(logies) Meeste bungalows 2 onder een kap. Goed onderhouden zwembad met onlangs (ruim voldoende)vernieuwde luchtbedden. Naar strand is ca 20min wandelen wat voor ons geen probleem was. Restaurant is goedkoop, zowel met diner als AI.(Mirador) Kan er wel stevig waaien. WiFi alleen bij de receptie.

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Castillo Beach in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Castillo Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.