Appartement Castillo Beach

31 reviews over Appartement Castillo Beach

• 2019
    8Mel07-12-2019

Prima

Een prima basic huisje. Prijs kwaliteit is in orde. Ontbreekt er iets..even vragen en je krijgt het. Zwembad is luxe met name door gehele dag toezicht wat bijna niet klopt met het geheel. Heel schoon. Auto huren is een aanrader en prijzen liggen in alles lager.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Laura25-06-2019

Basic maar prima!

Basic ingerichte bungalow met al het nodige aanwezig. Lekker aan het heerlijke zwembad. Voor mensen die slecht ter been zijn is een auto een aanrader omdat het wat hoger gelegen is en het wel 20 min lopen is naar het lager gelegen dorp met restaurants. Wij waren dik tevreden.

Gereisd met partner in januari 2019

• 6Dim08-01-2019

redelijk

Het appartement dat wij hadden was behoorlijk verouderd, op de badkamer na. Versleten zitbank, versleten keuken, matige bedden. De receptie, het zwembad en de tennisbaan wel een dikke voldoende!

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    6M. Manshande11-12-2018

nooit meer

heel matig verblijf en het eten was slecht

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Gerrit en gerrie06-12-2018

De moeite waard

Hebben hier een leuke week gehad gingen echt voor de zon en hebben een goedkope aanbieding genomen, wisten dat het een ouder park was . Wat er in moet zitten zit er in , als je voor luxe gaat moet je hier niet heen gaan ,als je voor de zon gaat zeker doen , konden ons goed redden met keuken, douche was goed ,regelmatig schone handdoeken , moest je soms om vragen, Matrassen van bed minder maar wij hebben prima geslapen. Internet bij receptie en niet in bungalow bij zwembad kun je een hapje en drankje kopen en bij zwembad voldoende ligbedden , Hebben een paar keer s ,avonds warm buffet gedaan (€11) maar veel van het zelfde , maar zijn veel goede eetgelegenheden in de buurt , nestor, tegenover supermarkt op 200 mtr van park is geweldig Slow boat wok in de stad voor € 10 vind je adres op internet 15 minuten lopen van park Zeker de moeite waard voor het geld wat je er voor betaald

• 7Alexander19-11-2018

Prima

Weet je, alles heeft een prijs in het leven. We hebben hier geslapen voor rond de 30 euro per nacht, dan weet je dus dat het geen Hilton is. Het huisje was dringent aan renovatie toe, de meubels waren in matige staat. Het matras doorgezakt. Maar goed het huisje was schoon, de douche was super met goed warm water. Het keukentje met nieuwe koelkast en oven, prima om een keer wat eten te maken. We hebben goed geslapen. Er werd om de dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken.Al met al prima accomodatie, mits je het voor een goede ( goedkope ) prijs kan boeken.

Het plaatsje is overwegend Engels ( type overgewicht en tatoeage ) en is een beetje vergane glorie. Tip: huur een auto. De mooiste stranden zitten zowieso in het zuiden, daar is het overwegend meer Duits en ziet het er meer verzorgd uit.

• 7Tries14-08-2018

Leuke tijd gehad

Leuke bungalow....3 goede zwembaden ontbijt redelijk goed

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 4Helmy19-02-2018

nooit meer

. Slecht: het eten. smorgens een soort broodjes weinig keuze voor beleg. Ik heb 2 keer om een gekookt eitje gevraagd,,,,dat ging niet. Hoe moeilijk is t om even een eitje te koken. Wel gebakken eitjes die in de warmhoudbak dreven in t vet. Ontbijtstek lag met 50 plakjes tegen elkaar aan en is zo in de oven gebakken met het gevolg dat alleen de bovenkant gebakken was. Ook deze dreven in t vet. Avondeten: weinig keus, bijna elke dag hetzelfde.De friet was nauwelijks gebakken en klef. Salade bar bestond uit 4 bakken,waarvan een koudeschotel was.Alleen de soep was lekker,maar zat ook in een warmhoudbak. Wifi alleen bij de receptie,maar werkte niet vd 9 dagen hebben wij 4x even wifi gehad,en hiervoor moest je dus elke keer helemaal naar de receptie lopen. De bungalow : deuren klemmen en konden niet dicht. Matras: verschrikkelijk. Je kon alle spiralen voelen.Wij hadden een deken 4 keer dubbel gevouwen en op t matras gelegd. Alles was elke dag verschrikkelijk vochtig zowel de lakens als al de kleren.Geen airco en bij koud weer ook geen verwarming.Ik heb nog nooit zoveel gasten horen klagen!! Dit park wordt hoofdzakelijk bezocht door Engelsen. wel goed: zwembaden..deze waren goed verzorgd.Alleen veel te weinig ligbedden.Super vriendelijk personeel bij de receptie.Park op zich zag er netjes uit. Staat in de gidsen vermeld met 2 sleutels.....voor ons zijn ze nog niet 1 sleutel waard.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Tessa10-06-2017

Super vakantie gahd

Top vakantie gehad voor het geld wat wij hier voor hadden betaald. De locatie ligt ongeveer 25 minuten lopen vanaf het strand, wat overigens een leuke wandeling is. De accommodatie is wel wat verouderd, maar wel schoon en lekker ruim. Taxi kan ook is goedkoop, voor €4,-. Personeel is super vriendelijk. De meisjes van de schoonmaak doen zeer goed hun best. Wij hebben het heerlijk gehad!

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Leo26-05-2017

Degelijk

Goede prijs/kwaliteit. Voor zonvakantie prima plek en je kunt als je van wandelen houdt echt iedere kant op.

Alleen gereisd in mei 2017

Appartement Castillo Beach info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats