Aparthotel Caleta Garden

Aparthotel Caleta Garden
5,4

Matig

33 reviews over Aparthotel Caleta Garden in het Nederlands

Nooit heen gaan. Red mijn vakantie

Quinn,
27-11-2018

Ga hier Niet heen. Het is geen ene euro waard en je word ziek.

Public Relations, Yield Manager, 30-11-2018

We willen je bedanken voor je review. Uw feedback helpt ons onze services te verbeteren en we betreuren het dat we niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

We zouden het op prijs stellen als u ons wat meer feedback zou kunnen geven met betrekking tot enkele van de in de enquête genoemde problemen, om dit intern te kunnen aanpakken en ons in staat te stellen u een meer gedetailleerd antwoord te geven op eventuele twijfels of vragen die u heeft.

publicrelations.caletagarden@mpihotels.com

We betreuren ten zeerste alle ongemakken die u tijdens uw verblijf bent tegengekomen, we beloven dat we uw opmerking zullen noteren om de ervaring van onze gasten te blijven verbeteren. We hopen dat je snel weer terug kunt komen!

vooral niet heen gaan

rob aarninkhof,
29-10-2018

Alles zeer verouderd, jaren 80 uitstraling -

Veel kapot of half gerepareerd en vooral niet goed afgewerkt -

Roest in badkuip-

Deuren die niet normaal of goed op slot kunnen -

Stoffig en muffe geur op de kamer-

Eten was redelijk maar veel hetzelfde en dan maar niet te praten over de creatieviteit van de kok (geen) - Plastic stoelen in het restaurant - bijna een gevalletje red mijn vakantie

Publieke relaties

Goede prijs/kwaliteit verhouding maar...

R Stevens,
7-11-2017

Goed: Op zich is het voor een budget accommodatie zeker niet slecht, goede ligging, vlakbij de baai/het strand/in centrum, goedkope all-inclusive formule als je met gezin bent, behoorlijk vriendelijk personeel.op zich best mooi opengewerkte gangen naar de kamers toe, boven op dak adult only gedeelte waar je werkelijk heerlijk kunt zonnebaden, is ook jacuzzi aanwezig, is wel klein en met warm water.

Ik heb zelf niet veel met entertainment maar er werd iedere dag zowel voor de kids als voor de ouderen wat gedaan, wel echt low budget maar prima.Bingo en Live muziek, in ons geval dus san miguel pakken en wegwezen hehe.

Minder goed: Geen Airco (...) dat is een nadeel in dat klimaat vonden wij.Engelsen, alleen maar schreeuwende volkse Engelsen die op die zeer interessante prijs afkomen, door de ligging van het zwembad midden in het complex heb je overdag zonder overdrijven de hele dag geschreeuw van de fijne Engelse kinderen. Door de ligging van de kamers is er geen ontsnappen aan, of zwembadkant of straatkant dus wel best veel geluid te horen. Nu is er op het dak van het complex gelukkig een adult gedeelte verboden onder de 18 waar je heel erg relaxed en rustig kunt zonnen totdat er weer Engelse mensen komen die het heel belangrijk hun muziek te laten horen via een meegenomen bluetooth speaker.Het hotel personeel vind dit allemaal prima denk ik,moet je tegen kunnen, ik vond het erg irritant. De kamers zijn oud maar prima, fijne balkons met tafeltje, wel de gebruikelijke zaken die je ook kunt verwachten vind ik zoals een wankel slot, kraan die beetje los zit, maar prima bedden en alles wordt top schoongemaakt en bijgehouden.

Conclusie: Als je goedkoop op vakantie wil met all-inclusive formule en je hebt kinderen is dit echt leuk en goed te doen. Ben je met je vrouw, man, vriendin, vriend of maat op vakantie moet je wel van Engelsen(dus geluid) en kinderen houden, ik ben zelf 40 en was met een maat van me hier en heb me ondanks geen airco en geluidsoverlast toch goed vermaakt, een 6.5/7 verhouding als resultaat.

Public Relations, Yield Manager, 18-11-2018

We willen u graag bedanken om ons hotel te kiezen voor uw recente vakantie en om de tijd te nemen om deze beoordeling op Zoover te vullen.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en we hopen dat u in de toekomst weer bij ons zult blijven, het was bijzonder leuk om te zien dat uw indruk van ons personeel en de service goed was en dat u zich goed voelde zorg voor ons.

We zullen uw feedback geven om onze service te verbeteren, dus we hopen echt dat u terug zult keren om bij ons te blijven in de toekomst om hem te proeven!

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende opmerkingen, twijfels of verzoeken heeft, ook voor eventuele toekomstige vakantie op Fuerteventura.

WTC.nl

Prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Miranda van den Berg,
23-9-2017

Het hotel is wat verouderd, maar wordt wel goed schoongehouden. Om de dag wordt de kamer schoongemaakt. Kamers zijn ruim en hebben een groot balkon. Bedden niet heel comfortabel. Aan zwembadzijde bijna geen last van (de in andere recensies veel besproken) geluidsoverlast. Eten is ook goed, uitgebreid buffet en elke dag anders. Drie keer per week thema-avond bij het buffet, bijvoorbeeld Mexicaans. Snacks en ijs zijn hele dag verkrijgbaar (gratis). Vriendelijk personeel. Hotel ligt vlakbij het strand, max. vijf minuten lopen, stukje verder lopen zijn nog een paar stranden. Hotel ligt ook 2 minuten lopen van de winkeltjes. Bedjes bij het zwembad mag je vanaf 10:00 uur pakken, hierdoor geen handdoekje leggen. Boven op dakterras staan ook nog een aantal bedjes. Bijna elke dag leuke entertainment 's avonds, zoals muziek en bingo. Bij uitchecken kan je de koffers in een aparte ruimte laten. Prima hotel!

Leuke en gave excursie die ik je kan aanraden is een tour over het eiland (Inside Fuerteventura). Vanaf de bushalte (10 min. lopen) zijn de grootste steden van het eiland goed te bereiken, ook zeer goedkoop.

Oud en vies

Linda,
14-7-2017

Echt het minimum all inclusive, als snacks alleen tostis en hotdogs. Voor je ijsjes moet je betalen. Eg onvriendelijk barpersoneel. Als ontbijt, lunch en dinner heb je weinig keus en zit vaak geen smaak aan. Restaurantpersoneel wel erg aardig. Slechte schoonmaak. Bijna alleen maar Engelsen.

Niet voor herhaling vatbaar

Daan,
9-7-2017

Alleen maar Engelsen, Duitsers en Spanjaarden. Erg oude zooi overal. Onvriendelijk personeel, vooral bij de poolbar. Waar ze overigens alleen maar tosti's en hotdogs hebben.

Prima budgetvakantie

Van Dijk,
2-7-2017

Prijs en kwaliteit kloppen. Heel ouderwetse accomodatie maar wel goed schoon gehouden en het eten is goed. Zeer aardige medewerkers en goede sfeer op het resort. Verbeterpunten zouden de bedden en de bedjes bij het zwembad zijn, die kunnen echt een upgrade gebruiken. Leuke budgetvakantie zonder zorgen!

Oud

Mariet Joris,
28-6-2017

Gedateerd complex met slechte matrassen en doorgezakte strandbedjes (en te weinig). Wel goed schoon. Eten prima en voldoende keuze. Vriendelijk personeel. Pierenbadje erg diep, en net als het grote zwembad behoorlijk fris water. Geen dure locatie dus wat mag je verwachten... Strand op loopafstand, lekker dichtbij vliegveld (wat wel betekent dat er elke vijf minuten een vliegtuig laag overkomt). Op zich een prima vakantie gehad, maar niet voor herhaling vatbaar deze plek. We zijn types die overal wst van maken, ben je niet zo dan schrik je je rot in dit hotel.

Dit nooit meer

Boy van Drongelen,
25-6-2017

Het enige wat goed was, was het eten. Voor de rest een heel oud appartement veel gebreken,vieze badkamer oude lobby slechte bedden na 2 dagen heel veel pijn aan de rug, geen airco ! alternatief ventilator huren € 15- per week, tv betalen

€ 19- per week föhn betalen € 2- per dag, handdoeken niet aanwezig, geen zonneschermen geen animatie, wifi alleen in lobby. na 4 dagen omgeboekt naar Tahona Garden bijbetalen € 236- en € 70- voor een kamer met zwembad zicht.

Publieke relaties

Geen plek voor een jong gezin.

Saskia,
2-5-2017

Caleta Garden is een hotel midden in een drukke toeristenplaats. Daardoor veel overlast van bars, disco in de buurt. Van slapen komt niet veel. Helemaal vervelend als je vier jonge kinderen bij je hebt. Houd je juist van nacht feesten dan ben je aan het goede adres. Verder veel zeer luidruchtige Engelsen. Niet echt een kwaliteitshotel.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Caleta Garden in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Caleta Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.