Aparthotel Caleta Garden

Aparthotel
Aparthotel Caleta Garden
5,6

31 reviews over Aparthotel Caleta Garden in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding maar...

R Stevens
7-11-2017

Goed: Op zich is het voor een budget accommodatie zeker niet slecht, goede ligging, vlakbij de baai/het strand/in centrum, goedkope all-inclusive formule als je met gezin bent, behoorlijk vriendelijk personeel.op zich best mooi opengewerkte gangen naar de kamers toe, boven op dak adult only gedeelte waar je werkelijk heerlijk kunt zonnebaden, is ook jacuzzi aanwezig, is wel klein en met warm water.

Ik heb zelf niet veel met entertainment maar er werd iedere dag zowel voor de kids als voor de ouderen wat gedaan, wel echt low budget maar prima.Bingo en Live muziek, in ons geval dus san miguel pakken en wegwezen hehe.

Minder goed: Geen Airco (...) dat is een nadeel in dat klimaat vonden wij.Engelsen, alleen maar schreeuwende volkse Engelsen die op die zeer interessante prijs afkomen, door de ligging van het zwembad midden in het complex heb je overdag zonder overdrijven de hele dag geschreeuw van de fijne Engelse kinderen. Door de ligging van de kamers is er geen ontsnappen aan, of zwembadkant of straatkant dus wel best veel geluid te horen. Nu is er op het dak van het complex gelukkig een adult gedeelte verboden onder de 18 waar je heel erg relaxed en rustig kunt zonnen totdat er weer Engelse mensen komen die het heel belangrijk hun muziek te laten horen via een meegenomen bluetooth speaker.Het hotel personeel vind dit allemaal prima denk ik,moet je tegen kunnen, ik vond het erg irritant. De kamers zijn oud maar prima, fijne balkons met tafeltje, wel de gebruikelijke zaken die je ook kunt verwachten vind ik zoals een wankel slot, kraan die beetje los zit, maar prima bedden en alles wordt top schoongemaakt en bijgehouden.

Conclusie: Als je goedkoop op vakantie wil met all-inclusive formule en je hebt kinderen is dit echt leuk en goed te doen. Ben je met je vrouw, man, vriendin, vriend of maat op vakantie moet je wel van Engelsen(dus geluid) en kinderen houden, ik ben zelf 40 en was met een maat van me hier en heb me ondanks geen airco en geluidsoverlast toch goed vermaakt, een 6.5/7 verhouding als resultaat.

Prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Miranda van den Berg
23-9-2017

Het hotel is wat verouderd, maar wordt wel goed schoongehouden. Om de dag wordt de kamer schoongemaakt. Kamers zijn ruim en hebben een groot balkon. Bedden niet heel comfortabel. Aan zwembadzijde bijna geen last van (de in andere recensies veel besproken) geluidsoverlast. Eten is ook goed, uitgebreid buffet en elke dag anders. Drie keer per week thema-avond bij het buffet, bijvoorbeeld Mexicaans. Snacks en ijs zijn hele dag verkrijgbaar (gratis). Vriendelijk personeel. Hotel ligt vlakbij het strand, max. vijf minuten lopen, stukje verder lopen zijn nog een paar stranden. Hotel ligt ook 2 minuten lopen van de winkeltjes. Bedjes bij het zwembad mag je vanaf 10:00 uur pakken, hierdoor geen handdoekje leggen. Boven op dakterras staan ook nog een aantal bedjes. Bijna elke dag leuke entertainment 's avonds, zoals muziek en bingo. Bij uitchecken kan je de koffers in een aparte ruimte laten. Prima hotel!

Leuke en gave excursie die ik je kan aanraden is een tour over het eiland (Inside Fuerteventura). Vanaf de bushalte (10 min. lopen) zijn de grootste steden van het eiland goed te bereiken, ook zeer goedkoop.

Oud en vies

Linda
14-7-2017

Echt het minimum all inclusive, als snacks alleen tostis en hotdogs. Voor je ijsjes moet je betalen. Eg onvriendelijk barpersoneel. Als ontbijt, lunch en dinner heb je weinig keus en zit vaak geen smaak aan. Restaurantpersoneel wel erg aardig. Slechte schoonmaak. Bijna alleen maar Engelsen.

Niet voor herhaling vatbaar

Daan
9-7-2017

Alleen maar Engelsen, Duitsers en Spanjaarden. Erg oude zooi overal. Onvriendelijk personeel, vooral bij de poolbar. Waar ze overigens alleen maar tosti's en hotdogs hebben.

Prima budgetvakantie

Van Dijk
2-7-2017

Prijs en kwaliteit kloppen. Heel ouderwetse accomodatie maar wel goed schoon gehouden en het eten is goed. Zeer aardige medewerkers en goede sfeer op het resort. Verbeterpunten zouden de bedden en de bedjes bij het zwembad zijn, die kunnen echt een upgrade gebruiken. Leuke budgetvakantie zonder zorgen!

Oud

Mariet Joris
28-6-2017

Gedateerd complex met slechte matrassen en doorgezakte strandbedjes (en te weinig). Wel goed schoon. Eten prima en voldoende keuze. Vriendelijk personeel. Pierenbadje erg diep, en net als het grote zwembad behoorlijk fris water. Geen dure locatie dus wat mag je verwachten... Strand op loopafstand, lekker dichtbij vliegveld (wat wel betekent dat er elke vijf minuten een vliegtuig laag overkomt). Op zich een prima vakantie gehad, maar niet voor herhaling vatbaar deze plek. We zijn types die overal wst van maken, ben je niet zo dan schrik je je rot in dit hotel.

Dit nooit meer

Boy van Drongelen
25-6-2017

Het enige wat goed was, was het eten. Voor de rest een heel oud appartement veel gebreken,vieze badkamer oude lobby slechte bedden na 2 dagen heel veel pijn aan de rug, geen airco ! alternatief ventilator huren € 15- per week, tv betalen

€ 19- per week föhn betalen € 2- per dag, handdoeken niet aanwezig, geen zonneschermen geen animatie, wifi alleen in lobby. na 4 dagen omgeboekt naar Tahona Garden bijbetalen € 236- en € 70- voor een kamer met zwembad zicht.

Geen plek voor een jong gezin.

Saskia
      2-5-2017

Caleta Garden is een hotel midden in een drukke toeristenplaats. Daardoor veel overlast van bars, disco in de buurt. Van slapen komt niet veel. Helemaal vervelend als je vier jonge kinderen bij je hebt. Houd je juist van nacht feesten dan ben je aan het goede adres. Verder veel zeer luidruchtige Engelsen. Niet echt een kwaliteitshotel.

Gaat net

Frits
      4-4-2017

Vol met ubergetatoeerde engelse zuipende gasten,personeel had totaal geen overwicht.britse tuigjochies konden de hele dag schreeuwen en rotzooi maken.ze zelf maar flink aangesproken( ouders immers te dronken).was niet duur dus vooruit maar, maar eten is zozo en veels te druk,soms moest je wachten om aan tafel te kunnen gaan,laatste dagen het all inclusive maar laten varen en ontbeten en gedineerd in tentjes in de buurt.

Tsja.....niet echt super...

marie1973
      30-8-2010

....maar het was ook niet echt duur. Prijs/kwaliteit dus voldoende, maar daar is alles mee gezegd.

Geen leuke complex, veel Engelsen en bijbehorende lawaai.

Tweepersoonsbed vonden wij errrg klein. Wij waren er in april en hadden een balkon aan de achterkant, kreeg dus totaal geen zon (de hele dag) niet. En dat was wel jammer, in het voorseizoen is het juist lekker om in het zonnetje te kunnen zitten.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Caleta Garden in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Caleta Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Caleta Garden scoort een 5.59 uit 10 op basis van 31 reviews.